Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Pijače, ki jih trenutno obožujemo

Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zvenel pogovor med našimi recenzenti? Potopite se v to epizodo z izjemnim ocenjevalcem žganih pijač Wine Enthusiast in piscem na splošno Newmanovo delo in Anna-Christina Cabrales , maestro vodja degustacije in ocenjevalec Burgundije in doline Rone. Gre za živahno razpravo o sedanjih in prihodnjih trendih vina in žganih pijač, ki meša humor s strokovnimi vpogledi.



Ta epizoda se začne z odkritim krogom »Love it« in »Hate it« modnih muh iz leta 2023, ki so naredile vtis ali pa jih jezile in zmedle.

Ko dvojec zre v svojo kristalno kroglo 2024, raziskujeta, kaj se je zgodilo od lanskega leta – in vse do pandemije (pomislite: porast gotovih pijač in še več). Kara stavi na določeno espresso martini riff in podvoji kategorijo duha, ki bo prevladovala. AC pravi, da se pravi vinski trendi šele morajo razviti, vendar strastno vabi navdušence, da raziščejo rosé in večjo preglednost na različnih ravneh.

Ne glede na to, ali ste izkušeni sommelier ali pa si samo zmočite noge v svetu vina, se v tem odkritem in zabavnem pogovoru najde nekaj za vsakogar. Torej, natočite si kozarec in se nam pridružite, ko ti strokovnjaki odmašijo svoje misli o tem, kaj bo prišlo leta 2024.



Morda vam bo všeč tudi: Nov trend v Hard Seltzerju? Običajni Seltzer

  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast

Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Govorci: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Strežete kulturi pijače in ljudem, ki jo vozijo. Sem Anna-Cristina Cabrales, direktorica degustacije pri Wine Enthusiast, danes pa se mi je pridružila Karen Newman, naša ocenjevalka žganih pijač in pisateljica. V tej epizodi pogledamo globoko v kristalno kroglo našega sveta pijač in napovedujemo, kaj bo v prihodnjem letu v trendih vina in žganih pijač vroče in kaj ne. Ali je vino v pločevinkah izgubilo privlačnost in ali bo Espresso Martini leta 2024 na voljo ali ne? Skočimo takoj.

Newmanovo delo 00:43

The calling je sanjska zbirka kalifornijskih vin, ki ponujajo različno paleto sort, stilov in najboljše v razredu Appalachians. Vinar James MacPhail ohranja vsako vino jasen, edinstven glas, pri čemer sodeluje s priznanimi družinskimi pridelovalci pri izdelavi sort chardonnay, modri pinot in cabernet sauvignon. Med tem je zbral več kot 7090 točk. Pridružite se enemu od kolegijskih popolnoma prilagodljivih vinskih klubov za prvi dostop do novih izdaj, posebne knjižnice, jarkov in več. S štirimi možnostmi članstva obstaja klub za vsakega ljubitelja vina, prejmite tri pošiljke na leto ali preizkusite mesečno naročnino, ki vam dostavi tri steklenice na mesec naravnost na vaša vrata. Za informacije in dostop. Obiščite nas na www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

In jaz sem Ana Christina Cabrales, direktorica degustacije in ocenjevalka za bordo in dolino Rone. Torej, Kara, preden govorimo o trendih za leto 2024, se pogovorimo o letu 2023.

Newmanovo delo 02:00

V redu, torej ste v središču vinskega sveta. Torej bomo očitno začeli z vami. Kaj je torej pritegnilo vašo pozornost leta 2023? Pravzaprav veste, še preden se poglobimo v to idejo, kaj je, zakaj se ne bi igrali male igre ljubezenskih iger, ljubiti ali sovražiti. Zato želim začeti s pozitivnim ali negativnim.

Anna-Christina Cabrales 2:18

Jaz bom šel z ljubeznijo in ljubeznijo z malo vene morda malo sitnosti, če želite, kajne? Tudi dve plati tega kovanca, ampak to mi je bilo všeč. Vsekakor sem opazil več potrošnikov, ki želijo izvedeti več. In to je zame pozitivno, saj na trgu, kjer opažamo upad porabe vina, opažamo ali vsaj to, kar sem opazil, je, da želijo potrošniki izvedeti več o tem, kaj porabijo in kaj plačujejo za to. Ampak, veste, seveda to ne diskvalificira nobenih drugih pivcev zunaj od tistih, ki šele vstopajo v svet vina, ki nekako čutijo svojo pot skozi embalažo in trženje, kar je popolnoma obstajajo. Ampak kar mi je všeč, je, da se začenjamo več spraševati, zakaj, veste, ali so to vprašanja o sulfitih, sprašujemo se o sulfitih, o njihovih ravneh, koliko jih je v vinih? Koliko ga je, koliko podobnih sulfitom je v vinu v primerjavi z drugimi izdelki, ki so tam zunaj. In celo stvari do globalnega segrevanja? Veste, slišal bi nenadoma, kot so določena vprašanja, kot je, torej, kakšno grozdje je to? Zdaj pa postavljamo vprašanja, kot je, kako to vpliva name? In obožujem odgovore. Rad se učim od vinarjev. Ampak prosim, in to je del, kjer postanem malce nadležen. Kot, daj no, kot, kleti nam dajejo res dober in predan odgovor na všeč, kaj všeč, zakaj to, kar počnete, se borite proti globalnemu segrevanju? Veste, to bi morala biti zgodba, ki je edinstvena vaša, in to so vaše zgodbe, vi si jo lastite, mi pa želimo slediti vašim korakom in razumeti, zakaj počnete to, kar počnete. In všeč mi je, da se sprašujemo o stvareh, bolj pa razumemo, zakaj. Kaj pa ti?

