Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Ali obstaja pravi način, da govorimo o vinu?

To je prvi v naši seriji treh delov, ki izpostavlja nekaj Prihodnjih 40 oblikovalcev okusov 2023 . V zadnjih nekaj letih se je vinska industrija začela ukvarjati s problemom svoje raznolikosti in vključenosti. Toda ustvarjanje bolj vključujoče vinske industrije se začne s priznavanjem načinov, na katere lahko izključuje ljudi.



Kar nas pripelje do gosta tega tedna. Alice Achayo ustanovljeno Vinski jezikoslovec , svetovalno podjetje, ki izobražuje vinske strokovnjake in pivce ter širi način razmišljanja in govorjenja o vinu.

Poslušajte, ko Achayo razlaga, kako je prišla v industrijo; zakaj je ustanovila Wine Linguist, pomen raznolikosti v skupnosti; in kako bo razširitev jezika okoli vina pivcem pomagala razviti globlje spoštovanje do vina.



  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast


Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Govorci: Alice Achayo, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Strežete kulturo pijače in ljudi, ki jo vozijo. Sem Jacy Topps. To je prvi v naši tridelni seriji, ki poudarja nekaj letošnje prihodnosti. 40 izdelovalcev okusov. V zadnjih nekaj letih je morala vinska industrija računati s svojo raznolikostjo in problemom vključevanja. In ustvarjanje bolj vključujoče industrije se začne s priznavanjem načinov, na katere lahko izključuje ljudi. Kar me pripelje do našega gosta ta teden. Alice Achayo. Alice Achayo je ustanovila The Wine Linguist, svetovalno podjetje, ustanovljeno za izobraževanje vinskih strokovnjakov in pivcev, da bi razširili način razmišljanja in govora o vinu. Torej poslušajte, ko Alice razlaga, kako je prišla v industrijo; zakaj je ustanovila The Wine Linguist; pomen raznolikosti znotraj skupnosti in kako bo razširitev jezika, ki obdaja vino, pomagala pivcem vina, da ga bodo bolj cenili.

Jacy Topps 01:13

In zdaj še beseda našega sponzorja. The Calling je sanjska zbirka kalifornijskih vin, ki ponuja različno paleto sort, stilov in najboljši v razredu apalaški vinar James MacPhail daje vsakemu vinu jasen prepoznavni glas, pri čemer sodeluje s priznanimi družinskimi pridelovalci pri izdelavi sort chardonnay, modri pinot in cabernet sauvignon. Medtem ko je pri tem zbral več kot sedemdeset točk 90 plus. Pridružite se enemu od The Callings, popolnoma prilagodljivih vinskih klubov za prvi dostop do novih izdaj, posebnih knjižničnih letnikov in več. S štirimi možnostmi članstva obstaja klub za vsakega ljubitelja, prejmite tri pošiljke na leto ali preizkusite to mesečno naročnino, ki vam dostavi tri steklenice na mesec naravnost do vaših vrat. Za več informacij in dostop nas obiščite na klicnem wine.com ljubitelju poševnice nazaj.

Jacy Topps 2:13

Živjo, jaz sem Jacy Topps. Moja današnja gostja je Alice Achayo, Alice je ustanoviteljica The Wine Linguist, podjetja, ki se osredotoča na spreminjanje jezika in kulture vina za večjo dostopnost. Je tudi ena od letošnjih Wine Enthusiast Future 40 Tastemakers. Dobrodošli, Alice. Zelo sem vesel, da se nam lahko pridružite danes.

Alice Achayo 02:35

Najlepša hvala, Jacy, hvala, da si me sprejel. To je razburljivo. kako si

Jacy Topps 02:42

Jaz sem super. Zato želim začeti s čestitkami za prihodnost. 40 okušalcev.

Alice Achayo 02:49

Najlepša hvala. Ja, bilo je divje. Ampak ja, najlepša hvala.

Jacy Topps 02:56

Zato bi rad slišal o vaši vinski poti. Nam lahko poveste nekaj o tem, kako ste se začeli ukvarjati z vinom?

Alice Achayo 03:02

seveda. Ja, zagotovo ni enostavno potovanje. Bom pa rekel, res, v vino sem se preusmeril po nekaj letih poklicne peke kruha in čutil sem, da je moje telo nekoliko utrujeno. In samo pomislil sem, kaj lahko še naredim, da bomo še vedno na isti liniji podobnih živil; gostinskem sektorju in spoznal sem, zakaj ni namerna besedna igra. Med šolanjem sem tam obiskoval mednarodni tečaj o pijačah in se seznanil s tem, kar zdaj vem, da je sam vrh ledene gore v svetu vina. In zakaj znanje, ko pa sem na tej točki svojega življenja razmišljal, v redu, kam, kam se lahko usmerim? Spomnim se, kako zelo sem užival v tem na kolidžu in sem si mislil, ja, saj boš, v prihodnosti boš potreboval vino. Ko delaš nekaj gostoljubno. Takrat sem sanjal, da bom nekoč odprl svoj bistro. In tako sem mislil, da boste morali poznati vino za svoj Bistro. Tako sem se preusmeril v vino.

