Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Kako narediti chardonnay za stoletja

Chardonnay je verjetno eno najbolj kontroverznih sort grozdja na svetu. Masleni slogi so ponavadi deležni največ kritik: nekateri obožujejo bogat občutek v ustih, ki ga jabolčno-laktična fermentacija , medtem ko drugi verjamejo, da tekstura odvrača pozornost od pravega okusa grozdja.



Pridelava stila chardonnaya, ki je všeč obema taboroma, ni majhen podvig. Enako velja za krmarjenje zaradi vse bolj nepredvidljivega vremena in eksistencialnega problema podnebnih sprememb. Kako glede na te ovire ustvariti chardonnay s stalnim profilom okusa iz leta v leto? Takšen je bil izziv za Caro Morrison, vinarko iz Vinogradi Sonoma-Cutrer .

Morda vam bo všeč tudi: Velika razprava o chardonnayju: na maslo ali ne?

Morrison se je pred desetletji prvič zaljubil v klasični chardonnay Sonoma-Cutrer. Takrat ni načrtovala kariere v vinu – sprva je bila študentka predmedicine na kalifornijski univerzi Davis. Kljub temu je že zgodaj spoznala, da vinarstvo združuje njeno znanstveno radovednost z umetnostjo. Sčasoma se je odločila za preobrat in se na koncu pridružila ekipi pri Sonoma-Cutrerju. Tam usklajuje inovativnost s tradicijo, kar ji je pomagalo ustvariti dosledno vino s trajno privlačnostjo.



Poslušajte, ko Morrison pove, kaj si želi, da bi več ljudi vedelo o Chardonnayu; kako se lahko znanost in umetnost združita, da ustvarita različne vinske sloge; in kako starinske vinske obleke privabljajo novo generacijo pivcev.

  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast


Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Govorci: Jacy Topps, Samantha Sette, Cara Morrison

Jacy Topps 00:08

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Postrežeš jim s kulturo pijač in ljudem, ki ga vozijo. Sem Jacy Topps. Ta teden govorimo o Chardonnayu. Chardonnay je nedvomno eno najbolj napačno razumljenih sort grozdja. In malce kontroverzen, če smo iskreni. Kljub temu je eno najbolj priljubljenih vin v ZDA. Digitalna spletna producentka Samantha Sette je s Caro Morrison razpravljala o priljubljenem grozdju. Cara je direktorica vinarstva pri Sonoma-Cutrer. Etiketa vina s sedežem v dolini Sonoma, ustanovljena pred več kot 40 leti, je znana po proizvodnji chardonnaya. Poslušajte torej, kako Cara razlaga, zakaj je svojo predšolsko študijo zamenjala za študij vinogradništva in vinarstva, ki so številni dejavniki, ki vsako leto vplivajo na trgatev. Želi si, da bi več ljudi vedelo o chardonnayju in kako klasični vinarji chardonnaya poskušajo pritegniti mlajše potrošnike. Klicanje je sanjska zbirka kalifornijskih vin, ki ponuja razločno paleto sort, stilov in najboljših nazivov v razredu. Vinar James McDowell daje vsakemu vinu jasen, edinstven glas, pri čemer sodeluje s priznanimi družinskimi pridelovalci pri izdelavi chardonnayja, modrega pinota in cabernet sauvignona, pri tem pa zbere več kot 70 ocen 90 plus. Pridružite se enemu od popolnoma prilagodljivih vinskih klubov Calling za prvi dostop do novih izdaj, posebnih knjižničnih letnikov in še več. S štirimi možnostmi članstva obstaja klub za vsakega ljubitelja vina, prejmite tri pošiljke na leto ali preizkusite mesečno naročnino, ki vam dostavi tri steklenice na mesec naravnost na vaša vrata. Za več informacij in dostop nas obiščite na klicnem wine.com ljubitelju poševnice nazaj.