Newmanovo delo 04:23

No, ena od stvari, ki jih trenutno obožujem, je, da sem res napisal, da smo nekako na koncu suhega januarja. ja In da to ni del, ki ga imam rad. Vsekakor pa cenim, da so pijače z ničelno in nizko odpornostjo zdaj na vsakem meniju povsod. Videli smo, da eno pravilo dve zagotovo obstaja. Ali lahko naredite ničelnega dokaza?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Zagotovo ga vidim veliko bolj na menijih, saj gre le za kombinacijo, kjer nekako vidite koktajle in vina skupaj.

Newmanovo delo 04:57

Vendar se mi zdi, da zelo cenim, da to zdaj vidite povsod. Počutim se, kot če bi zdaj šli v barsko restavracijo in dobili meni koktajlov, a ga ni tam, se zdi, kot da je to očitna opustitev. Ja, rekel bi, da je preprosto. Lažje je ne zaužiti ali zaužiti malo manj ali pa imeti možnosti, ko si z ljudmi, ki iz kakršnega koli razloga ne pijejo. Mislim, da je osvežujoče in zelo potrebno. Veselim se raziskovanja več teh menijev v prihodnjem letu.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Vsekakor. Všeč mi je, da imam možnost brez pritiska. Še vedno lahko sodelujem, vendar brez pritiska, da bi moral piti alkohol.

Newmanovo delo 05:38

Zagotovo. V redu, kaj je še na tebi? Na vašem dobrem seznamu? Vaš seznam palcev gor?

Anna-Christina Cabrales 05:43

No, ne, mislim, da bom šel naravnost v sovraštvo, ker si se že dotaknila nečesa, kar je res samo, ne vem, zaradi česar čutim stvari, Kara. Zato bom šel v sovraštvo in ne gre za kategorijo kot celoto. Zdaj verjamem v brezalkoholna vina z nizko odpornostjo. Ampak veš, potrebujemo jih. Mislim, da je to kategorija, ki ostane. Prosim, ostanite na svojem pasu. Ne vrzite vina v smeti. Veste, tukaj pijemo vino iz določenega razloga. In tukaj ne gre nujno za podobne zdravstvene koristi. Ker zoom one, ker je dober občutek. Odlično se ujema s toliko različnimi vrstami hrane. Ne govorimo o tej kategoriji kot o nečem, kar je tukaj povezano z zdravjem. v redu

Newmanovo delo 06:30

o moj bog, zadel si eno od mojih bolečin. Kaj je to? Mislim, ena od stvari, ki jih mislim, že nekaj časa tolčem po tem bobnu, to ni specifično za leto 2023. Resnično pa preziram, ko vidiš koktajle ali žgane pijače ali vino ali pivo, kar zadeva položaj kot wellness napitek. Ja, ne, ne, ne, ne, če je v njem alkohol, to ni wellness. Ni neto, karkoli že je, vseeno mi je, da ima ta Margarita manj alkohola ali sladkorja. Veste, če je alkohol, je, to ni pijača za dobro počutje, ali koliko prilagojenih Genexov ali nootropikov ali karkoli že stlačite noter, če so notri tudi alkoholi. Mislim, da bi ga morali vzeti takšno, kot je, in preprosto uživati ​​in veste, super, da greste v toplice, pojdite v telovadnico, saj veste, naredite svoje. Ampak, veš, uživaj v tej Margariti kasneje, veš, in uživaj v tem, kar je. In vse je dobro v zmernih količinah.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Dogovorjeno.

Newmanovo delo 07:32

V redu, torej se želite vrniti k stvarem svojega življenja, ki vam niso všeč? Angel ali hudič, ki sedi na vaši rami?

Anna-Christina Cabrales 07:40

V redu, naj vržem nazaj, da ne more biti vse jaz.

Newmanovo delo 07:45

Šel bom nazaj. V redu, pustil bom nekaj drugega, kar me res spravlja ob pamet. Nekaj, kar sem sovražil v zvezi z letom 2023. In to je cena koktajlov po 20 $ in več.

Anna-Christina Cabrales 07:56

V redu, ja, lahko rečem celo 25 ali več. Zagotovo. Sem kot, kaj? Kaj je to? Ali ni to cena obroka? Vam je všeč naša jed?

Newmanovo delo 08:05

ja To je noro. In včasih sem o pijači razmišljal kot o cenovno dostopnem luksuzu. In preprosto je šlo skozi streho. Za revijo povem zgodbo o Martiniju za 21 $. In zdi se mi, da je celo to v vzvratnem ogledalu. Včasih je 25 dolarjev noro. In ne čutim, da je videti konec. In tudi ne samo v New Yorku. Povsod je. Zdi se mi, da inflacija uhaja izpod nadzora. In tudi ko se zdi, da se inflacija na drugih področjih gospodarstva zmanjšuje, sem, preden sem začel pisati o pijačah, pisal o delnicah in obveznicah ter gospodarstvu. In tako še vedno razmišljam o več, kot bi verjetno moral. In opažam, da je inflacija, čeprav se na nekaterih področjih znižuje, še vedno zelo visoka, ko gre za cene hrane, cene restavracij in cene alkohola. Še vedno mislim, da so pijače, zlasti ko ste zunaj doma, zelo drage, če želite iti ven in se imeti dobro v teh dneh.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Dogovorjeno. Zdi se mi, da se doma zabavam toliko bolj kot kdaj koli prej. Mislim, da se leta 2023 zagotovo lahko zanesem na to, kolikokrat sem šel ven samo zaradi stvari, ki niso povezane z delom. Zagotovo sem se veliko bolj zabaval doma.

