Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Zakaj je oranžno vino nenadoma povsod?

Vseeno oranžno vino obstaja že stoletja, ostaja za mnoge pivce nekoliko uganka. Torej, kaj je to vino jantarnega odtenka in kako se prideluje? In zakaj ga v zadnjih nekaj letih vse več vidimo na jedilnikih v restavracijah in barih?



Sedel sem z Doreen Winkler, da bi izvedel. Winkler je sommelier, strokovnjak za oranžna vina in ustanovitelj Orange Glo , edina fizična maloprodajna trgovina z vinom na svetu, namenjena izključno tej kategoriji.

Morda vam bo všeč tudi: 8 oranžnih vin, ki jih trenutno obožujemo

Poslušajte, kako Winkler razlaga izvor oranžnega vina in kako se proizvaja starodavno vino. Razpravlja tudi o tem, zakaj sovraži, da se imenuje trendovsko, in ali je oranžno vino isto kot naravno vino. Nazadnje pojasni, zakaj restavracije vse pogosteje dodajajo oranžna vina v svoje vinske programe.



  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast


Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Govorci: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Topps 00:08

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Strežete kulturo pijače in ljudi, ki jo vozijo. Sem Jacy Topps. Ta teden se poglabljamo v čudoviti svet oranžnega vina. Kakšno je torej to vino jantarnega odtenka? In kako se proizvaja? In zakaj v zadnjih nekaj letih vidimo vse več možnosti, ki se pojavljajo na menijih v restavracijah in barih? Sedel sem z Doreen Winkler, da bi izvedel. Z več kot desetletnimi izkušnjami v industriji. Doreen je sommelierka, strokovnjakinja za oranžna vina in ustanoviteljica Orange Glou, maloprodajne trgovine z vinom, specializirane za oranžna vina, tukaj v New Yorku. Pravzaprav je to edina maloprodajna trgovina na svetu, namenjena izključno tej kategoriji. Torej, poslušajte, ko Doreen razlaga izvor oranžnega vina; kako nastane stoletja star slog; zakaj sovraži, da jo imenujejo trendovsko; Je to isto kot naravno vino; in zakaj restavracije vse pogosteje dodajajo steklenice svojim vinskim programom.

Jacy Topps 01:20

Vsak kozarec vina pripoveduje zgodbo. Te zgodbe razkrivajo skrite zgodovine, okuse in strasti. In včasih razvozlajo naše najtemnejše želje. In Wine Enthusiast najnovejši podcast Vinfamous Novinarka Ashley je preživela seciranje podzemlja vinskega sveta. Slišimo od ljudi, ki vedo, kaj pomeni, ko izdelki ljubezni in skrbi postanejo vir pohlepa, našega greha in celo umora. Vsaka epizoda poslušalce popelje v skrivnostni in zgodovinski svet vinarstva in zločinov, ki so od takrat postali znani. Ta podcast se dobro ujema z ljubitelji vina, piflarji zgodovine in odvisniki od kriminala. Torej, zgrabite kozarec svojega najljubšega vina in spremljajte podcast ter se nam pridružite, ko se poglobimo v preobrate najbolj šokantnih vinskih zločinov vseh časov. Spremljajte Vinfamous na Applu, Spotifyju ali kjer koli že poslušate in ne pozabite spremljati oddaje, da nikoli ne zamudite škandala. Nove epizode prihajajo vsako drugo sredo.

Jacy Topps 02:30

Živijo, sem Jacy Topps, urednica tiska pri Wine Enthusiast. Moja današnja gostja je Doreen Winkler, ki že več kot desetletje dela v vinski industriji. Durian je sommelier, strokovnjak za oranžna vina in ustanovitelj Orange Glou, maloprodajne trgovine z vinom, specializirane za oranžna vina, tukaj v New Yorku. Dobrodošli Doreen, tako sem vesel, da se nam lahko danes pridružite.

Doreen Winkler 02:55

Hvala, Jacy! Tako sem vesel, da sem tukaj.

Jacy Topps 02:58

V redu, kar takoj začnemo. Naša tema bo oranžno vino in vi ste strokovnjak. Kaj je oranžno vino? In od kod izvira?

