Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Podnebne spremembe ovirajo tradicionalne prakse žetve. Kako se spopada ena velika klet.

Vino je v prvi vrsti kmetijski proizvod. Na to vplivajo ekstremne podnebne razmere in sprememba podnebja , tako naravnega kot umetnega, le še pospešuje. Težava seveda ni samo v povišanih temperaturah. Umaza po dimu , suše, zmrzali, poplave, neurja s točo in čezmerne količine padavin vplivajo na vinograde. Skupni učinek teh sprememb na proizvodnjo vina sčasoma postaja vse bolj očiten.



Ta teden sem sedel s Stevom Peckom, da bi razpravljali. Peck je podpredsednik za vinarstvo pri Vinogradi in vina J. Lohr v Paso Robles , Kalifornija, za katero nadzira celoten portfelj belih in rdečih vin.

Poslušajte, ko Peck razlaga, kako določi, kdaj je čas za žetev; zapletenost postopka žetve; kako ekstremno vreme vpliva na letošnji pridelek J. Lohra; ali bodo podnebne spremembe na koncu vplivale na njegov način pridelave vina; in kaj J. Lohr počne za ublažitev podnebnih sprememb v vinogradih.



  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast


Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Govorci: Steve Peck, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Strežete kulturo pijače in ljudi, ki jo vozijo. Sem Jacy Topps. Ta teden govorimo o podnebnih spremembah in njihovem vplivu na letino. Vino je predvsem kmetijski pridelek. Ekstremna podnebja bodo torej nedvomno spremenila proizvodnjo vina. V preteklih letih smo bili priča rekordno visokim temperaturam, snežnim nevihtam v Napi in Sonomi, gozdnim požarom v Severni Ameriki in poplavam v Avstraliji in Nemčiji. Podnebne spremembe, tako naravne kot človeške, so zelo resnične. In njegov vpliv na pridelavo vina postaja vse bolj očiten. Torej, kako to vpliva na vino? Sedel sem s Stevom Peckom, da bi razpravljala. Steve je podpredsednik vinarstva pri J. Lohr Vineyards and wines v Paso Roblesu v Kaliforniji, kjer nadzira celoten portfelj vin J. Lohr. Torej, poslušajte, kako Steve razlaga, kako določi, kdaj je čas za žetev; kako ekstremno vreme vpliva na njihov letošnji pridelek; ali bodo podnebne spremembe na koncu vplivale na njihov način pridelave vina in kaj J. Lohr počne za ublažitev podnebnih sprememb v vinogradih.

Jacy Topps 01:32

Vsak kozarec vina pripoveduje zgodbo. Te zgodbe razkrivajo skrite zgodovine, okuse in strasti, včasih pa razvozlajo naše najtemnejše želje. In Wine Enthusiast najnovejši podcast. Slavna novinarka Ashley Smith secira podzemlje vinskega sveta. Slišimo od ljudi, ki vedo, kaj pomeni, ko izdelki ljubezni in skrbi postanejo vir pohlepa, požigov in celo umorov. Vsaka epizoda poslušalce popelje v skrivnostni in zgodovinski svet vinarstva in zločinov, ki so od takrat postali znani. Ta podcast se dobro ujema z ljubitelji vina, piflarji zgodovine in odvisniki od kriminala. Torej, zgrabite kozarec svojega najljubšega vina in spremljajte podcast ter se nam pridružite, ko se bomo poglabljali v preobrate najbolj šokantnih vetrovnih zločinov vseh časov. Spremljajte Vinfamous na Applu, Spotifyju ali kjer koli že poslušate in ne pozabite spremljati oddaje, da nikoli ne zamudite škandala. Nove epizode prihajajo vsako drugo sredo.

Jacy Topps 02:43

Živjo, jaz sem Jacy Topps. Danes razpravljamo o žetvi in ​​podnebnih spremembah. Moj gost je Steve Peck. Steve je podpredsednik za vinarstvo pri J Lohr Vineyards in vino v Paso Roblesu. Dobrodošel Steve. Zelo sem vesel, da se nam danes lahko pridružiš.