Newmanovo delo 09:28

Ja, nisem elita. Ne vidijo, da prikimam, strinjam se. Oh boga.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Veš, dotaknil si se nečesa, kar me nekako zanima glede inflacije, in stvari, ki bi se morda lahko založile z nekaterimi žganimi pijačami, ki smo jih res radi uporabljali, uživale in jih delile s prijatelji. Se vam zdi, da bomo morda v prihodnosti začeli opažati, da bodo blagovne znamke morda nekako ustvarile novo linijo, ki bo nekoliko bolj dostopna. Spet za vsakodnevno porabo se mi zdi, da se mora zdaj vse podražiti. Toda ali bomo to videli v prihodnosti? Ali misliš?

Newmanovo delo 10:09

To je res dobro vprašanje. Ne vem, vem, da sem videl več študij, ki kažejo na to, kar se je nekoč imenovalo premiumizacija. Kaj je nasprotje premium premium izolacije? Dolgo časa je res obstajal trend vse dražjih žganih pijač, kot ste omenili. In zdaj več ljudi trguje navzdol. Mislim, bolj razmišljam o letu 2024. Glej torej naprej. 2023. Ampak mislim, da se vse skupaj nekako zamegli.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Mogoče bi morali takrat samo skočiti v to. Želite iti v 2024?

Newmanovo delo 10:43

Ja, zagotovo bomo skakali. V redu. ja Zato pričakujem, da bomo leta 2024 verjetno videli več ljudi, ki bodo trgovali po nižji ceni. Žgane pijače. Ne vem, to bo povsod. In še vedno je toliko nadomestnih znakov, veste, in karkoli se lahko zgodi. Zagotovo pa mislim, da boste videli več ljudi, ki gredo ven in imajo svoje vrče margarit, ki jih lahko danes pokažejo na blagovni znamki.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Jaz tudi. Lahko dobimo enega kasneje?

Newmanovo delo 11:14

Vsekakor. Ampak mislim, da boste videli več ljudi, ki bodo še vedno dobivali svoje vrče margarit. Temu se še nihče ne odreče, ampak mislim, da bo ceneje tikularno v tem, na tej sliki, v nasprotju s tem, da veste, da je najbolj premium, najdražje. In to je pravzaprav statistika, ki sem jo izpolnil, da bi nekako poklical, kje sem dobil tisto majhno poslastico od ws Ws, pripravili so študijo in omenili, da se trguje z vrečami, in nekako mi je ostalo v mislih, češ, ja, točno to pričakujem, bomo videli.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Veste, tukaj ste se nečesa dotaknili. In zagotovo ga veliko bolj vidite v svetu žganih pijač. In mislim, da se v vinskem svetu pojavlja v obliki pločevink, vendar razmerje, vidiš malo več nadzora razmerja na način, kot je, zlasti pri žganih pijačah in vinu, ta miselnost, da, v redu, ti si Če se soočite s steklenico, je to 750 ML seno, ki ga boste morda morali porabiti v določenem času. In dovolj smešno, tudi če postavite obremenitev, ne ven, saj veste, steklenico vina tik ob njej enake velikosti, je, še vedno ima enak pritisk. In čutim, da se zlasti v današnjem času, ko napredujemo hitreje, pričakuje, da bomo bolj produktivni, ostrejši, kot sorazmerje, kot da se želimo počutiti dobro in želimo doseči to prednost. Toda hkrati si naslednji dan preprosto ne želimo istega občutka, da nam ni všeč, da bi bili mačka ali da bi se samo počutili letargično. In tako si želimo, da bi nas ta malenkost, ta majhen rob, tista malenkost nekako rešila iz tega. In zato se mi zdi, da bomo videli več, na primer več kakovostnih možnosti, zlasti ko gre za vino v pločevinkah. Ali najdete več možnosti v pločevinkah v RTD? svet?

Newmanovo delo 13:09

Oh, zagotovo. Zagotovo. To je tako smešno. Pravkar sem videl vina v pločevinkah. Šel sem v trgovino z alkoholnimi pijačami, da bi kupil steklenico vina za večerjo, in pločevinke, pločevinke vina, in nikoli mi ni padlo na misel, da bi lahko preprosto kupil pločevinke.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Ja, tako enostavno je, prenosljivo, a vse, kar bi rekel, je temperatura. Eden želi mlačno vino. In mislim, da razen če je morda rdeče, peneče vino. To je malo zahtevno. Ampak to mi je všeč, veste, ta ideja, kot je, v redu, no, ali lahko še vedno uživamo, vendar le v manjših deležih. In tako se poleg pločevink samo sprašujem, ali je to resnična priložnost, da se zlasti kozarec v restavracijah res izboljša? Veste, že zdaj porabimo toliko denarja, da gremo ven. Mislim, zagotovo se mi zdi, vsaj po mojem zakonu, kot da plačujem, no, medtem ko je bil trg prej morda trikrat toliko. Zdaj se zdi štirikrat petkrat toliko. In če bom plačal toliko, hočem nekaj res dobrega. In nerad to rečem, ker poznam nekaj teh steklenic. Samo tega ne bom plačal. Veste, in zdi se mi, da bi lahko bila tukaj res dobra priložnost, zlasti za vinske direktorje, ki resnično sprejmejo svoje stroške, se naučijo svojih stroškov in ustvarjajo zelo kreativne izbore kozarcev.