Doreen Winkler 03:10

Oranžno vino je narejeno iz belega grozdja. Uporabljajo grozdje, lupine, peclje in sedeže. Torej, ko imate belo vino, samo stisnete belo grozdje. Toda ko naredite oranžno vino, uporabite vse dobrine, ki jih prenese grozdje.

Jacy Topps 03:29

V redu, samo da bo jasno, v oranžnem vinu ni pomaranč?

Doreen Winkler 03:37

Pri tem nobena pomaranča ni bila poškodovana.

Jacy Topps 03:41

Mislim, veste, vprašanje ni zabavno. Vendar ne gre za norčevanje iz kogarkoli. Vendar vem, da sem imel ljudi, ko sem poskušal razložiti oranžno vino, kot je oh, ali obstajajo pomaranče in kakšne vrste pomaranč, in zato želim samo nekako pojasniti, da oranžno vino ni narejeno iz pomaranč.

Doreen Winkler 03:57

To vprašanje dobivam vsak dan. Moja ekipa vedno pravi, da če dobijo 1 dolar vsakič, jih vprašajo, da bodo bogati. Tako da popolnoma razumem.

Jacy Topps 04:11

Kakšno je torej vaše ozadje z oranžnim vinom? Na primer, kako ste prišli v vinsko industrijo in začeli študirati oranžna vina?

Doreen Winkler 04:19

Torej sem sommelier. Prihajam iz Nemčije. Bil sem eden najmlajših sommelierjev. Moja prva zaposlitev sommelierja je bila stara 22 let. In ja, dejansko sem imel zelo tradicionalno sommeliersko kariero, veste, delal sem z vsemi Bordeauxi in Burgundci in Šampanjci in vsemi temi vodilnimi svetovnimi vini. In potem se je nekaj res obrnilo, tam, kjer sem bil, bolj sem se izobraževal o tem, kako je bil moj narejen. Res, ker tudi vi ste sommelier in veste veliko stvari o regijah in enih vinih. Vendar nihče dejansko ne govori o tem, kako so ta vina narejena in koliko aditivov je v njih in zakaj okušati vsako leto, zelo podobni itd. Pa še naravno vino sem se dal. In takrat je bilo to dobesedno pred 10 leti tukaj v New Yorku. Bilo je veliko restavracij, ki so bile nekako zanimive. Vendar niso hoteli iti na polno. In potem sem spoznal kuharja

je delal pri Nomi na Danskem. In hotel me je najeti in želel je popolno naravno vinsko karto. In takrat se je vse začelo. V tej restavraciji sem sestavljal meni z 19 hodi. Pravkar sem videl, kako dobro so oranžne vinske hruške izjemno vsestranske. In tam se je res začela moja obsedenost z oranžnim vinom. To je bilo pred 10 leti, ja. In od takrat sem nekako iskal, nato pa začel iskati restavracije, ki ponujajo nekaj oranžnih vin, vendar jih ni bilo tako veliko. In začel sem ustvarjati svojo majhno službo, ki je kot sommelier na spremstvu. Tako sem delal z veliko majhnimi restavracijami v mestu in v Hamptonsu, ampak na retainerju in njihovih vinskih programih, pa tudi na njihovem usposabljanju osebja in vsem, kar sodi tja, potem pa številke. In na te sezname sem dal veliko oranžnih vin in bilo je res kot vožnja in počutil sem se, kot da veste, o tem se res lahko izobražujem. In lahko vključim ekipo in jih zelo navdušim.

Doreen Winkler 06:38

In dolgo časa sem bil zelo vesel, da sem imel vse te držala. In delo z različnimi restavracijami. To je naravnost super. Kot bi združeval različne koncepte in jih res rad izpilil. In želel sem narediti nekaj, kar je bolj osebno zase. In tako sem ustanovil vinski klub Orange Glou.

Jacy Topps 07:00

O hudo. V redu,

Jacy Topps 07:01

In ta klub se je spremenil v trgovino. Pravilno?

Doreen Winkler 07:02

vse to je celoten napredek. In ja, vinski klub je vzletel. V pandemiji sem začel jeseni 2019. In bilo je tako osamljeno. Samo vinski klub, ki vam ne bi smel biti všeč, ni enkraten. Res je kot zaveza. In ja, med pandemijo sem izgubil vse držala, kar je bilo zelo strašljivo, saj so bili štirje držali. Moja najemnina je bila plačana. Res je dobro šlo. In ja, kar naenkrat, kot da stojiš tam, si rečeš, oh. a v ta vinski klub sem vložil vsako unčo, ki sem jo imel. In mislim, da je moj vinski klub zelo, zelo pošten. In tam ni polnil. In res je kot moj mali dojenček, moj mali ljubezenski projekt. Tako rekoč. In do danes gre zelo dobro.