Jacy Topps 04:16

Mislim, vino in hrana imata vsekakor odličen odnos, še posebej pri kruhu, kajne?

Alice Achayo 04:23

Da, mislim, vključena je fermentacija. Ljudem vedno povem, da me zanimajo fermentirane stvari. Torej veste, kruh iz kislega testa in vino. To sta dve moji najljubši stvari. Tako da je bil zame na nek način skoraj naravna točka.

Jacy Topps 04:38

Kdaj ste se torej odločili ustanoviti The Wine Linguist?

Alice Achayo 04:43

seveda. The wine lingvist sem ustanovil lansko leto okoli januarja lani 2022. In na tej točki sem bil v industriji približno šest let ali tako. Začel sem delati v dobri vinoteki, nato pa sem bil vgrajen kuhar za distributerja v Massachusettsu, preden sem to zapustil in se resnično podal na lastno pot, ampak ja, tako da bi rekel, da se je lansko leto začelo res lepo. Trenutno je precej mlado podjetje, vendar nisem nujno nov v industriji.

Jacy Topps 05:15

V redu, kaj točno je? Je to podjetje, ki je všeč, ali gre za izobraževanje ali vire? Kaj pravzaprav je vinski jezikoslovec?

Alice Achayo 05:23

Ja, vinski lingvist je svetovalno podjetje. In naš namen je izobraziti vinske profesionalce in pivce vina, spremeniti in razširiti njihovo razmišljanje in govorjenje o vinu. Torej, s tem resnično želimo spremeniti jezik in kulturo okoli vina, da bi bolje predstavljali veliko bolj raznoliko demografijo, ki jo zdaj vidimo v vinskem svetu. In s tem želimo vključiti tudi kulture in kuhinje globalnega juga in njegove diaspore. Nisem prepričan, da veste, mislim, da na tej točki, če se kdo ne zaveda, mislim, da ima verjetno glavo pesek. Ampak še vedno ne vidite, da sta globalna prodaja in njena kultura res vključeni v svet vina. In mislim, da je to tako zamujena priložnost. In tako je del našega dela zagotoviti, da to razširimo v prazen prostor. In končno, osredotočamo se na delo vinarjev in vinogradniške zgodbe. In vse te tri stvari so resnično namenjene temu, da spremenijo naše razmišljanje o vinu v prihodnje, tako da je veliko bolj vključujoče. Je bolj reprezentativen za demografijo pivcev vina, ki jo imamo zdaj. In gre za resnično osredotočanje na izkušnje in čutne spomine ljudi ter uporabo vinarjev, da jih preslepijo, da resnično pripovedujejo svoje zgodbe o vinu. Prav?

Jacy Topps 06:44

Vau, to je v redu. Torej, najprej, mislim, samo če se vrnemo k jeziku, ki vas obdaja, mislim, odločili ste se vstopiti in razstaviti celotno stvar, ker takole, tako, mislim, v jeziku, ki obdaja vino sega več sto let nazaj, kajne? Predvidevam, da je to velik podvig

Alice Achayo 07:08

Zame je zelo preprosto, kajne? Ljudem vedno povem, da govorim več jezikov vina, in potem vprašajo, kaj je to. Zato ljudem rad povem, da imam svoj jezik vina, ki temelji na moji senzorični referenčni točki. In potem sem se naučil evropskega poševnega jezika zahodne družbe vina, ki je standard dolžine jezika vina, ki ga imamo zdaj. In tako govorim. In meni je bilo tako težko, da sem se povezal z vinom, ko sem čutil, da sem prisiljen govoriti o vinu samo s tega vidika. In tako, veste, na vino in hrano res gledam kot na dve stvari, ki sta zelo dobri, najprej gresta z roko v roki, pa tudi to, da imata to veliko sposobnost, da združita ljudi iz različnih okolij. In ko sem bil v vinski industriji in ko sem videl, da način, kako govorimo o vinu, jezik, ki ga uporabljamo, da govorimo o vinu, dejansko izključuje ljudi, namesto da jih združuje, sem imel s tem resne težave.

Prihajam iz kulture, kjer smo zelo usmerjeni v skupnost, saj veste, predvsem hrana nas združuje. In tako, kot sem rekel, vidim, da sta si hrana in vino na ta način podobna. In tako bolj ko sem si želel vstopiti v vino, sem čutil tudi nekako to to, to strast do odhoda, ko sem moral gledati na vino iz te zelo evropocentrične perspektive, ker sem si mislil, no, res vključuje veliko izključevanja ven veliko ljudi. In poskušam združiti ljudi. In tako sem se nekako vprašal, kako naj to spremenim, in res je bilo, da se lotim jezika vina in rečem: To moramo spremeniti, to je treba vnesti in mora, spremeniti moramo, kako razmišljamo o vino, da lahko k mizi privabi več ljudi.

Jacy Topps 09:00

Ja, mislim, strinjam se. In mislim, da imamo kot vinska industrija to razpravo že nekaj let. Prav, prav. Zdi se mi, da se strinjam s tem, kar pravite. Všeč mi je, vendar mislim, da nas v teoriji vino in hrana povezujeta. Mislim, kot bi moralo, ampak mislim, da ko začnemo govoriti o industriji in o tem, kako se mi znotraj industrije pogovarjamo in izobražujemo, se mi zdi, da je to tisto, kar je prav, prav, tako kot vsakdanji potrošnik vina, seveda združuje ljudi in veste, pripelje ljudi za mizo. Kako pa se vam torej zdi izobraževanje, kot je vinska industrija, vsi certifikacijski programi, ki v bistvu temeljijo na evropocentričnem jeziku?