Newmanovo delo 14:39

Smešno je, omenili ste RTD in gor, mislim, da bi verjetno lahko preživeli cele ure. Ja, ampak dovolite mi, ker ste vprašali o njih. Menim, da bo leto 2024 leto, ko bomo videli pravi pretres v prostoru pijač RTR.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Kako to? Ker samo vidim …

Newmanovo delo 14:59

Toliko jih je. Mislim, od tega imajo dobiček

Anna-Christina Cabrales 15:03

Vsekakor. Glede na vaše videnje je vsekakor prostor za izboljšave.

Newmanovo delo 15:14

Ja, vsekakor niso vsi dobri. In mislim, da jih veliko tudi ni tako dobrih kot tisto, kar dobiš v baru. In to je zagotovo. In to je tako zahtevno, toda kar mislim, da jim gre super dobro, je distribucija. Resnično se pojavljajo na mestih, nikoli si ne bi predstavljal, da lahko dobiš kaj več kot samo pivo, na primer na športnih arenah ali Ja, ali na koncertu ali železniških postajah, hotelskih barih. Videl sem par med letom, saj veste, imeli bodo vnaprej zmešane koktajle, ki vam jih bodo odprli in natočili, saj veste, kontrola porcij, kot je rekel, in dobri so. ja In zagotovo ste boljši od tistega, kar ste včasih dobivali.

Anna-Christina Cabrales 16:00

ja Vsaj opazil sem v nekaj svojih zadnjih letih. Mislim, vau, to je pravzaprav zelo dobro.

Newmanovo delo 16:04

ja Zagotovo je nekaj prednosti. Mislim, ni mi treba razglabljati o celotni kategoriji, dejansko obstaja nekaj odličnih možnosti. Ampak mislim, da so odlične možnosti tiste, ki bodo ostale, in tiste, ki niso tako dobre, še posebej, veste, znova se zdi, da je inflacija spletena. Torej kot skoznja linija našega današnjega pogovora. In mislim, da bodo tisti, ki ne zagotavljajo vrednosti, verjetno nekateri od tistih, ki jim ne bo dovoljeno ostati naokoli, saj veste, potrošniki doma bodo rekli, no, veste, če jaz Plačal bom za to, želim, da bo res dobro. In če ne, bom glasoval s svojo denarnico in nadaljeval. Kje lahko najdete najboljša darila po zelo nizkih cenah, ki bodo všeč vsem, popolno vino in še več. Seveda, s toliko odličnimi steklenicami, med katerimi lahko izbirate, poiščite nekaj za vsakogar na vašem seznamu, pa naj bo to cabernet, penina za vašo sestro za sodelavca ali bourbon za očeta. In če potrebujete kakršno koli pomoč, preprosto vprašajte enega od naših prijaznih vodnikov ali nasvet z najnižjimi cenami v več kot 30 letih, vedno boste našli, kar vam je všeč, in vzljubili boste, kar najdete samo pri Total Wine in drugih žganih pijačah, ki se ne prodajajo v Virginiji in Severna Karolina. Pijte odgovorno, bodite 21. Kaj je še na vašem seznamu napovedi za prihodnje leto?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Veste, nekakšen poseg v to, o čemer sem prej govoril, samo preglednost, mislim, da je zame ogromna, ogromna ključna beseda. Transparentnost v smislu, da mislim, da želijo potrošniki občutiti nekaj čistega, nekaj, kar je prijetno. Ni nujno, da želijo nekaj, kar bi lahko bilo prekrito s tono hrastovine. Ne pravim, da ni prostora za to, da za vse obstaja čas in prostor. Ampak mislim, da začenjamo opažati, da se pojavlja zelo prefinjena paleta. In samo želijo razumeti občutek kraja. Kje je zrasel terroir, ki ga poznate, kje je bilo to grozdje pridelano, kje je bilo to grozdje pridelano, in nekako se naučijo, želijo biti navdušeni in tudi narediti vtis. In mislim, da se nekaj naučim od etikete ali morda česa več od vinarja. In zato menim, da je preglednost, tudi v formatu vinskih etiket, ogromna. In rad vzamem steklenico v roke in vidim vedno več podrobnosti o steklenici vina. Carry je prej vzel steklenico vina, jo obrnil na zadnjo stran in prebral etiketo, potem se včasih zdi, da lahko skoraj zamenjaš zgodbe med etiketami. In nekako zveni kot zgodba o drugi steklenici.