Jacy Topps 07:59

In ta klub se je spremenil v trgovino, pravilno.

Doreen Winkler 08:04

Pravilno. Torej, ko rasteš, se včasih pojavijo težave z načinom in ja, naredili smo tudi veliko pojavnih oken. Kot da se počutim, kot da na ta način samo živim svoje divje sanje. Želel sem si ta osebni oranžni vinski klub. Takrat še nihče ni naredil oranžnega kluba. Rekel sem celo, da bi bilo, kot da bi ljudje res morali narediti klub oranžnega vina, kul. In potem sem si rekel, ampak kdo bi moral to početi. Mislim, veste, zakaj si ne dajete takšnega zaupanja. In potem je bil vinski klub. In potem so ljudje prosili za enkratno darilo in prosili so, da bi ljudem poslali darila in podobno. In to je raslo. In potem smo počeli, kot sem rekel, pojavna okna, da bi radi imeli 25 različnih vin v restavraciji. In kot da bi jih samo postregli s pol kozarca in kot bi bilo, je bilo noro. Imeli smo oranžno vino, magnume, pojavljali smo se v LA-ju, bili smo povsod. In tako zabavno je bilo prirejati te zabave. Potem je klub povečal število naročil, nato pa so se pojavile težave pri delu s trgovinami, ki smo jih uporabljali za izpolnjevanje naročil. In vsi so imeli neke težave in potem smo imeli zaradi tega nekaj težav tudi mi. V to se ne bomo preveč spuščali. Moral sem se odločiti, ali želim nadaljevati s tem oranžnim življenjem ali želim nadaljevati svetovanje, pri čemer sem bil zelo uspešen. In ker smo to plast že imeli, ni bilo tako strašljivo, kot da sem že imel svoj brlog, klubski denar prihaja, saj veste, kot da lahko organiziram več dogodkov v trgovini in jih izvajam tudi izven kraja. Zdaj jih izvajamo virtualno. Prav tako sem si mislil, saj veste, ni tako strašno. Ampak veste, vesel sem, da ne vem, kar zdaj vem.

Jacy Topps 10:10

V redu, no, naredimo varnostno kopijo za trenutek. Torej, začeli ste z vinom in bili nad naravnimi vini res navdušeni. Ali je večina oranžnih vin naravnih ali organskih? Pogosto so kategorizirani na enak način. Je res, da vina niso naravna, organska?

Doreen Winkler 10:27

Torej ni nujno, da so naravne, večina jih je. In to je zapleteno, kajti komu lahko zaupate? Zame? Obstaja veliko raziskav, ki se ukvarjajo s tem. Toda za rednega potrošnika mislim, da je zelo težko ugotoviti, ali je to naravno oranžno vino ali ne.

Jacy Topps 10:46

Kaj pa v vaši trgovini in v vašem klubu, ali prodajate večinoma vsa naravna vina ali ekološka vina,

Doreen Winkler 10:53

Vsa moja vina so tako naravna, kot so. Torej ne prodajamo ekoloških vin, ker zame to pomeni, da je samo ekološko pridelano in pridelano iz ekološkega grozdja. Torej mu je mogoče dodati še veliko dodatkov. Večina mojih vin v trgovini je biodinamičnih. gojen, ker se mi vedno zdi, da je to večja predanost. Imamo veliko vin, ki so 00. In moram reči, kaj se je v zadnjih letih dogajalo s tem, da ljudje dejansko lahko res delajo kleti brez dodanega sulfida, je zelo zanimivo, ker je pred leti samo bi po eni uri po odprtju postal rjav sok. Torej, to je bilo zelo razburljivo. Ampak ja, res gledam na zelo nizke ravni žvepla. Kako res poteka proizvodnja. Postavljam veliko vprašanj. Vedno rad sodelujem z nekaterimi novejšimi vinarji. Seveda pa imamo veliko podobnih, pri nas se nahajajo zelo uveljavljene kleti. Ampak ja, čim manj sulfitov in čim bolj naravno.