Steve Peck 02:59

Hvala, Jacy. Zagotovo cenim priložnost, da preživim nekaj časa s teboj.

Jacy Topps 03:03

Sezona trgatev se je torej začela po vsej severni polobli in vinski svet je zelo navdušen in zaposlen.

Jacy Topps 03:11

Za naše poslušalce, ki niso dobro seznanjeni s postopkom, nas lahko na hitro popeljete skozi korake žetve, na primer, kaj gre vanjo? In odločitve, ki jih je treba sprejeti, ker je tako zelo pomembna sestavina vinarstva?

Steve Peck 03:25

Ja, torej J Lohr kmetujemo v treh regijah v Kaliforniji, prvotna regija je na območju Montereya. Danes se imenuje royal Seiko of Monterey, je nekako kot Rodeo Drive. Veste, res eno od vrhunskih območij Montereyja, zelo idealno podnebje za chardonnay modri pinot, imamo 30 hektarjev velik vinograd v St. Aleni in dolini Napa in potem pravzaprav 3000 hektarjev v Paso Roblesu, ki je namenjen predvsem cabernet sauvignonu.

Steve Peck 04:00

Tako imamo lastno ekipo upravljavcev vinogradov in vinogradnikov, ki delajo skozi vse leto, veste, od obrezovanja do, veste, namakalnih protokolov, redčenja poganjkov, redčenja grozdov. In ko se bližamo trgatvi, je cilj v resnici zbrati vzorce, spraviti naše vinarje, ki jih poznate, vključno z mano, na polja, degustacijo in aromatiziranje za optimalno stopnjo zrelosti, preden se odločimo za izbiro. Tako smo ravno danes prejeli prvi vzorec rdečega grozdja za naš laboratorij. Leto 2023 bo pozno in leto 2023 je vroče, saj je podnebje v notranjosti Združenih držav z rekordnimi temperaturami in prav vsaka zvezna država, veste, Teksas in Kolorado prideta na misel. To dejansko ustvari ta vrsta ogromnega sesanja zvoka iz Tihega oceana, ki ga curek prinese

Steve Peck 04:59

Veliko bolj hladen zrak iz oceana. Torej, obalni pas od Santa Barbare do Paso Robles, Monterey, Sonoma Napa. To je dejansko povzročilo najhladnejšo rastno sezono, ki smo jo imeli od leta 1999. Celotna država torej pričakuje, da bo žetev spet poznejša od običajne, zaradi hladnejšega zraka, ki prihaja iz oceana. V redu, poglejmo nazaj za trenutek, ko ste rekli, da obirate grozdje do te zrelosti, kako je s tem, kako vinarji? Kako določite popolno zrelost? Prav, spet obstaja raven analize, pri kateri nekako iščemo določeno stopnjo sladkosti ali sladkorja v grozdju, kar bo povzročilo, koliko alkohola je v vinu. Ampak, veste, znamka, kot je J. Lohr, bi šla na naslednjo raven, ki je resnično zrelost okusa. Želimo pa imeti dovolj časa na trti, da razvijemo ustrezen okus. Klasično bi bilo torej naše prestopanje, reševanje sprehoda, kjer, če dobimo sladkor, točno tam, kjer bi moral biti, če je sadje še vedno travnatega in zelenega okusa, bo imelo nekaj zelenega popra. Vendar pa ne bo razvil nekaterih datotek, kar je nekakšna aroma pasijonke, ki jo potrebujemo, da se sadje dodatno zadrži na trti, da doseže. Torej, to je klasika, kjer sva jaz in Christian Barnhouse ali vinar za bela vina resnično patruljirala pri razvoju tistih arom pasijonke v sauvignonu blancu za chardonnay, iščeva prehod od vrste zelenega jabolka do morda bolj breskve , ali profil okusa nektarine. In rdeče grozdje, naša ekipa in jaz, vključno z mano, smo nekako razvili res zanimiv pristop, to je, da okušamo grozdje iz rozin, kar je okoli 1. avgusta, ko se grozdje spremeni iz zelene v rdeče, začnemo na tej točki poskusite morebitne negativne okuse, ki bi vključevali aromo zelene paprike. In če torej, če 1. avgusta dobimo lep, saden profil okusa, vemo, da smo pripravljeni na sezono. Če dobimo ta okus po zeleni papriki, trto dejansko izstradamo zaradi kakršnega koli namakanja. Dali jih bomo skozi cikel sušenja, da bi poskušali iztisniti nekaj tistega okusa zelene paprike. Ko pa pride do zadnjega dne trgatve rdečega grozdja, so tehnike precej zanimive, nekaj grozdja bomo dali v usta, ga prežvečili in izpljunili. In če iz mojih ust teče sok, nekako zelen ali rožnat, to pomeni, da ni pripravljen. Če je sok, ki priteče in izpljunete, lep in temno rdeč, pomeni, da je barva teh lupin pripravljena za valjanje. In v fermentorju se bomo imeli zelo enostavno, saj boste lahko vedeli, da bo to grozdje zelo enostavno predalo barvo soku. In da nam ne bo treba pretiravati z vinom, da bi dobilo barvo in ki bi naš profil okusa pripeljalo do bolj taninskega profila kot ekstrahiranega profila okusa.