Newmanovo delo 18:58

To je kot marketinški žargon. Ja, ni videti, kot da govorite o določenem kraju in določeni osebi. Lahko je karkoli kjerkoli.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Točno tako. In tako, ko vidim oznako, zlasti ko govorijo o določenem mestu, govorijo o nadmorski višini, govorijo o oblačilih, govorimo o povprečni starosti za nakup in vrsti tal. To je samo en del pogovora. In to je odlično za vse ljubitelje vina ali ljubitelje vina, ki jih te stvari res zanimajo. Toda za vse, ki jih želimo vključiti v pogovor, kaj vse to pomeni, zlasti v dnevu in dobi, ko vidimo vinarje, ki razčlenjujejo različne parcele in vinograde ter ustvarjajo kot množico stekleničenj? Kako se eno razlikuje od drugega mi pove in mislim, da je tam prava priložnost in to nam bo pomagalo, da se bomo še bolj zaljubili v ta vina, in preglednost v tretjem formatu zame, mislim, in mi lahko poveš Tukaj se popolnoma motim, vi pa morda samo zato, ker se motam po družbenih medijih. Te dni mi ni ravno všeč, kar vidim na Instagramu. Ampak čutim, da se bodo blogi vrnili. Kot, v redu, hardcore. O tem sem se pogovarjal s svojo drago prijateljico Christy Frank. In vidimo, da v kratkem formatu nikoli več ni dovolj. In želimo, da bi lahko govorili o tem, kaj se še dogaja. In ne vem, ali je dovolj tako kot spletno mesto podjetja, dovolj je tudi tehnični list. Mislim, da želimo znova sodelovati v širšem pogovoru in se lahko pogovarjati o tem, zakaj so nekatere stvari pomembne, zlasti ko govorimo o stvareh, kot so regenerativno kmetovanje, trajnost, globalno segrevanje, to je le večji pogovor kot le hiter objava na družbenem omrežju.

Newmanovo delo 20:49

Tako zanimivo. Ne vem, ali se strinjam, da se spletni dnevniki vračajo. Moj denar bi bil namenjen glasilom, pomislim, v redu, ta podkupi in vse to.

Anna-Christina Cabrales 20:58

To je svet, v katerega se moram še zares potopiti, tako substack kultura?

Newmanovo delo 21:05

Ja, čeprav mislim, da zdaj začenjamo, se bolj pogovarjamo o medijskih trendih in manj o trendih pijač. Ampak ja, strinjam se, da so ljudje zagotovo lačni obsežnejšega pogovora, ne le Ja, tistih delčkov, ki jih dobite, na čelu z vplivneži. Torej ja, zagotovo. Mislim, da se strinjam z vami glede zahteve po večji preglednosti, zlasti ko gledate najmlajšo generacijo pivcev dandanes, veste, generacijo Z in starejše, je zagotovo več povpraševanja po pristnosti in ker želijo natančno vedeti, kdo stoji za tem, kaj pijejo, kaj uživajo, ne glede na to, ali ste v tekoči obliki ali ne, veste, želijo vedeti več o tem, kdo to izdeluje, kaj počnejo v smislu podpiranje okolja, v smislu podpiranja drugih kultur, zdaj želijo imeti možnost vložiti svoj denar v nekaj, kar je pomembno. Želijo čutiti, da je to, kar uživajo, del nečesa večjega. In vsekakor občudujem takšen pitos. To je lepo.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Zagotovo, pravim, tudi med naslednjo generacijo zbirateljev, s katerimi, veste, sem se pogovarjal, veste, ne zbirajo nujno, veste, kaj je všeč njihovemu stricu, dedku ali očetu, staršem, vam vedo, zbrani, so, iščejo svoj okus in želijo slediti zgodbi, nečiji zavezanosti in predanosti nečemu, in čutijo nekaj iz vina. Druga zgodba je, kako se ta vina starajo. Ampak spet, danes vedno pijemo vino veliko prej ali ga porabimo prej, kot je bilo nekoč kletarjeno. Ampak to mi je res všeč

Newmanovo delo 23:02

Ali ugotavljate, da mlajši potrošniki težijo k določeni regiji ali slogu? In zakaj?

Anna-Christina Cabrales 23:08

malo je povsod. In mislim, da je nekoliko pristransko, zlasti v današnjem času, smo samo cene, še posebej v klasičnih regijah so tako drage. Mislim, ne trdim, da tega trga zagotovo ni. To je zelo fascinantno. Veste, steklenice se gibljejo za stotine, če ne celo tisoče dolarjev, vendar mislim, da je zagotovo večja fascinacija, ki jo vidim, medtem ko se pred kratkim ne ustavi, ampak tudi v Španiji. In Portugalska. Tam vidim več zanimanja. Oh, zanimivo. ja Tudi za eksotike. Mislim, da je to še vedno težak trg. Tukaj še vedno ni tako kot vsak dan, to pristanišče je nekaj kar je zelo priljubljeno. Mislim, da je to le ena od tistih stvari, pri katerih se bom morda odločil, če to vidijo, vendar v smislu zbiranja in kje lahko porabijo svoj denar. Mislim, da iščejo nekaj podobnega, o čemer sem prej govoril, kjer lahko začutiš tisto neposrednost, neposrednost in kompleksnost, nekaj, kar je mogoče zaužiti takoj, a verjetno lahko to tudi za nekaj časa pospravijo stran let in pričakujete še več rezultatov ali pa ste preprosto navdušeni nad rezultati. Zdi se mi, da je zlasti v Španiji in kar vidimo na Portugalskem popolnoma zanesljivo, ne da bi zares zlomili banko, in mislim, da je tudi to del razloga, zakaj je tako privlačno.

Newmanovo delo 24:39

Pa si poglejmo, kaj je še na našem seznamu za videoposnetek 2024, ki vam bo povedal nekaj, kar se je zares razstrelilo, potem ko smo objavili naše digitalne napovedi. Omenil sem, da bi lahko bil Carajillo koktajl leta 2024.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Povej mi več.

Newmanovo delo 24:59

To je kavni koktajl. Začelo se je z…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Počakaj še en kavni koktajl? Smo že čez Espresso Martini? Vem, da tega še nisem prebolel, verjetno moram, kadar koli grem ven.