Jacy Topps 12:03

In samo za nekatere naše poslušalce, ki niso seznanjeni, kje je prišlo v stik s pomarančnim vinom ali kožo? Mislim, da bi se morali pogovarjati tudi o tem, ker menim, da lahko veliko distributerjev in proizvajalcev v državah temu reče oranžno vino, vendar se temu reče tudi stik s kožo? Od kod izvira?

Doreen Winkler 12:23

Torej izvira iz Republike Gruzije. In kot ta skrita skrivnost je že zelo dolgo.

Jacy Topps 12:31

Ja, kot stoletja, kajne? Kot 1000 let.

Doreen Winkler 12:35

Torej se vrača 8000 let nazaj in dobesedno so želeli narediti belo vino. Ampak včasih, veste, niso imeli stiskalnice, ampak so teptali z nogami, kar mnogi ljudje počnejo še danes. In potem so notri pustili kože, stebla in sedeže. In začela se je spreminjati v jantarno barvo. Toda alkohola niso hoteli zavreči. eksperimentiral z njim?

Jacy Topps 13:04

Nekje sem prebral, da je oranžno vino belemu vinu enako rose kot rdečemu.

Doreen Winkler 13:10

Tako da bi rekel absolutno ne.

Jacy Topps 13:14

Ne, v redu.

Doreen Winkler 13:16

Preprosto zato, ker je rdeče bolj podobno oranžnemu vinu. Oranžno vino je narejeno dobesedno na enak način. Če ste rdeče grozdje samo stisnili, lahko iz njega naredite belo vino. Tako kot lahko naredite iz belega grozdja belo vino kot običajno. Če pa morate z njim delovati na kožici, kot to počnete z rdečim vinom, potem postane rdeče. In v tem primeru postane oranžna.

Jacy Topps 13:43

Ker barva potem tanini izvirajo iz lupine in ne iz soka.

Doreen Winkler 13:47

Ja točno. V redu. Mislim, ljudem vedno toplo priporočam, da opravijo žetev, ker potem lahko vidite do konca. Rdeče vino se namaka zelo dolgo. Ampak tudi odvisno od sorte grozdja, kar je pri oranžnem vinu zelo pomembno. sorta grozdja.

Jacy Topps 14:06

Torej so lahko narejeni iz katerega koli belega grozdja ali pa so zelo specifični, ki so boljši za Amberjeva vina.

Doreen Winkler 14:13

Torej, res bi rekel, da je to vinarsko vprašanje. Ampak čutim, da me vedno znova preseneča, ker sem mislil, da rizling ne deluje. In potem sem veliko let kasneje videl primere oranžnega vina, narejenega iz rizlinga, in to me je dobesedno navdušilo. Zato mislim, da ne bi rekel, da tega ni mogoče storiti, vendar resnično mislim, da je pri oranžnem vinu toliko tega, kar izvira iz grozdja, in ljudem je vedno všeč belo grozdje ali belo grozdje, a ni, ni tako ker imajo vse vrste različnih odtenkov barv. Ko gre za tisto grozdje. Imajo različno debelino kože. Včasih so imeli različne fenole, ki so bili različno zgrajeni. Mislim, da je veliko tega in vinar res dobro pozna svoje grozdje in znotraj regije jim ni treba preučiti vseh 20.000 grozdja. V regijah jih dobro poznajo in vedo, da lahko vidijo, kako dolgo je masturbacija za določeno sorto dobra. Zato se mi zdi, da je to mogoče storiti, in menim, da je drugo grozdje bolj primerno za to in da je nekaj grozdja bolj primerno od drugega.

Jacy Topps 15:34

V redu, ja, mislim, da je to odličen odgovor. Počutim se kot pomarančno vino. Tisti, ki sem jih poskusil, so sveži in se zelo malo starajo, vendar sem slišal za hrastovo staranje. Torej poznate veliko oranžnih vin, ki se starajo tudi v hrastu?