Jacy Topps 08:21

Všeč mi je, kako opisujete, da samo veste; vi fantje degustirate vino v vinogradih in ga vstavite noter in izpljunete. Kako to storijo ocenjevalci vin na enak način?

Steve Peck 08:33

Ja, ja, to ni, saj veste, lep proces. Veste, del tega procesa je morda iskanje razvoja barve semena. Torej, če so semena še vedno nekako bela in jedka, dajejo grenak profil okusa. Če imajo ta lep, rjav, nekako popečen videz. Pripravili bodo vina z res mehkimi in dostopnimi tanini.

Jacy Topps 09:04

No, vesel sem, da ste omenili različico, ker ste rekli, da je običajno začetek avgusta s podnebnimi spremembami. Je to malo vplivalo ali ne? Ali je običajno prvi teden avgusta?

Steve Peck 09:18

Prav? Uporabite torej izraz podnebne spremembe in to je pravi izraz. Veste, veste, pred 10 leti bi govorili o globalnem segrevanju, govorili o segrevanju o tem, da veste, da veste, da je vroča notranjost Združenih držav povzročila hladnejši obalni pas vzdolž Kalifornije. In tako ja, lahko se spreminja, morda, veste, plus ali minus 10 dni, če smo imeli suho zimo, trte običajno pridejo iz mirovanja nekoliko prej, ko se pobrstijo, tako da je približno najzgodnejši dan sv. in o zadnjem je malo po prvem aprilu. Torej ste nagnjeni k varovanju. Veš več o tistem, saj veš, sredi marca se poženejo popki, v suhi zimi. In znova in znova, morda v prvi teden aprila v bolj vlažni zimi, kot smo jo imeli leta 2023. Torej, obstaja nekakšna, veste, da je izhodišče celotne celotne rastne sezone, in to bo do obdobja cvetenja, ki se običajno zgodi v maju, večina ljudi v resnici ne misli, da je vinska trta cvetoča rastlina. Toda v resnici ima te drobne drobne rožice. In tako kot češnjev cvet, idealno bi bilo, da bi se vsak cvet spremenil v košček sadja v grozdje ali v češnjo. In tako, tako da je ta proces ponavadi plus ali minus 15. maja. In potem spet, tisto dušenje, pri katerem gremo od teh trdih, kislih, zelenih jagod do, veste, začnejo se mehke, obarvane in sladke jagode, veste , kjerkoli od recimo 25. julija do morda 8. avgusta, nekje v tem obdobju. In letos je dobro, smo na tisti pozni strani tega spektra. V redu, kar zadeva zrelost in zorenje grozdja, kakšno vreme vpliva na to, ali je prekomerna vročina, prekomerna vlaga ali mraz, na primer, kaj upočasni zorenje ali kaj pospeši zorenje. Prav. Torej obstaja ta vrsta Zlatolaske temperaturni pas, recimo, od približno 70 do približno 85 stopinj Fahrenheita. In tako, več ur v dnevu, ko preživite v tem majhnem temperaturnem oknu, običajno, večji bo razvoj barve, traja približno dva tedna od začetka žarkov naprej, da vse grozdje spremeni iz zelene v rdečo. In če imamo lepo zmerno temperaturno okno, ni pomembno, ali veste, da je dnevna najvišja temperatura lahko 90 ali 95 ali celo 100, če imate veliko ur, dnevnih ur v teh 770 do 85 okno stopinj Fahrenheita. Tako smo se vrnili nazaj in pogledali naše zapise v preteklih letih. In potem, ko imamo obdobje tega dvotedenskega obdobja nizov, kjer se spreminjajo iz zelene v rdeče, če imamo v tem večje število ur v tem lepem zmernem temperaturnem območju, vidimo eksplozijo barv razvoj v grozdju in v vinih, ki jih pridelamo dva meseca kasneje. V redu, torej ste rekli, da je bilo letos v Pasu bolj vroče ali je bilo toplejše? hladneje? Hladneje je. Pravzaprav je bolj hladno. V Pasu in znova je večina vinorodnih regij v Kaliforniji leta 2023 dejansko hladnejša kot običajno. Vau, to je tako zanimivo. Ja, res je. In spet, tukaj je ta izraz podnebne spremembe boljši deskriptor kot globalno segrevanje. Ker je tako vroče, kot je, mislim, ledeniki se topijo, nastavljajo redne vročine, gozdni požari v Kanadi in Skalnem gorovju, spravi to splošno vročino, veste, notranjost Združenih držav je dejansko lahko potegne hladnejši zrak iz Pacifika in, veste, na, veste, na kopensko maso vzdolž kalifornijske obale, ki se morda 20 ali 35 milj razteza od Tihega oceana vse od Santa Barbare do Mendocina.