Samantha Sette 02:14

Pozdravljeni vsi in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Moje ime je Samantha Sette in sem digitalna spletna producentka pri Wine Enthusiast. In danes imam veselje govoriti s Caro Morrison, nekdanjo proizvajalko vina Chardonnay in trenutno direktorico vinarstva pri Sonoma cutrer. Za tiste, ki niso tako dobro seznanjeni, Sonoma cutrer ni presenetljivo v Kaliforniji. Založba Sonoma Valley obstaja že več kot 40 let in je znana po svojem chardonnayu. Če ste novi v vinu, boste morda prepoznali rumeno obrobljeno etiketo, pri kateri je Cara v preteklih letih igrala vodilno vlogo pri izdelavi. Toda preden se poglobimo v znanost in različne pojme, ki obkrožajo chardonnay, bi Cara lahko povedala nekaj več o sebi?

Cara Morrison 02:52

seveda. Torej sem Cara Morrison. Tukaj sem v Sonoma cutrerju in izdelujem chardonnay od leta 2005. In naravnost mi je všeč in rad tukaj delam vino. In to je veselje. Ne vem, kaj naj še rečem, veš? Poročen z dvema otrokoma?

Samantha Sette 03:10

Sliši se kot sanjska služba, mislim. Ste kdaj pričakovali, da se boste na koncu preživljali s proizvodnjo chardonnaya?

Cara Morrison 03:16

Ne, ne, to ni bil namen. No, nihče ne ve, kaj bo počel, ko bo začel, kajne. Mislim, imam sina, ki bo kmalu šel na kolidž. In veš, on ne ve in samo pomislim, kako razburljivo je to? Samo da grem v neznano. In veste, ko sem hodil na kolidž, sem bil predšolski in vedel sem, da mi je znanost všeč, vendar nisem vedel, kaj bom počel z njo. In potem sem pravkar odkril vinarstvo. Nisem bil na UC Davis in sem našel vinarstvo in preprosto je kliknilo in zadelo, tako da ja, tu si, ti si v tem.

Samantha Sette 03:52

ja In kaj je po vašem mnenju navdihnilo ta prehod iz predšolskega študija na študij vina? Opažam, da je veliko podobnosti v smislu znanosti, veste, vinarstvo je na koncu dneva znanost.

Cara Morrison 04:03

Vsekakor. In da veste, v življenju počnem vse. Vse načrtujem. Ljudje se norčujejo iz mene, ker imam preglednice za vse. Ko pa je šlo za mojo kariero, sem se resno pogovarjal z nekom, ki je bil podiplomski študent vinogradništva in vinarstva, in mislil sem, da se sliši tako zanimivo. Šel sem na uvodni tečaj vinarstva na UC Davis. Bil je šele začetek četrtletja, zato sem šel na uvodni tečaj in se zaljubil vanj in resno sem se sprl s profesorico nazaj v njeno pisarno in prosil, naj zamenjam svojo smer, in spremenil sem jo kot tistega dne in nikoli ne kaj takega. Ampak to je bilo tako impulzivno od mene. Vendar je bilo kot strela in mislil sem, da sta znanost in umetnost minimalni, šlo je le za to, kako lahko različni vinarji vzamejo isto vino, isto grozdje in naredijo popolnoma različna vina, ki temeljijo na slogu. In potem je tu še znanost o fermentacijah in mislil sem, da je to popolno, bila je odlična kombinacija znanosti in umetnosti.

Samantha Sette 05:03

Zdi se, kot da ste res poslušali svoj občutek in intuicijo, kar je v tistem obdobju vašega življenja tako težko. Prepričan sem, da se vsi tako počutijo, ne glede na starost, to poslušate prav zdaj. Torej popolnoma pozdravljam to. To je težko narediti. In prav imate, saj vinarstvo ni le znanost, mislim, da sem to že rekel. Toda tu je ta umetniški element, kako vidite, da se ti dve komponenti znanosti in umetnosti resnično prikazujeta v tem, kar počnete?

Cara Morrison 05:29

Kako se to kaže v tem, kar počnem? No?

Samantha Sette 05:34

Nas lahko popeljete skozi znanstveni in umetniški del in nam morda všeč, kje se združita?