Alice Achayo 09:52

No, lahko si predstavljate, da se mi zdi problematično, kajne? In tako se popolnoma strinjam z vami, da da, vino združuje ljudi, lahko združuje ljudi, vendar tega žal ne vidite toliko. In kjer vidite, je skoraj tako kot v vinski industriji, kjer smo vsi vinski profesionalci in vsi govorimo isti jezik, ki so nas ga učili govoriti, kajne. In tako je bilo pravzaprav nekaj, o čemer sem razmišljal prej, to je vino, izobraževanje o vinu, programi, ki jih imamo zdaj. Skoraj tako, kot bi bili zasnovani, da bi se vinski strokovnjaki pogovarjali med seboj. Ampak ne, da bi se dejansko pogovarjali s potrošniki, ker se tu borimo, tako kot mi, vsi smo učeni, v redu, to so note brusnic in, in, saj veste, marelice ali bla, bla, bla, vse te vse te deskriptorji, kajne. In ne glede na to, ali imamo izkušnje s temi zapiski ali ne, si jih samo zapomnimo. In samo uporabljamo jih drug z drugim. Prav? Vedno se mi zdi zelo smešno, ko sem na službenih dogodkih, kjer si ti, še posebej na degustacijah, kjer je res kot v industrijski degustaciji, in tam vidiš ljudi, da to počnejo, so kot, jaz samo, to je reduktiven. To je konec, samo pomisliš, o moj bog, ni nam treba ves čas govoriti ta jezik. In če grem k vašemu vprašanju o tem, kako se mi zdi izobraževanje o vinu, ki ga imamo, mislim, da je problematično, ker v resnici ne pripravi vinskih strokovnjakov na to, kako se pogovarjati in povezovati s potrošniki vina, je skoraj tako, kot je bilo zasnovano samo za vino, vinski strokovnjaki, da se pogovarjajo med seboj, ne pa da bi dejansko približali vsakdanjim ljudem. In to je problematično. In tudi znotraj tega, ker je jezik tako strog, vanj dejansko ne vključuje nobene druge kulture in jezika. Prav. WSJ je torej eden glavnih programov, ki je globalen in že precej nastavljen, standard. T, ko pogledaš jezik, ki ga uporabljaš za govorjenje o vinu, se strinjaš? Je super omejeno, kajne? Ja, to ne pomeni, da ne presega tega, kar je tam. In kako naj potemtakem omogočimo, veste, da so vinski strokovnjaki, ki prihajajo iz različnih kultur, lahko del jezika, če to, kar se učijo, ni nič, s čimer bi se lahko povezali, niti nimajo to v njihovih državah ali kulturi. Tako so zdaj prisiljeni, da si te stvari zapomnijo, do tega pa nimajo prav nobenega osebnega odnosa. In mislim, da je to zelo tragično.

Jacy Topps 12:30

Všeč mi je, kako ste to izrazili, v bistvu je tako, da so izobraževalni sistemi nekako naučeni, da se pogovarjamo drug z drugim in ne s potrošnikom. Tako da smo tako kot zajebavanje, kot, veš, veš, modni jezik in način in vse te stvari, da se pogovarjamo drug z drugim. Prav? Ko je potrošnik všeč, kaj, o čem govorite?

Alice Achayo 12:56

Kot, tega ne razumem, kajne. In to je tako zastrašujoča stvar. Kajti, veste, lahko se pretvarjamo, da smo vse, kar hočemo, strokovnjaki za vetra, vendar ne vemo niti polovice stvari, ki jih rečemo, ali pa nam jih drugi ljudje rečejo kot drugim strokovnjakom, kajne, vendar se preprosto držimo tega . In mislim, mislim, da je to nekako smešno, ker imate potrošnike, ki mislijo, da smo, preprosto moramo imeti najbolj osupljivo paleto na svetu. In preprosto poznamo vse te modne besede. In samo pomisli, človek, vsi nekako govorimo podobne stvari. Podpise grozdja smo si zapomnili, kajne? To samo regurgiramo in bi šli reči popolnoma iste stvari. In veste, mislim, da je res žalostno. In tako, veste, to je še veliko večje, na primer, to vprašanje je precej nabito. Če me ne moti, bi rad ostal pri tem za trenutek.