Jacy Topps 13:43

In zdaj beseda našega sponzorja, preživite vikend ob raziskovanju neznanih vinogradniških območij. Nahaja se le nekaj minut zahodno od Portlanda, v znameniti dolini Willamette Valley v Oregonu in izjemnem intimnem svetu vina ter do doline Walton. odkrijte več kot 30 kleti svetovnega razreda brez gneče. Okusite na desetine različnih vrst, vse lokalno pridelanih in pridelanih na pacifiškem severozahodu. Raziščite dolino Tualatin na Tualatin Valley tual@invalley.org.

Jacy Topps 14:26

Vem, da vinarji v bistvu trgajo grozdje, saj se belo grozdje trga prej za lažja vina, rdeče pa malo kasneje. Je zaradi podnebnih sprememb zaradi hladnejšega vremena letos prišlo do izrazitejšega nihanja in žetve?

Steve Peck 14:51

Ja, belega grozdja ne pridelujemo v isti regiji kot rdeče grozdje. Torej, veste, da gojimo chardonnay. Za začetek pa Samuel Blanc v hladnem podnebju Montereya. Torej je naša trgatev tega grozdja približno ob istem času, ko zorimo cabernet v Paso Roblesu v tej toplejši regiji. Kljub temu veste, da je učinek podnebnih sprememb resničen, vanj popolnoma verjamemo. V nekaterih primerih smo leta 2022 na primer imeli rekordne temperature v prvem tednu septembra, pri čemer so temperature v nekaterih delih naših vinogradov v Montereyu dosegle 105, celo 110 stopinj brez primere. V tem primeru bi mislili, da bo grozdje samo zelo hitro dozorelo, vendar dejansko ne deluje tako, listi na vinski trti ali skoraj kateri koli rastlini, veste, imate tisto nekakšno sijočo stran, ki je obrnjena sonce. In potem je zadnja stran lista nekakšna mehka stran in na tej hrbtni strani se imenujejo kamnoseki ali stomati. Torej v bistvu kot znojne pore, in ko doseže 105 stopinj, se te pore zaprejo in vinska trta samo hibernira. In tako dejansko opazimo premor v našem razvoju zorenja, ko vidimo temperature severno od 100 stopinj in trte, kot da bi bile zaprte. Nehali so fotosintetizirati in prešli so v način preživetja. Torej je res zanimivo, mislili bi, da bo vroče vreme samo pognalo stvari do zorenja, vendar dejansko ne deluje tako. Spet ste zunaj tega, da nimate dovolj ur na tistem res sladkem območju Zlatolaske med 70 in 85 stopinjami in vinske trte so v vročem vremenu pravzaprav nekako ali ne tako produktivne. To je tako fascinantno. Ja, ni intuitivno. To ni intuitivna znanost. ja In tako ste rekli, da imate posajene hektarje v različnih regijah po vsej Kaliforniji. Je to pravilno? Tako je, s 3000 hektarji rdečega grozdja v Paso Robles de la imamo tudi približno 1000 hektarjev, ki jih imamo v lasti in obdelujemo v regiji Monterey royal Seiko, nato pa malo več kot 30 hektarjev na aveniji Pratt v dolini St. Alena Napa.