Cara Morrison 05:39

No, mislim, seveda obstaja znanost o vinarstvu, ker veste, gledate na kislost in opeke, vsebnost sladkorja v grozdju. Vse je torej odvisno od tega, kdaj izberete, ampak tudi od okusov. Tako lahko analizirate vso kemijo. Ampak še vedno se morate sprehoditi do vinograda, da ga poskusite. Ne moreš samo pogledati številk in reči da, izberi, ker lahko pogledam nekatere številke in si mislim, Oh, zagotovo bomo izbrali to. In odpeljali ste se v vinograd. Oh, in še niste povsem pripravljeni. In tako vas ves čas preseneča. Torej moraš vedno nekako preverjati, preverjati in potrjevati, da ne moreš samo pogledati na kos papirja in ne, tako da je umetniški del okušanje in resnično čustvo o tem, kaj oh, je to naš stil? Še enkrat, tega se ne da napisati na kos papirja? točno tako. Morate ga okusiti, da ga spoznate. ja Torej to je, to je, tako pride skupaj. Torej je poznavanje vsega ozadja pri razumevanju, kako vino napreduje. In veste, vedeti, kaj se bo kemija spremenila, a tudi vedeti, kakšen bo okus in pomisliti nazaj, oh, pred 10 leti je bilo tako okusno ali pa smo imeli takšne razmere. In to smo naredili. In uspelo je. In pri takem delu.

Samantha Sette 06:50

ja Torej en dan v vinogradu, če okušate grozdje, in ocenjujete kot, Hej, to je slog. Ali to prinesete v laboratorij ali kamor koli že delate, da ocenite kemijo? Ali obstajajo kemične sestavine ali indikatorji, kot je, Hej, to je slog, tako izgleda.

Cara Morrison 07:07

Pove samo všeč, vsebnost sladkorja je vsebnost kisline, kar vam daje dobre kazalnike. Tako imamo ljudi, ki gredo v vinograde, kot da je ravno zdaj čas trgatve, in imajo ljudi, ki gredo v vinograde po vzorce grozdja in ga prinesejo nazaj v laboratorij ter dobijo številke. In potem bi lahko pogledal seznam številk. In vidite lahko nekatere, ki očitno še niso pripravljeni. Potem pa lahko vidite, da so nekateri od teh vse bližje. Torej veste, kje morate resnično preveriti in videti. Tako vam pomaga pri vodenju. Toda na koncu izbira prihaja iz okusa.

Samantha Sette 07:35

Razumete? In ali se ta postopek razlikuje od sorte do sorte? Pa grozd do grozda.

Cara Morrison 07:42

V bistvu je vse isto, saj veš, vidiš, to lahko narediš z vsako uzdo, pogledaš, saj veš, sladkost in kislost, veš, niso vsi isti parametri. Toda v nekaterih letih spet pride do okusa, kot je letos, kajne? To je zelo kul leto. Vem, vroče je kot v preostalih Združenih državah. Ampak to je zelo kul. v okrožju Sonoma v Kaliforniji je bilo to poletje zelo kul. In zato je žetev veliko poznejša kot običajno. Tako se okusi razvijajo počasi. Lahko pa so tudi vi, morda nam ne bo treba doseči enake vsebnosti sladkorja, da bi dobili okuse, ki jih običajno dobimo in ki jih želimo imeti. Zato vemo, da moramo vsako leto nekako kalibrirati in reči, da nam letos ni treba nabirati tako sladkega, ker se okusi razvijajo en teden in nabiramo malo prej.

Samantha Sette 08:27

To zveni kot veliko dejavnikov. Ja, predvidevam, da zlasti z letino 2023. Kakšno je to hladno vreme? Na kratko ste namignili na to, vendar bi se rad nekoliko bolj poglobil v to glede tega, kako to hladnejše vreme vpliva na trgatev ter okuse in sladkor, na primer kakšna je razlika med vsebnostjo sladkorja, okus? Kako se vsi ti dejavniki združijo?

Cara Morrison 08:48

O fant.

Samantha Sette 08:50

Lahko dobimo lahko dobimo znanost in geeky.