Jacy Topps 13:45

seveda. Seveda,

Alice Achayo 13:46

v redu sem. Ne želim prevzeti tukaj. Ampak, veste, ena od stvari, za katero mislim, da, jezik, izobraževanje o vetru, je problematično in v jeziku, ki ga uporablja. In mislim, da je poleg tega, kar smo pravkar povedali, omejeno tudi govorjenje o podnebnih spremembah, kajne, ko nove regije zdaj pridelujejo sorte, ki jih niso nikoli uporabljale. In regije, ki sem jih pripravljal, se je zdaj izraz spremenil, ker ne glede na to, ali je postalo hladneje ali vroče, zdaj se je spremenilo. In zdaj mi boš rekel, da mora modri pinot vedno imeti te note? Prav, prav, ko prihaja iz toplejšega podnebja, hladnejšega podnebja, novega podnebja, drugačnega izraza ali, saj veste, vinarja, ki ima drugačen pristop k izdelavi modrega pinota. In zdaj bomo rekli, no, modri pinot bi moral vedno doseči te oznake. To je spet zelo omejen pogled na to. In menim, da se bo jezik moral spremeniti, da bo odražal, kaj je zdaj mogoče in kaj ni mogoče. Je to smiselno?

Jacy Topps 14:58

To je kot, pridi popolnoma, to je popolno. Všeč mi je ta perspektiva. Kajti tako kot mi, ko se svet spreminja, se mora spreminjati tudi naš jezik. Mislim, prav. Prav je popolnoma smiselno. Torej, mislim, kako naj to presežemo, kot da je vaše podjetje bolj svetovalno podjetje? So ljudje bolj dovzetni za te spremembe?

Alice Achayo 15:21

No, mislim, da moraš, moraš biti bolj natančen, kateri ljudje, profesionalci, ko potrošniki, ljudje, odgovorni za izobraževanje, veste,

Jacy Topps 15:32

Ja, vse našteto. Prav?

Alice Achayo 15:35

No, lahko odgovorim na Rekel bi, rekel bi, da so potrošniki vina pripravljeni na to, da se z njimi pogovarjamo o vinu na način, ki je povezan ali smiseln, namesto da sedimo visoko nad njimi in jim pripovedujemo kako naj doživljajo vino, kaj naj vonjajo, okušajo in vse to, kar so neumnosti. Še enkrat, vino, vinski jezik v resnici temelji na naši senzorični referenčni točki. Torej, kako sem odraščal in rastline, sadje, teksture, vonji, s katerimi sem odraščal, igrajo veliko vlogo v tem, kar sem omenil prej, moj osebni jezik vina, ki je mimogrede najpomembnejši, vsak svoj jezik vino je najpomembnejše, ne glede na to, kaj vam bo rekel nekdo drug, bi morali dišati. Kar dišiš, je tvoje in samo tvoje. In zato mislim, da si potrošniki vina želijo, da bi našli bolj smiselne načine za pogovor z njimi o vinu. Torej, namesto da bi govorili o notah, zakaj ne bi začeli govoriti o tem, od kod prihajajo vina, iz zgodb vinarjev in kakšno je bilo leto, kaj se dogaja, veste, tam je več človeške povezave, ko začnemo prinašati kopenske ekosisteme in ljudi, ki vse to sodelujejo pri ustvarjanju vina. Torej ne želim govoriti o tem, v redu, morali bi čutiti note, saj veste, črnih češenj, brusnic in gozdnih tal, vseh teh stvari, ampak raje o tem, kaj naj vam dam kontekst tega vina. In potem se pogovoriva o tem, kaj doživljaš, kajne. In vem, da ste bili na mojem seminarju pri IPNC. Morda lahko malo poveš, kako se je to počutilo. Ampak tako sem vodil svojo degustacijo. Ne gre za to, da bi sedel tam in vam govoril, kaj bi morali dobiti, ampak vam raje dam ozadje, kar bi rad naredil bolj, ampak vam dam ozadje vina, kontekst vina, kajne, njegovo zgodbo, in vse to. In potem gremo skozi in uporabimo lastne čutne spomine, da govorimo o tem vinu. Zato mislim, da bi potrošniki vina to cenili. Mislim, da je to tisto, kar iščejo. Mislim, da je to tudi način, na katerega privabimo več ljudi k vinu v nasprotju s potrošniki vina, ki pravijo: Veš, kaj, kot, to je, to ni samo preveč pretenciozno. Počutim se neumestno. In potem, kar zadeva vinske profesionalce, mislim, da me bo vprašalo, da to, kar poskušam narediti tukaj, ni najbolj priljubljena stvar, kajne? Kot, oni so kot, kdo ste vi? Kot ste rekli prej? Ta jezik obstaja že dolgo časa, kdo sem jaz, če ne pridem in rečem, hej, to moramo spremeniti. In potem je tudi kot, V redu, kako naj to spremenimo? In pravim, ne trdim, da imam vse odgovore, vendar imam precej dobro predstavo o tem, kaj ni delovalo in kaj ne deluje. Prav. Torej ne delaj tega. Ne delajmo še naprej iste stvari. Ja, zato menim, da bo vinskim strokovnjakom težje preusmeriti svoje misli tako, da bodo mislili: V redu, prav. To je skoraj kot dajanje moči. Mislim, da je takšen občutek, ko nenadoma vi kot poklicno področje vina, ne morete, nimate več te moči, da potrošnikom poveste, kako, kdaj, kaj, veste, zakaj bi morali uživati ​​vino, ali pa jim nenadoma povem, da to ne bi smela biti tvoja vloga. In to ni nekaj, kar ni zabavno slišati. Prav? In potem seveda vinsko izobraževanje. No, ne vem, kaj čutijo do mene. Lahko pa si predstavljam, da spet ni priljubljena stvar, kajne. Ampak mislim, da se moramo kot industrija resnično, resnično premakniti, ker nimamo uspešne industrije, če ne obiščemo, kako govorimo o tem, zakaj. In tako pozabim, kaj počnem. Pomislite na blaginjo te industrije, če ne spremenimo načina, kako govorimo o tem, zakaj. In obstajajo, obstajajo dokazi o tem. Mislim, mislim, da vsakih nekaj mesecev izide nov članek, kot je, Oh, zakaj milenijci ne pijejo Oh, zakaj vina, veš, ljudje se preusmerjajo v brezalkoholne pijače, vse te stvari in toliko je to je, veste, zelo povezano s tem, kako se dojema vino. ja