Newmanovo delo 25:18

Toda takoj, ko sem to omenil in takoj, ko smo to objavili, sem kar naenkrat dobil toliko različnih e-poštnih sporočil in besedil od ljudi. Zato imam rad temeljit pogled ali ne morem verjeti, da je Amerika potrebovala toliko časa, da ga je odkrila. To smo pili celo večnost. In v Španiji in Mehiki. Mislim, je

Anna-Christina Cabrales 25:32

V redu, torej za tiste, ki ne vedo, kaj je to?

Newmanovo delo 25:35

Je mešanica espressa in alkoholnih pijač. 43 To je zeliščni luchar iz Španije in espresso za 43. Je kot fernet? Ish? Hm, to je nekakšna vanilija II. V redu. Ja, prijetno ga je piti tudi samega.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Kdaj je torej kot Espresso Martini na drugi ravni?

Newmanovo delo 25:56

Mislim, nekako ja. Mislim, da je kot lahek požirek. In očitno je v Mehiki zelo priljubljen. In pravzaprav, Mills, Bernstein je o tem pisal tudi za revijo. Šel sem v restavracijo, kjer so odprli el lugar cantino, in na meniju so imeli kašo. To je bil Espresso Martini, izgledal je tako kot Espresso Martini. Imel pa je tudi kardio, kot 443 v njem. In pomislil sem, veste kaj, to je šele začetek tega, da postane tako mainstream, in ne bi me presenetilo. Mislim, tukaj je moja napoved. Od zdaj do konca leta bomo začeli videvati vse vrste restavracij in barov, ne le tistih, ki so mehiške restavracije. Mislim, da bomo videli samo eksplozijo. Zavedam se tega, kar bo sledilo. Veste, vidimo toliko rebrc Espresso Martini, povsod. Mislim, veselim se riffov Carajilla, tudi tistega, kar sledi.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Kar naprej, vloži svoj denar, kaj bo prišlo za tem?

Newmanovo delo 26:58

Če bi vedel, bi verjetno takoj odprl lokal in ga stregel. To bo nekaj, kar ne morem videti. Na TikToku bo nekaj čudnega, nekaj vizualnega, nekaj norega. Mislim, to je tudi nekaj, kar vidim povsod, kjer je za leto 2024 Toliko o impresivnih barih, živahni pijači, nekaj norega, nekaj z dimom, nekaj in posodi norega videza, veste, v svetlih barvah. Mora biti

Anna-Christina Cabrales 27:32

Zdaj, ko rečete, da je poglobljeno, se to zelo razlikuje od nečesa, kar je postreženo ob mizi, ali pa je malo več interakcije, ki prihaja iz …

Newmanovo delo 27:41

Mislim, da dokler obstaja nekakšen interaktivni element ali nekaj, kar je poglobljeno, je le taka modna beseda ali karkoli drugega, kar karkoli več pomeni. Tako pogosto ga vidim. Mislim, da moram biti res bolj kritičen do nekaterih od teh modnih besed, vendar mislim, da je zagotovo eden največjih trendov, ki ga čakamo, da vidimo znova in znova in znova in verjetno niti ne prenehamo leta 2024, so pijače, ki so tako osupljive in muhast in na vrhu. In če vključuje potrošnika, naredi nekaj, da postane bolj poseben, ali da se vključi v izkušnjo, mislim, da je vedno več kot bolje. Veste, ali to vključuje vlivanje nečesa v pihanje plamena in dvigovanje na svetlobo. Veste, to je vedno nekaj. Spreminja barve. To je žele. Morate narediti, da se trese. Vedno je nekaj

Anna-Christina Cabrales 28:36

Zanič sem, ko stvari spremenijo barvo.

Newmanovo delo 28:38

Obožujem te. Naj bi bilo zabavno

Anna-Christina Cabrales 28:46

In zato se mi zdi, da včasih žgane pijače, kot je zlasti v restavracijskem okolju, samo vrsta Trumps vina, kot da nimamo takšnih seksi stvari, saj veste, kar pridejo iz steklenice.

Newmanovo delo 28:55

O moj bog, imamo to ogromno steklenico. Od res velikih.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Ja, zagotovo vidite, da se bodo pojavili magnumi, zlasti v svetu penečega se, saj veste, za leto 2024 ne pričakujem, da bo karkoli izumrlo, peneče bo še vedno nekaj, po čemer vsi hrepenijo, zdi se, kot da vsi zagotovo želijo le nekaj lahkega in nekaj šumečega za izboljšanje razpoloženja, ne želimo takoj občutiti stvari, ki so pretežke. Veš, preprosto moramo preiti na takšne stvari in dobro je videti to tudi v podobnih žganih pijačah. Torej glede na pršila in še kaj, ali je to sploh zamrlo?