Doreen Winkler 15:51

Prvič, obstaja veliko različnih oranžnih vin, ki jih je mogoče starati, zato jih imamo v trgovini veliko. In tako je tako kot z drugimi vini. Nekatere so narejene za uživanje zdaj, nekatere pa za, kot da jih lahko hranite več let in v njih uživate čez 10 ali 20 let. Včasih je vključeno staranje hrasta, vendar je običajno naravni hrast ali nevtralni hrast, kot se temu reče. Tako ni kot sveže opečen hrastov sod ob prvi uporabi. Ker ko gre za naravno vino, in to je večinoma tisto, kar je oranžno vino, vinu ne želimo dodajati nobenih arom. Torej, ja, vidim veliko velikih sodov, 600-litrsko hrano, zapestja in tako naprej, ki so bili uporabljeni že vrsto let in nikoli, veste, potem pa se uporabljajo za oranžno vino.

Jacy Topps 16:54

Preživite vikend ob raziskovanju neznanih vinogradniških območij. Nahaja se le nekaj minut zahodno od Portlanda v znameniti dolini Willamette Valley v Oregonu in izjemnem intimnem svetu vina v dolini Tualatin, kjer je brez gneče razkritih več kot 30 kleti svetovnega razreda. Okusite na desetine različnih sort, vse lokalno pridelanih in pridelanih na pacifiškem severozahodu. Raziščite dolino Tualatin v Tualatinu. valley.org To je tu a LATINSKI valley.org

Jacy Topps 17:35

To je tako fascinantno. Mislim. Mislim, v zadnjih nekaj letih sem veliko pil oranžno vino. In spoznal sem, da je kategorija tako široka, kot da je tak spekter. Saj veste, naravno ali ne starano ali ne. Torej je tako fascinantno. Mislim, da je super.

Doreen Winkler 17:54

Ja, moram reči, da se vedno pojavljajo nova plovila. In to je res, res razburljivo. Najnovejši trend je očitno marmor v Italiji. Očitno je v Italiji veliko ceneje dobiti marmor. Cement x seveda v Gruziji, poizvedbe so še vedno zelo velike in podpiram, da se naši zdaj proizvajajo v številnih drugih državah. Ker so vedno izvirali iz Gruzije. Zdaj vidim, da jih izdelujejo v Španiji, na Portugalskem in v drugih državah. In imate steklena vlakna. Mislim, nekako je, kot da je neskončno. Kaj se zdaj ponuja za posode za staranje vina.

Jacy Topps 18:40

Torej veste, to je bilo oranžno vino. Jantarno vino obstaja že stoletja. Ampak veste, šele zadnjih treh, petih let se je pojavilo na menijih restavracij in barov ter zdaj v trgovinah z oranžnimi vini. V redu, ti si edini v New Yorku. super. To je super. Svet v svetu.

Jacy Topps 19:04

Vau, to je super. Zakaj menite, da je šele zdaj, v zadnjih petih letih, postalo vse bolj trend? Želim si, da bi se v državah počutil še posebej. Počutim se kot v Evropi, morda ne toliko. To ni nujno trend, ampak tukaj v Združenih državah. Vsekakor je v trendu.

Doreen Winkler 19:22

No. No, rekel bi, da bi morda samo stopil nazaj za sekundo. Torej je lahko stara 8000 let, vendar je bila do pred 40 leti skrivnost, saj Republika Gruzija ni bila nikoli turistična država. Torej, kot da ljudje niso vedeli za to, niso leteli tja in bi bili temu radi izpostavljeni. Toda pred približno 40 leti sta dva danes zelo znana vinarja Gravner in Radikon, dejansko sta šla v Gruzijo, dobila eno od teh poizvedb in začela sta poskušati narediti ta slog. In kot veste, so pri tem zelo uspešni. In od tam se je razširil iz Italije, v Slovenijo, na Hrvaško, v ostalo Evropo, zdaj v Avstralijo. Mislim, tukaj imamo vino, to je iz Japonske, to je oranžno vino. Torej nekako tako se je vse to zgodilo. Rekel bi, da ljudje preprosto niso bili poučeni o oranžnem vinu. Počutim se, kot da je vse napredovanje. Poglejmo, saj veste, pred 1010 leti nihče ni želel, da pripravim meni naravnega vina. Želeli so, da morda dam nekaj naravnih vin na seznam, potem pa so želeli, da sem takoj za njim. biodinamično, organsko, trajnostno. In to je vse zmedlo in ljudi povzročilo strah pred tovrstnimi vini. Vzemimo nekaj normalnega. In v zadnjih letih, tako kot veste, so polni naravnih vinskih barov, polni naravnih restavracij, za katere se mi zdi, da sem nekaterim pomagal zgraditi. In tam zunaj je bilo samo več izobraževanja. Ko pogledam, pred petimi leti sem delal ta seznam tukaj na Lower East Sideu, imeli smo 15 oranžnih vin, na ta seznam smo uvrstili 15 oranžnih vin in tri smo jih dali na kozarec, imeli smo Piquette. Imeli smo lahkotnejše, mirno oranžno vino in eno polno. In samo ljudje, ki so res postali bolj izobraženi in temu bolj izpostavljeni. Rekel bi, samo čutim, da je vinska industrija morda naredila nekaj za ta vina in je, veste, gradimo trende v tem smislu, veste, vinarji, vinska industrija, uvozniki, da bi pomagali pri stroških in potem otroci slišijo za to. In potem gredo kot, veste, v okolje. Na primer, rad bi poskusil oranžno vino.