Jacy Topps 19:48

No, ja, mislim, da je res težko slišati, ker, mislim, gre za cel sistem, kajne? To je sistem, ki je bil, veste, ustvarjen, ker mislim, da je bilo vino samo ustvarjeno, kot ste ga v bistvu opisali, da uživamo in ga delimo z ljudmi. Ampak mislim, da je industrija postala ti vratarji in je želela preprečiti ljudem ven. Tako so ustvarili ta sistem, ki bi ljudi preprečeval. Tako zdaj v bistvu razstavljamo ta sistem in privabljamo več ljudi. In to bo težko. Mislim pa, da veliko strokovnjakov za vino, mislim, ljubimo obrt, obožujemo to, kar počnemo, in želimo pritegniti več ljudi. Zato mislim, da je morda, veste, mislim, da za tiste, ki želijo iti pridobiti certifikat in imeti v bistvu formalno izobrazbo, to je super. Vedite pa le, da boste morali opraviti nekaj raziskav, ko boste končali, ko boste pridobili certifikat, in kako se radi pogovarjati s potrošniki na drugačen način od tistega, kar vas učijo v šoli, dokler se ti programi ne naučijo, kako razširiti svoj jezik , Mislim,

Alice Achayo 21:01

Prav. Moja stvar je, če en program certificiranja ne spremeni tega, kako govorijo o vinu, kako potem služijo kot vinski strokovnjaki? Veš kaj mislim? Če ste, če nas ne pripravljate, da bomo lahko opravljali svoje delo, najboljši vikend? In kaj je vaš namen? In mislim, da je to ena stvar, nekako se moramo umakniti. Kot da ne bi smeli nujno nadzorovati vinskih strokovnjakov, se mi zdi, da deluje z roko v roki, kajne? Učite nas, da ste specializirani za jezik vetra in vse stvari, zakaj novi učitelji, da nas pripravijo na to industrijo, gremo ven delat svoje stvari. In če gledate industrijo in kako ji gre kot industriji, in ne prepoznate, kje so pomanjkljivosti, zato ne spremenite svojega pristopa k njej, s čimer nas kot vinske strokovnjake v bistvu izneverite, kaj je tvoj namen? To je moje vprašanje. Prav. In zato mislim, da moramo nekako tako gledati na to. Ampak ne, ne, prej nisem hotel slišati, kot da vsi vinski strokovnjaki ne marajo, ne marajo mojega dela, mislim, da nas je veliko takih, ki želimo spremeniti to industrijo, saj jo imamo zelo radi. Prav? Radi združujemo ljudi in delimo čarobnost vina. In zato mislim, da nam je to le težko ugotoviti. V redu, kako naj spremenimo to stvar, za katero so nas učili, da bo tako, kot so nas učili govoriti o tem, zakaj in kako to spremeniti? In mislim, da mislim, da je preprostejše od tega. res? Na individualni ravni. Res je preprosto. Na primer, zakaj obožuješ vino? Kaj vas pri vinu navduši pred jezikom in vse to, kaj bi radi, da ljudje vedo o vinu? Če bi se s prijatelji pogovarjali o vinu in bi imeli steklenico, v katero bi bili naravnost zaljubljeni? Kaj je na tem vinu, o čemer se boste želeli pogovarjati z njo? Upajmo, da nisi kot, oh, človek, samo to niso bili šopki in note in aroma. Upajmo, da imate več kot to za povedati, kajne, in jim nato dovolite, da to izkusijo ne tako, kot bi vi želeli, da izkusijo vino, ampak da ga izkusijo sami. In morda jim ne bo všeč. Morda pa jim bo všeč preprosto zato, ker radi vidijo vaše veselje, ker je tudi to stvar. In zato mislim, da je za vsakega profesionalca to res kot izbira, ki jo moraš sprejeti, kot, ne bom ti rekel, v redu, če ne spremeniš, kako govoriš o tem, zakaj si zanič, ne ljubiš. Tega sploh ne trdim. Mislim, da zelo uživamo v vinu in obožujemo vse, kar pride zraven. Kako nadaljujemo? Ali kako se preseliti v prostor, kamor privabimo več ljudi in ne le več ljudi na splošno, rad bi videl več raznolikosti v vinski industriji. Želim videti, da se demografski podatki o pivcih vina odražajo v sami industriji, kajti tako jim lahko damo občutek, da so tudi oni del nje.