Newmanovo delo 29:34

Ne ... Včasih se morda Espresso Martini umakne, ampak mislim, da takoj, ko se vreme spet segreje.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Oh, zagotovo. In to lahko vidite, kot da vsaj veste, ko pokrijem kot bordo in poženem, vidite, da bo več Apalačev želelo razširiti svoje zasaditve za bele sorte. Razumejo, da je povpraševanja po tem več. Samo trajalo bo nekaj časa, ker obstajajo pravila, ki določajo, koliko lahko razširite na letni ravni. Toda tudi lokalno, ja, to so stvari, po katerih hrepenijo, ali vsaj za naslednjo, veste, generacijo, ki jo želijo le svetlejše, kot je spritz, peneče, belo, celo nekaj vrtnic. In pri vrtnicah imam tudi tam malo kosti za pobrati. Ampak ja, to je še vedno bitka, samo nekakšna, v redu, še enkrat, brez težav, ampak črka na monsell slog Rosae. Vendar sem si samo želel, da bi malo raziskali, zdi se mi, da globlja barva, kot je Rosie, še posebej, ki prihaja iz Tavela, preprosto prestraši ljudi, čeprav so v resnici tako neverjetne gastronomske kombinacije. In morda lahko celo samo vzamem steklenico in jo odprem iz vaših predjedi ali samo majhnih majhnih, skoraj švigajočih naravnost skozi, kot, veste, vaša prva jed, vse do konca, kot morda celo nekaj podobnega, saj veste, kot, morda res mehak, kot zrezek wagyu ali kaj podobnega. Lahko ga prenesem do konca. Mislim, torej niso vse vrtnice zgrajene enako, ampak nekako si želim, da bi v tej kategoriji raziskali malo več. In njihov angel je tako dober, jaz pa se bom še naprej boril v tej bitki. Vendar si želim, da bi več eksperimentirali z različnimi vrstami vrtnic.

Newmanovo delo 31:21

Videti morate, da ga AC dobesedno razbija

Anna-Christina Cabrales 31:28

Da, dobro se je izšlo, kar pravim. Potem spet, veste, moj pristranski pogled tukaj, samo zato, ker mi je tako všeč. In ga tudi pokrivam.

Newmanovo delo 31:40

Tako se mi zdi, da se nekako končujemo, da naredimo nekaj končnih napovedi in v redu, ker se mi zdi, da pravzaprav še nisem niti govoril o ubijanju. Pojdi za to. In če iščem, sem razmišljal o tem, na katere velike duhovske trende je treba biti pozoren v letu 2024? In zame mislim, da bo to nekaj posvojenega sosednjega.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Upam, da ja. Popolnoma sem v to.

Newmanovo delo 32:08

Mislim, da tekila ne gre nikamor. Je, še vedno je samo absolutno močan. In že je pripravljen, da bo presegel vodko in viski, če še ni.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Ali trenutno obstajajo kakšni statistični podatki, ki kažejo, koliko je vodilna v smislu podobnih drugih kategorij?

Newmanovo delo 32:25

Vsekakor obstaja statistika. Ja, ne bom si jih izmislil iz glave, vsekakor pa razpravljam o destiliranih žganih pijačah Sveta ZDA in drugih subjektov. IWS so, mislim, vedno znova in znova, samo kažejo, da je ubijanje samo na vrhu lestvice in kje ni. To bo kmalu in morda bo to leto. To je zelo ozka, vsaka druga kategorija, ki je nad peto, je zelo ozka prednost. Oh, in ja, in kar gre naprej.

Anna-Christina Cabrales 32:54

In kje Mezcal nekako pade v to?

Newmanovo delo 32:57

Mislim, da se res bliža.

Anna-Christina Cabrales 33:00

To je razburljivo.

Newmanovo delo 33:01

Še posebej ne toliko mezcala slavnih, zdi se mi, da je to tako res. Počutim se, kot da bi žvižgač, veste, to je, to res prevzelo oblast. Ne zdi se mi, da obstaja res specifična, več kot nekaj posebnih znamk. Mislim, vsi poznajo Delmo gay in Lidl in obstaja nekaj znamk, ki jih ljudje poznajo, vendar se mi zdi, da ni nobene, ki bi bila tako zelo uspešna, češ da je Tron za tekilo ali casamigos za tekilo, tretja, tam je kot, cela solza dobro znanega, da nas ubije, kjer se počutim kot najboljša čašica, nekako kot da prihaja tja malo po malo, se nekako prikrade, veš, govori čez zid, če bo to, res kmalu bo tam. In mislim, da ko se bo to zgodilo, mislim, da letos, bomo tudi videli, kajne veste, kako dolgo bodo hribi Mezcal hocking Hills tekila? Mislim, da je to leto, ko bomo verjetno videli tako visokega. In to ni služba, bolj je kot sosednji Gobi. Nočem se preveč poglabljati v plevel o tem, vendar je to rastlina, ki je zelo podobna agavi in ​​ustvarja žganje, ki je po okusu zelo podobno tekili ali mezcalu. In leta 2022 sem videl svojega prvega tako visokega zvezdnika in to je bil Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

To je res redko v vseh kategorijah. In smešno je, da ne sovražim, zato je vse v redu.

Newmanovo delo 34:32

Mislim, da je bila tokrat navada. Mislim, da je to obdobje za več slavnih, zato povejte ali pa se motim. Mogoče bo slavna osebnost, vendar bo ena od tistih, ki bo prišla iz vrat in do konca leta 2024 mislim, da bomo imeli še eno in prihajajočo sosednjo kategorijo Agave/Abage. Prihajajo po vas, da bi jih ubili, če pridejo po vas. To je moja napoved.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Zdi se, da bova skupaj spila veliko več margarit.

Newmanovo delo 35:03

Ni mi žal.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Mogoče je to nekaj, kar slišiš več, ne vem tudi v tvojem svetu. Ampak nekaj, kar mislim, da bom zagotovo slišal na jeziku, je bolj od strokovnjakov in samo potrošnikov na splošno, kot, veste, govorili smo o tem, ali je ta organski? To je razlog, veste, trajnostno narejeno biodinamično, a regenerativno kmetovanje? Se to sploh pojavi v vašem svetu?