Jacy Topps 21:51

ja Mislim, da sem to naredil, saj veste, kot, kot, pred nekaj leti je bilo, oh, tam je oranžno vino. V redu, seveda. Bom poskusil to.

Doreen Winkler 21:58

Ja, jaz, ne maram besede trendy. Samo mislim, veš, ne vem, jutri ne bom zaprl trgovine. Oranžno vino jutri ne bo več v trendu. Veš kaj mislim? Da, mislim, da je zunaj samo več izobraževanja in se bo le razvijalo in tam je le nekaj 1000 vinarjev, ki proizvajajo oranžna vina v državi, in to vsekakor raste in veliko več ljudi se sooča z maščobo, vendar je še vedno zelo majhna količina, če jo primerjate s proizvodnjo belega vina.

Jacy Topps 22:34

V redu, vem, da je tudi po mojem mnenju oranžno vino zelo vsestransko in zelo prijazno do hrane. Zaradi načina fermentacije, ker je v stiku s kožo in taninom. Se vam zdi tudi to?

Doreen Winkler 22:49

Je izjemno vsestranski. In res, nekako tako se je začelo, ko sem rekel, kot da sem združil ta meni z 19 hodi in to restavracijo leta 2013. In to je bil pravzaprav zelo zapleten meni. Marsikaj se je vlagalo in dimilo itd. In bila je skandinavska restavracija. In samo, res je vsestransko, saj si lahko privoščite suši z nekaterimi penečimi in celo lažjimi mirnimi oranžnimi vini. Lahko si privoščite ocvrtega piščanca z bogatejšim, kot je peneča pomaranča. Kot da veste, imamo res kul sauvignon blanc iz Avstrije, ki je zelo dober za pokrovače crudo. Obstaja celo nekaj ostrig, ki jih lahko pojeste, nato pa različne vrste sirov, čokolado ali pa jih vedno pustite. Obstajajo vina, kamor lahko popijete jagnječje kotlete, in ja, dobesedno je, kot da se ne ustavi. Obstaja veliko azijske kuhinje, ki dobro deluje, ramen. To je precej neskončno. Je zelo vsestranski. To mi je zelo všeč. In ko ljudje pridejo v trgovino, lahko dejansko vedno vidijo nekaj opomb o okusu, pa tudi kombinacije in vedno si rečejo, o moj bog, zaradi tebe sem lačen. Včasih se nekateri res radi lotijo ​​tega. In oni so kot, Ja, to je tisto, kar smo nameravali narediti nocoj, ker veste, vedno potrebujete nekaj navdiha. Kaj narediti za večerjo ali kaj vzeti za s seboj.

Jacy Topps 12:18

točno tako. ja Zagotovo me delaš lačnega. Torej, ko ljudje po vaših izkušnjah to dejansko poskusijo, da dejansko pridejo v vašo trgovino in veste, ko imate degustacije in ali jim je to res všeč, na primer, ali vidite, takoj ko to poskusijo, da so ljudje res navdušeni to.