Jacy Topps 24:07

Vsak kozarec vina pripoveduje zgodbo. Te zgodbe razkrivajo skrite zgodovine, okuse in strasti, včasih pa razvozlajo naše najtemnejše želje. In Wine Enthusiast najnovejši podcast. Slavna novinarka Ashley Smith secira podzemlje vinskega sveta. Slišimo od ljudi, ki vedo, kaj pomeni, ko izdelki ljubezni in skrbi postanejo vir razmnoževanja, požigov in celo umorov. Vsaka epizoda poslušalce popelje v skrivnostni in zgodovinski svet vinarstva in zločinov, ki so od takrat postali znani. Ta podcast se dobro ujema z ljubitelji vina, piflarji zgodovine in odvisniki od kriminala. Zato zgrabite kozarec svojega najljubšega vina in spremljajte podcast, da se nam pridružite, ko se poglabljamo v preobrate za vsemi padci, šokantnimi vetrovimi zločini, spremljajte Vinfamous na Applu, Spotifyju ali kjer koli že poslušate in ne pozabite spremljati oddaja, tako da nikoli ne zamudite škandala, nove epizode prihajajo vsako drugo sredo.

Jacy Topps 25:16

Želim govoriti o tem, kdaj sta se prvič srečala. Torej, da, za naše poslušalce, za nekaj ozadja, srečal sem Alice na IPNC, ki je mednarodno praznovanje modrega pinota v Oregonu, prej to poletje, in vodila je ta seminar o, veste, vinskem jeziku. Bil sem v razredu in imeli smo degustacijo modrega pinota. Torej o različnih vrstah modrega pinota in želela je, da se pogovarjamo o tem, kaj okušamo in vonjamo ter uporabljamo svoj jezik. No, nekdo je uporabil gozdna tla, sploh ne vem, ali je bila Alice ali kdo drug v razredu. Oglasil sem se in rekel, da sovražim gozdna tla. Mislim, da je ta izraz tako nedostopen. In, veste, mislim, da sem govoril o združevanju in mislim, veste, nihče noče združiti mesne štruce z gozdnimi tlemi, kaj to pomeni? In tako je nekdo rekel, o, ja, kaj pa rožmarin? In jaz si rečem, ja, tako je bolje. To je boljše, to je popolnoma bolj dostopno. In potem je bilo vsaj tako, no, ne zame. In rekel sem si, Oh, prav. Torej moj pogled na dostopnost pomeni samo Američane in tisto, kar imajo ameriške izkušnje, ljudi, ki so bili rojeni in odraščali v Združenih državah, in nisem razmišljal o globalnem. Tako sem bil preverjen v svoji viziji, kot je, oh, to je bolj dostopno za njegovo, ker ni sprejemljivo. In tako ste vsaj v bistvu nekako nadaljevali z razlago in govorili o kakšni vrsti gozda? Lahko govoriš o tem?

Alice Achayo 27:02

Ja, absolutno. In mislim, da je to res tako, da je lepota vinskega jezika, če dovolimo, da ljudje delijo svojo čutno referenčno točko, kajne, potem začnemo širiti naš lastni jezik, lastno dostopnost, prav, kot vinski profesionalci, zlasti ko poslušamo druge ljudi, ki isto vino opisujejo v svojem jeziku, se iz tega učimo ali izvemo več o njih in njihovi kulturi. In to je človeška povezljivost, ki bi je rad videl več v enem jeziku. Toda če se vrnemo k gozdnim tlom, veste, uporablja se precej pogosto. In kar sem hotel povedati, je, da sem zelo dobro seznanjen z opombami, za katere poskušamo reči, da je to vino obstajalo, ko mi, ko ga zavijemo v eno vrsto deskriptorja, ki ga njihovo jedro raziskuje. Ampak rad grem dlje od tega. Kadarkoli sem bil, ko slišim ljudi reči, jedro, sem vedno kot, kateri gozd? Ali je? Prav? Kajti stvar je v tem, da vsi gozdovi dišijo drugače. In potem je kot, kateri letni čas? Je to gozd? Na primer Paint me a Picture? Tudi mi smo in potem mislim, da v tem posebnem primeru, smo šli v, je bil nekdo, ki je prav tako prihajal iz območja Bostona. In tako so vedeli, da jim govorim, da ves čas tečem po tej poti in tečem vse štiri letne čase. In tako vem, kako diši, vsako sezono, kajne? Ko se spremeni, vem, kako dišijo tla. In torej, sem rekel, je to četrto nadstropje Medforda? Tako kot to, to zaščiteno zemljišče, po katerem tečem ves čas. Ali pa veste, kot gozd za v Italiji? Ali je v severni Italiji, kjer je res bolj alpsko? In bo to dišalo drugače? In tako skoraj mislim, da če nam je všeč, nimam nič proti ljudem, ki uporabljajo opombe o okusu, ampak dajte mi kontekst, naslikajte mi sliko o tem. Ker je tudi to samo po sebi bolj pripovedovanje zgodbe, ne pa le povedati in iti naprej, kajne? Torej vam morda ne bo treba, morda ne vidite, kaj govorim, ko rečem programi za učenje, a če vam narišem sliko, upam, da bo to veliko bolj zabaven pogovor. Prav? Torej, ja, spet mislim, da vinski jezik rečemo evropocentričen, ker je zelo evropocentričen, ampak če dodam še to, je tako, če ste tukaj v ZDA in ste odrasli v ZDA in govorite o vetru in to je tudi vaša nekakšna splošna široka senzorična referenčna točka, kajne? Imeli ste podobna živila, lahko pa bi tudi rekel, saj veste, da smo tukaj v pacifiškem severozahodu v primerjavi z Novo Anglijo imeli tudi drugačno hrano, tako da so tudi znotraj države že razlike v notah. Torej, samo mislim, da vina ne smemo delati. Wine Lane je bil tako dokončen, kajne. Mislim, da je to to, res je na voljo, ljudem omogoča, da delijo tisto, kar resnično dobivajo na nosu, in nam predstavijo zgodbo za tem. In tako mislim, da če se spomnite, sem na seji v bistvu vse vprašal, kadarkoli je nekdo rekel kakšno opombo, za katero nisem razumel, kako je mislil, bi jih prosil, naj pojasnijo, kajne? Povej mi več o tem, zakaj to dobiš. In, veste, spomnim se, da je neka gospa rekla, Oh, dobim, zelo močnega duha. In rekel sem, kakšen duh? In potem so postali kot, no, pravzaprav, ta rum, ki se proizvaja tukaj, veste, ob oceanu, in v mislih je imela zelo specifično temo. Če pa je samo rekla, to ima note vročih žganih pijač, to v resnici ne opisuje vina. Toda v mislih je imela cel prizor. In poskušal sem jo prepričati, da nam pove kontekst teh zapiskov. In potem je bil res super. Nikoli nisem bil tam, o čemer je govoril, vendar sem lahko, lahko sem začel videti, kaj je hotela povedati. Prav. torej