Newmanovo delo 35:33

Od časa do časa včasih v določene, določene žepe tukaj? Se pogovorita več o tem?

Anna-Christina Cabrales 35:39

ja Tako stvari preprosto dvignejo na drugo raven, kjer nekako bolj gledamo na stvari, kot so pokrovni posevki, vrhnja plast zemlje, dobro počutje zaposlenih in v bistvu v okolju, v katerem se resnično lahko vzdržuje in se lahko nekako ozdravi tudi skozi vse izzive, če hočeš. To je zelo lahek opis tega. To je veliko bolj zapleteno. Predvsem pa pravijo, da vina, pridelana v takšnih okoljih, preprosto zajamejo bistvo kraja, začutiš intenzivno mineralnost in stvari, ki so tako divje in edinstvene v kraju. Z veseljem sem jih poskusil nekaj, ko sem bil v Franciji. in rekel sem si, Vau, kaj je to? Ja, bilo je tako očarljivo. In stvar je v tem, da sem se znova in znova vračal k tem vinom in samo želel razumeti. In stvar je v tem, da je bilo skoraj nemogoče ujeti v samo enem sedenju, kot da moraš biti nekako zraven in razumeti, ko pravijo, da, veš, res lahko zavohaš ovce in visokega trava in vse te stvari. Ampak to so vina, za katera sem samo Vau, tam. V njih je čudovita divjina in način, kako se nekako zlije in kot v kozarcu. Preprosto ni nič podobnega. To je tudi energija, če hočete, ki je še nikoli nisem zaznal. In veste, poleg tega zdaj razmišljam o tem, še posebej, ker bi rad pisal o tej podobni temi preglednosti, da mi je tudi všeč, kako vidimo, da vse več vinarjev eksperimentira z različnimi različnimi posodami. Ena od stvari, ki mi je bila všeč, ko sem bil na obisku, je, da sem videl, da so takšne stvari eksperimentalne, zlasti z vinskimi globusi. Tako je dobesedno videti kot globus. Imamo pa kozarec, v katerem mislite, da je okolje popolnoma reduktivno. Ampak to ni, veste, popolnoma. In pri tem mi je bilo všeč samo to, da lahko občutiš čistost tega, kako dobro je to grozdje pridelano. Ali če boste šli od tega. To je kot en drugi vidik tega. Obstaja toliko različnih načinov za nekakšno eksperimentiranje s tem, vendar je še vedno precej nov. Ampak preprosto obožujem prosojnost grozdja v tej posodi in druge stvari, ki sem jih poskusil, pa naj bo iz amfore ali zelo različnih vrst betonskih jajc ali celo jajc iz nerjavečega jekla, kar veste , so dokaj redki. Všeč mi je ta raven eksperimentiranja, ker resnično poskušajo ohraniti kakovost tega, kar gojijo. In potem samo nekako uporabim malo tega in malo onega, naj bo tako velikega formata, kot je hrast ali karkoli drugega, da nekako hrepenim po nečem tako s toliko prefinjenosti in elegance. Tako dobro je

Newmanovo delo 38:45

Všeč mi je, da lahko imaš vse te različne tehnike, ki jih, čeprav ne razumem, kaj so, preprosto naliješ v kozarec in izkusiš.

Anna-Christina Cabrales 38:54

ja Imamo srečo, kajne?

Newmanovo delo 38:59

V redu, torej mislim, da je ravno ta čas.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Ja, pripravljen sem na margarito. Kaj pa ti?

Newmanovo delo 39:04

Oh, ja, absolutno. Jaz sem za

Anna-Christina Cabrales 39:05

Zveni dobro. No, hvala vsem za poslušanje in naslednjič vas ujamemo. Navdušeni smo nad letom, ki prihaja, in kakšni presenetljivi trendi se bodo pojavili v letu 2024. Imate kakršna koli vprašanja ali želite deliti svoje misli o trendih pijač v letu 2024? Radi bi vedeli. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti v podkastu Wine Enthusiast dotnet. In ne pozabite, na ta podcast se lahko naročite v storitvah Apple, Google, Spotify in kjer koli drugje, kjer poslušate svoje najljubše oddaje. Za več epizod in prepise lahko obiščete wineenthusiast.com/podcast. Sem Anna-Christina Cobras in hvala za posluh.

Samantha Sette 39:55

Ali ste vedeli, da je Wine Enthusiast poleg produkcije vsebine svetovnega razreda tudi najboljša nakupovalna destinacija za izdelke vinskega življenjskega sloga. Preprosto obiščite našo trgovino na wine enthusiast.com, kjer boste odkrili neverjeten izbor edinstvenih kakovostnih izdelkov, ki bodo zagotovo izboljšali vašo vinsko izkušnjo. Od steklovine in dodatkov do 1000 unikatnih vinskih daril. Je kot trgovina z igračami za ljubitelje vina. In ne pozabite na zaščito svojega vina. Smo vodilni trgovec na drobno v državi z izdelki za shranjevanje vina. Ne glede na to, ali imate šest ali 600 steklenic, si zaželite vinsko omaro ali po meri oblikovano vinsko sobo. Naša brezplačna svetovanja o shranjevanju vina vam bodo pomagala najti popolno prileganje vaši zbirki. Obiščite wineenthusiast.com še danes. Vino oživimo. Prinaša vas trgovina Wine Enthusiast