Doreen Winkler 12:37

Zato pri naših degustacijah vedno poskrbim, da imamo veliko različnih vin. Torej ne začnejo z 10-letnim in enoletnim stikom s kožo. Ponavadi je kot evolucija. Tako delamo enkrat na mesec. Radi se globoko potopimo v določeno regijo in okušamo različne sorte grozdja v Španiji. Prijave in še vedno. In tako se naučiš veliko o tem. Potem imamo redne degustacije, ki so ponavadi tudi kot iz določene države. In ja, ponavadi so samo, če so novi, zelo presenečeni. In mislijo, da je dejansko lažje prebavljivo, da bi mislili, da je, veste, vedno je tako, ljudje so vedno malo prestrašeni. Včasih je moj, okusen je, saj veste, nekaj za vsakogar v tej kategoriji. Tako je, veste, morda je tako nišno, vendar je tako široko. In konec dneva, obstajajo različni načini za pripravo penine. To ni le oreh za hišne ljubljenčke oranžne barve, obstajajo različne vrste različnih vrst. In poglejte, obstajajo mineralna mirna vina, so cvetlična, so tropska, obstajajo umami, to je tako velik spekter.

Jacy Topps 25:55

Torej so tisti, ki jih prodajate v vaši trgovini? Ali lahko obiščejo vseh 50 zveznih držav ali jim je všeč nekdo, ki se lahko prijavi na vaše spletno mesto in jih tako kupi?

Doreen Winkler 26:06

Pošiljamo lahko v 44 držav.

Jacy Topps 26:09

V redu. 44 držav in vaša trgovina? Je to klub? Ali pa imate vina, ki jih prodajate samo posamično?

Doreen Winkler 26:20

Zato ne prodajamo klubskih vin. Pokalna vina so samo za klub. In potem imamo na naših policah približno med 70 in 100 oranžnih vin. Torej so lahko samo izbrani?

Jacy Topps 26:34

Ja, prišel sem v vašo trgovino, kaj je bilo pred dvema letoma. Tako je bilo tudi v času COVID-a. Ampak je bilo, bilo je super. Všeč mi je bila vaša trgovina. Zato imam samo še eno vprašanje zate. Kaj pijete te dni? Kaj je v vašem kozarcu?

Doreen Winkler 26:55

Tako da sem zadnje čase kar malo obsedena s piketi. Torej, pravkar so narejeni iz drugega stiskanja kož, nekaj vode in nekaj kvasa. Poleti ga je enostavno piti. In ko delaš toliko kot jaz, je dobro, da piješ malo alkoholno pijačo. In tako kot majhna količina ob koncu dneva ali ne vsak dan, seveda, nekega dne, vendar mi je tudi všeč, da je nekako odvisno. Vedno sem drugačnega razpoloženja. Veste, kaj združujem? Kaj počnem nocoj? Ali grem na prijateljevo streho? Kaj prinašam? Samo obožujem Rhydiana, saj mi je zelo hitro dolgčas. Toda z oranžnim vinom mi ni dolgčas, ker je še veliko več za raziskati in toliko popiti. Torej, da, pil sem veliko Piquette in želim si, da bi več ljudi proizvajalo PCAT prosim vinarje. Tako je dobro. In ja, nekako sem ves čas drugačnega razpoloženja.

Jacy Topps 27:56

S tem se strinjam. Vsekakor obožujem kot prijeten ohlajen piket. Kot da ni boljšega, odličen aperitiv ali pa boste dobili nekaj hrane, odlično je. Najlepša hvala, ker ste se nam danes pridružili, in komaj čakam, da se spet ustavim pri vaši zgodbi. Tako srečen sem, da živim v New Yorku.

Doreen Winkler 28:16

Najlepša hvala Jacy.

Jacy Topps 28:22

Od različnih uporabljenih sort belega grozdja do dolžine maceracije. Raznolikost je neskončna. Nič čudnega, da so oranžna vina; aka vino v stiku s kožo se povsod pojavlja na menijih pijač. V redu, oranžno vino pravzaprav ni narejeno iz pomaranč. Vendar pa sproža inovativnost med pridelovalci ter zanimive pogovore in dialoge med pivci vina. In to je vedno dobro. Kaj misliš? Če vam je bila današnja epizoda všeč, radi preberemo vaše kritike in slišimo, kaj mislite. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti v podkastu Wine Enthusiast. dotnet. In hej, zakaj ne bi svojim prijateljem, ljubiteljem vina, rekli, naj nas obiščejo, da si zapomnijo, na ta podcast se lahko naročite v storitvah Apple, Google Spotify in kjer koli drugje, kjer poslušate podcaste. Obiščete lahko tudi poddaje s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Za več epizod in prepisov. Sem Jacy Topps. Hvala za poslušanje.