Jacy Topps 17:26

Zato me zanima več o Napa Valley Acres, ker veste, Napa je imela veliko snega, Napa in Sonoma sta imeli veliko snega to zimo. Tako je. ja Naredil to. Ne, mislim, imeli ste veliko več kot New York City. Tukaj sem v New Yorku. Bilo je noro. Je to sploh vplivalo na vinograde?

Steve Peck 17:52

Saj veste, to je med sezono mirovanja. Torej, veste, to je dobro fotoreporterstvo. Ampak jaz, veš, vizir, veš, lepo so pospravljeni za zimsko hibernacijo. In tako tudi ko v vinogradih doletimo anomalijo, kot je sneg, jabolčnika res ne vznemiri, dokler trta miruje. Torej, vendar je lepo videti.

Jacy Topps 18:19

Rekli ste torej, da boste letos obirali malo kasneje? Koliko pozneje boste želi

Steve Peck 18:28

Manjka nam napovedi, da bomo žetev končali 10. novembra lani, končali smo do 20. oktobra. Torej izračunajte to, to je približno 20 dni, trije tedni, trije tedni drugačni. To pomeni, da nismo pobrali niti enega grozdja. Torej, rekli smo, da je Mike Tyson rekel, da ima vsakdo načrt, dokler ne dobi udarca v obraz. Ampak, veš, mi smo, mi smo, veš, vedno živimo v upanju, da bo to najboljša slika doslej. Doslej se ni zgodilo nič in leto 2023 bi to preprečilo. Ampak, veste, še enkrat, veste, uvrstitev, saj veste, če bo na koncu moker oktober ali bomo imeli mraz ali, veste, nekaj vročinskih valov

Steve Peck 19:18

morali bomo prilagoditi naš načrt in resnično delati našo čarovnijo v kleti, saj veste, vzeti grozdje povprečne kakovosti, veste, in ga najbolje izkoristiti, ne pa, veste, nekaj tistih, nekaj odličnih letnikov, kot je 2021 Imeli smo velik niz letnikov v letih 2012, 2013, 2014, kjer veste, vina so bila pravkar pridelana v vinogradu, bila so preprosto lepa skozi vse življenje, kjer veste, da bi imeli druge težje, kot je 22 bi biti eden tistih, kjer smo govorili o tem, da gre za vinogradniško letino. Torej je res na tej točki, veste, na vinarju, da uporabi svojo prefinjenost in svoje veščine mešanja, da resnično prilagodite vinski slog in res ustvarite nekaj, v čemer bodo ljudje uživali?

Jacy Topps 20:06

Ja, to je bilo zagotovo moje naslednje vprašanje. Če morate izbirati, saj veste, prej ali pozneje ali ko izbirate, to ni končna stopnja zrelosti, ki ste jo potrebovali. Kako je to vplivalo na proces fermentacije? Je več sladkorja manj kislosti? Ali obratno?