Jacy Topps 31:02

Ja, mislim, jaz, moj um je bil raznešen. Ko si, no, pravzaprav, veš, imaš popolnoma prav. Samo zato, ker mislim, da gozdna tla niso dostopna, ne pomeni, da niso dostopna drugim ljudem. In nekako sem razmišljal v svojem lastnem predogledu, tako je bilo, mislim, vaš razred je bil neverjeten. Vaš seminar je bil neverjeten.

Alice Achayo 31:34

Hvala vam. Samo, samo, razširiti moramo svoj obseg, a tega ne moremo storiti. Brez drugih ljudi okoli nas. Veste, ne morete sedeti nekako v vakuumu in reči, v redu, razširil bom svoj vinski jezik. Kako boš to naredil, če ne komuniciraš z drugimi, ki imajo drugačne čutne note. In potem tudi ne vključujete drugih kultur in kuhinj v svoj jezik, kajne. Torej ga je res težko razširiti, če dejansko ne presežete tega, kar že imate. Torej, mislim, da je to, to je nekakšna moja stvar, je res tako, da spreminjanje jezika vina ni nujno tako strašljivo, kot mislim, da nekateri mislijo, da je. Samo želim vnesti več človeške povezave z jezikom vina, kajne? Približevanje kultur in kuhinj svetovnega juga in diaspore, privabljanje vinarjev in zgodbe o njihovi deželi ter vse delo, ki je povezano s pridelavo vina, privabljanje več ljudi različnih okolij, da delijo svoje zgodbe, tako da lahko ta jezik razširimo tako, da lahko rečeš rožmarin, jaz pa lahko rečem kaj drugega. In pravkar smo opisali isto vrstico. In to je v redu. To je moj cilj, moja vizija za to industrijo. Torej, mislim, da je v mojih mislih preprosto.

Jacy Topps 32:57

Ja, v teoriji, če bomo vedno Kumbaya? Ja, ne, strinjam se s tem. Všeč mi je, kar pravite, saj je tako, kot da ne bi zavrnili ideje, da lahko modri pinot diši po češnjah, vendar lahko diši še po čem drugem poleg češenj, kajne? Tako kot, če zavohaš češnje, to ni nič. To ni narobe. Prav. Če pa zavohaš kaj drugega, je prav. Lahko imaš tudi prav. To je vaša pravica.

Alice Achayo 33:26

Prav. Če ne bi jaz odraščal s češnjami, ampak ti si, bi morda imel v mislih drugo besedo za podoben zapis ali cel prizor. In mislim, da želim videti, da je to bolj običajno. In mislim, da zame, kot da bi bil vinski profesionalec, to ni tako veliko, ampak to pomeni, da nimamo služb, kajne? Šele malo razumemo, kako opravljamo to delo, kajne? Umaknemo se z voznikovega sedeža in postanemo posredniki doživetij, kajti to je vino na koncu dneva. Vino je izkušnja. In kako torej ustvariti izkušnjo, ki je pomembna za ljudi, ni nujno, da jim govori, kako naj izkusijo, temveč jim nudi prostor, da čutijo, da lahko sodelujejo drug z drugim, ne da bi se bali, da bi rekli kaj napačnega, ali da ne bi imeli vzvišenega okusa. ali naprednejši okus? Kako ustvarimo izkušnjo, kje

vinopivci različnih okolij, različnih vinskih potovanj ali različnih izkušenj menijo, da za mizo pijejo isto vino in imajo neverjetno izkušnjo? To je vprašanje, ki ga zapuščam. To je odprto vprašanje za vinske strokovnjake, ki ga resnično sprašujem.