Steve Peck 20:28

Ja, no, prva stvar, ki jo bomo naredili, je, saj veste, da vsak vinograd ni le popolnoma enoten. Torej, če imamo vinograd, ki ima, veste, nekaj gričev in dolin, veste, blagovna znamka, kot je J Lohr, ali pa bomo tja poslali našo ekipo, da ločeno izbere pobočje in pusti, da mali dolina sadje v dolini, ki ni izpostavljeno vročini, saj veste, imejte čas na trti, da popolnoma doseže idealno zrelost. Modna beseda za to se imenuje diferencialna žetev. Torej je to vsekakor na začetku našega načrta. Ampak imate prav, kar se tiče tega, kar pride v klet, sadje, ki je bilo izpostavljeno premočni vročini, bomo videli višje alkohole in vina z nižjo kislostjo, vina so v prvih šestih mesecih pravzaprav zelo lepa. kleti, vendar nimajo vedno svežine ali strukture, da bi bili resnično prijazni. Torej se spet prilagodimo, saj veste, ena od stvari, ki bi jih lahko naredili, če bi bila tako prizadeta celotna letnica, bi lahko rekli, v redu, no, morda je 18 mesecev naš običajen čas in sod, bomo naredili Namesto tega 14 mesecev, veste, spravite ta vina iz sodov v steklenico, da ohranite nekaj svežine, to bi bila za nas običajna knjiga za vročo vročo letino. V redu, kaj torej Jay Lord počne v vinogradih, da bi ublažil podnebne spremembe ali se jim prilagodil? Nekaj ​​stvari. izbira podlage je velika stvar, če imate nekaj podlag, ki so bolj odporne na sušo kot druge, se lahko odločite samo enkrat, kajne? To je tisto, kar veste, saj veste, to je odločitev o sajenju. Prav tako smo šli prilagoditi številne naše vinograde, kjer, veste, lahko si predstavljate, veste, vrsto trt, in tam je majhna namakalna cev, ki teče po dnu količkov. In imeli bi malo vode, ki kaplja ali pri vsaki trti, nekako smo prišli do mesta, kjer bomo dejansko imeli v večini primerov dve cevi. Torej še enkrat, če sadje zgoraj na pobočju v tej vrsti potrebuje vodo, lahko samo zalijemo te trte, to potrebuje vodo in ne celotne vrste. Torej, recimo, da veste, nekatere trte so nekako spuščene, na nižjih, težjih tleh, so, dobre so, ni nam treba zalivati ​​vsake trte v tej vrsti. Torej, to je en primer. Imamo še enega, pri katerem grozdje naravno raste pokonci. Ampak tam je običajno prečni krak in žice, ki bodo držale, saj veste, držale te poganjke v tistem navzgornjem položaju, nekako smo šli k tem, kjer so dolgi približno dva metra in štrlijo proti jugu. strani vrste trte in morda le šest centimetrov proti severni strani. Torej, deluje skoraj kot rob bejzbolskega klobuka, tja, kjer smo nekako nagnili arhitekturo vinske trte, da ustvarimo malo več sence na, recimo, sončni strani trte, južno obrnjeni strani trta, tako kot veste, moja hiša, zagotovo. Mislim, imam verando na tem na južni strani hiše in imam tisto na severni strani, veš, v vročem popoldnevu, veš, moj z družino sedimo na senčni strani hiše, kajne? Ne veste, ne sedimo tam zunaj na žgočem soncu. Torej, ampak in tako smo nekoliko prilagodili rešetkasto arhitekturo, da bi to rešili.

Jacy Topps 23:55

V redu, skoraj vsaka klet ima svoj slog in vem, da ima Jay Laura svoj stil. Ali menite, da bodo podnebne spremembe na koncu vplivale na vaš stil vinarstva? Ali morda razmišljate o 1015 čez 20 let? Bi prilagodili nov slog vinarstva, nov slog J. Lohra?