Jacy Topps 34:44

Ja, in mislim, da je to treba nadaljevati, ker bo to divji odgovor. Seveda, vsi lahko to ugotovimo. Kot veste, tako kot vsaka regija ali podobno, mislim, celo mediji, kot je tukaj pri Wine Enthusiastu, vedno iščemo načine, kako izboljšati izkušnjo vina.

Alice Achayo 35:06

Prav? Ja, ni nujno, da delo ni enostavno. Prav. Ampak mislim, da tudi ni tako zapleteno, kot se zdi, ker vino ni zapleteno. To je kmetijski proizvod. ja Odlični so. Torej, samo, samo moramo stopiti malo dlje v zemljo. In to je izvor vina. Kot, samo malo smo šli. Daleč smo od tega, kar je vino, mislim, da si včasih v načinu, kako govorimo o njem in o tem, kaj vidite nekatere vidike v industriji, samo pomislite, ali še vedno govorimo o vinu? Na primer, kaj, kako smo dobili? Tukaj sem še vedno govoril o istih stvareh, saj veste, tako bi rekel, da bi samo želel vino vrniti k njegovemu izvoru. In, veste, in uporabite človeško povezavo, da k mizi pritegnete več ljudi. Ker je to izkušnja, do katere bi moral imeti dostop vsak.

Jacy Topps 36:16

Še zadnje vprašanje imam zate, Alice. seveda. Kaj piješ? Kaj je v vašem kozarcu te dni?

Alice Achayo 36:24

Oh, človek, torej sem pil oregonsko vino, ker sem hotel reči točno. Torej veste, smešno je, da nisem pil modrega pinota. To je dežela modrega pinota. Toda tisto, za kar upam, da bom do konca te ljubezni delil z ljudmi, so vsa druga vina, ki niso modri pinot in pridelana v dolini. In to je tisto, v čemer sem resnično užival. Veste, imel sem nekaj hišnih ljubljenčkov, ki so res super. Ena me je res navdušila, ker je bila tako prijetna. Vsi Chardonnay pet-nat s kopnega? In potem sem prejšnji dan našel mešanico sivega pinota in muškatnega rizlinga, imenovano Limited Edition. To je bilo zabavno. Temu pravim, da je praskalo za glavo, to je bilo eno od tistih vin, ki so se razvijala in kupoval sem veliko in bil sem res zaljubljen v to pot, ker se spomnim, da sem pomislil, človek, to je čudno, da tvoj moti, zakaj ti je všeč ta stvar? Torej, ampak ja, na splošno imam rada bele mešanice. o ja In potem sem samo dodal, da je bil še en, ki sem ga našel, prav tako imenovan Big Salt. Všeč mi je bila le nalepka na zadnji strani brez ne, kot da ni bilo nič o tem, kakšna bo mešanica. Vendar sem velik oboževalec samo preizkušanja novega vina, ki ga še nikoli nisem pil, zato sem bil kot velika sol. V redu, kul. Všeč mi je ime, saj so etikete zelo preproste. Odnesel sem ga domov. In ko sem ga odprl, se spomnim, da sem pomislil, človek, kot da mora biti tu notri muškat ali udobje. In tako sem šel na splet, da bi to poiskal. In seveda je bilo prigovarjanje. Muškat. In potem je bila še ena stvar. Torej je bilo lepo, mislim, to je prav v moji ulici. belih mešanic. Tako je. Oh, okusno. Ja, torej vse to narejeno tukaj v dolini. Torej, veste, to je nekaj, kar srkam te dni. Pride le najti vse druge sorte, o katerih pravzaprav ne govorimo veliko

Jacy Topps 38:35

off

Alice Achayo 38:36

Izven uhojenih poti. Ja, ja, bilo je dobro.

Jacy Topps 38:41

Alice Achayo. Najlepša hvala, da ste se mi pridružili. Bilo mi je v veselje govoriti s teboj.

Alice Achayo 38:46

Najlepša hvala, da si me sprejela, Jacy, upam, da imaš čudovit dan.

Jacy Topps 38:55

Zakaj vino združuje ljudi ne glede na njihove razlike. Besede so zelo močne. In jezik, ki ga uporabljamo pri vinu, lahko pomaga pritegniti več ljudi za mizo ali pa ga lahko uporabimo kot orodje za izključevanje. Menim, da bolj kot je industrija raznolika, bolj zanimivo je vino. Kaj misliš? Če vam je bila današnja epizoda všeč, bomo z veseljem prebrali vaše ocene in slišali, kaj mislite. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti o podcastih na wine enthusiast.net. In hej, zakaj ne bi svojim prijateljem, ki ljubijo vino, rekli, naj nas obiščejo, da se spomnimo, na ta podcast se lahko naročite v Applu, Googlu, Spotifyju in kjer koli drugje, kjer poslušate podcaste. Obiščete lahko tudi podcast s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Za več epizod in prepisov. Sem Jacy Topps. Hvala za poslušanje.