Steve Peck 24:17

No, vsekakor smo odprti za vas, če pogledamo druge sorte, ki lahko, veste, nekako podpirajo našo blagovno znamko. Cabernet franc in primer, saj veste, profili okusa so zelo podobni cabernet sauvignonu. Ampak saj veste, dejansko nekatere sorte zahtevajo več vode kot druge samo po naravi. Govorimo na primer o Seraju iz doline Rone. Govorili smo o tem, da je to nekakšen Hummer velikih bojev. Z drugimi besedami, to je požiralec plina. Serato gre skozi, preprosto orje skozi vodo, Cabernet Franc pa mu pravimo Prius, saj veste, da je res varčen. In veste, tako da smo dejansko počasi razširili naše zasaditve cabernet franca in iščemo več uporabnosti zanj, se sadje na koncu zmeša v naš program cabernet sauvignona pri ali nizkem programu, saj veste, nekako 5 %. količine. Vendar cenimo naše izkušnje z gojenjem te sorte in bi se zanašali na to, če veste, podnebne spremembe se nadaljujejo. In imamo izkušnje s Cabernet Francom in vemo, da nam bo omogočilo, saj veste, varčevanje z vodo, ne bo zahtevalo toliko namakanja v vinogradu in bo nekoliko bolj odporno na vročino. , veste, višje temperature, ki jih vidimo v vinogradih. Ampak spet, ta obalni pas, kjer ležijo pastorali, je, morda se ne bo izkazalo, da bo tukaj dejansko bolj vroče, lahko se bo dejansko izkazalo, da se bomo spet ohladili, zaradi tistega prepiha, ki nam ga je ustvarila notranjost Združenih držav Amerike. potegnil še več hladnega zraka iz Tihega oceana. Torej ni povsem intuitivno, kot bi si morda mislili.

Jacy Topps 26:12

ja Steve, še eno vprašanje imam zate. Uh huh. Ko je vse grozdje stisnjeno in je vse v rezervoarju, je sezona fermentacije in trgatve končana. In to vam je uspelo. Kaj je v vašem kozarcu? Kaj piješ?

Steve Peck 26:29

No, že nekako nagibam klobuk svojemu navdušenju nad Cabernet Francom. Veste, tukaj pri J lore gojimo tudi nekaj sort Rhone, ki so lahko res osvežujoče. Imamo novo vrsto luksuzne ikonične izdaje, imenovano JLo ali značilni cabernet sauvignon. Torej, če se res želim razvajati in si dovoliti, da se počutim dobro zaradi vsega trdega dela, sem vložil, kot veste, v situacijo, ki jo opisujete, veste, nekako se boril z bojem žetve. Veste, vstal sem zgodaj in zelo pozorno opazoval naš pridelek v našem vinarstvu in resnično se želim nagraditi. To je steklenica, ki jo bom potegnil ven, je jail ali značilni cabernet. Ja, in vem, da si to zaslužita. Vse trdo delo.

Jacy Topps 27:22

Ja, najlepša hvala, ker si se nam pridružil. Bilo mi je v veselje govoriti s teboj. Bilo je v veselje. Hvala vam. Želim vam zelo srečno in zdravo sezono žetve.

Steve Peck 27:33

V redu, in hvala, z Jacy res ceniva priložnost, da se spet pogovarjava s teboj.

Jacy Topps 27:44

Zgodba o podnebnih spremembah ni le povišana temperatura, tu so tudi dim, suše, zmrzali, poplave, neurja s točo in čezmerne padavine. Vsi vplivajo na vinske vinograde. Podnebne spremembe so zelo resnične in se samo pospešujejo. seveda. Napredek v tehnologiji in boljše znanstveno razumevanje načina pridelave grozdja prav gotovo pomagata vinarjem pri prilagajanju na podnebne spremembe. Toda navsezadnje je na vseh nas, da jo pomagamo ublažiti. Kaj misliš? Če vam je današnja epizoda všeč, radi preberemo vaše kritike in slišimo, kaj mislite. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti na podcasts @ wine enthusiast.net. In hej, zakaj ne bi svojim prijateljem, ki ljubijo vino, rekli, naj nas obiščejo, da se spomnimo, na ta podcast se lahko naročite v Applu, Googlu, Spotifyju in kjer koli drugje, kjer poslušate podcaste. Obiščete lahko tudi podcast s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Za več epizod in prepisov. Sem Jacy Topps. Hvala za poslušanje.