Cara Morrison 08:54

Tu so torej sladkorji, samo razvoj, veste, samo razvoj sladkorjev skozi čas in sonce je eden najboljših dejavnikov, ki vam pri tem pomaga. In letos preprosto nismo imeli sonca in vročine, kot jo imamo običajno. In tako ostajamo zaradi kislosti, kar bi lahko bilo res super. Letos bomo imeli res odlične naravne kislosti in to je tudi pri rdečih in belih, v grozdju je nekakšen fenolni taninski značaj. Torej manj prav imajo, včasih je premočno taninsko in zeleno. Kot vsako nezrelo sadje ga lahko dobro okusite, saj veste, imate jabolko ali celo kislo grozdje, veste, tisto Vau, to še ni pripravljeno. Tako da včasih ne gre le za kislost, ampak gre za grenkobo tanina, zato poskušate ugotoviti, ali je ni, ali še posebej za chardonnay. In v rdečih, iščete, da so nekoliko mehkejši in ne trdi robovi. Torej ja, obstaja veliko različnih dejavnikov, ki se združijo in to je tisto, kar gledate in okušate. Torej, kot da bomo kasneje danes šli v vinograd pinota, da vidimo, ali so pripravljeni za trgatev. In upamo, da so se razvili v tem zadnjem tednu in bodo morda naslednji teden pripravljeni. torej

Samantha Sette 10:11

To je razburljivo. Zdaj pa vso srečo pri tem. Vem, da bo super. In rad bi se nekoliko posvetil chardonnayju, ker me popravite, če se motim, toda na neki način je vaše strokovno znanje v tem. Po tem je vinograd znan. In to je tudi zelo vroča tema, o kateri ljudje razpravljajo v smislu Ali jim je všeč Chardonnay? In ljudje imajo zelo trdno mnenje o chardonnayu. Torej ja, mislim ... dober začetek bi lahko bil, veste, mnogi se takoj izogibajo chardonnayju, ker menijo, da je preveč maslen, ne da bi ga poskusili. In zdi se, da temu morda ne bo tako, če se iz leta v leto spreminja. Kakšno je vaše mnenje o tem, da nekateri ljudje mislijo, da je preveč masleno.

Cara Morrison 10:55

To je široka poteza. Tam je veliko chardonnaya. In veste, ko sem se v poznih devetdesetih začel ukvarjati s poslom, je šlo samo za super maslene chardonnayje. In razlog, da resnično ljubim Sonoma Cutrer Chardonnay, je, da sem ga prvič poskusil. Leta 1999 se nisem spomnil in mislil sem, da je to chardonnay, kar je naredil, ker ni bil preveč hrastov. Ni bilo super masleno in je imelo res veliko kislosti, vsebovalo je hrast, vendar je dopolnjevalo sadje, dalo mu je teksturo v ustih in prijetne arome, a ne preveč. In zato sem okusil Sonoma Cutrer, zaljubil sem se vanj. In nekaj let kasneje sem dobil službo, kar je super. Tako moram narediti vino, ki ga imam rad, v tem stilu. In zato poskušamo biti dosledni v svojem slogu. Nikoli se nismo preveč osredotočali na maslenost, pravzaprav vemo, kako iz tega modela mlečne fermentacije, pri kateri pretvorite jabolčno kislino v mlečno kislino, dobite maslene lastnosti. Jabolčna kislina je torej v zelenih jabolkih in je zelo trda in tesna. in mlečne kisline, kot v jogurtu, in je kremast, okrogel in bogat. In del stranske reakcije te jabolčno-laktične fermentacije so maslene arome. Torej lahko dobite bakterijo, ki izvaja fermentacijo, lahko dobite bakterije, ki naredijo veliko te maslene arome. In dobite nekaj, ki nimajo veliko te maslene arome. In zato poskrbimo, da dobimo nekaj, ki nimajo te maslene arome. In tako dobimo kremast občutek v ustih in teksturo brez arome masla. Torej, ja, nekateri chardonnayji res dosegajo to masleno ovojnico. Toda kot vse ostalo bi morali raziskati in videti, kaj je tam zunaj. In vem, da je težko, samo pogledaš steklenico in ne moreš reči, ali bo maslena ali ne. In tako, ampak to je odlična stvar, ki jo lahko še naprej okušate in poskušate. In zato je super, da imajo vse te restavracije na kozarec. Tako lahko poskusite različne tam zunaj in vidite, kateri so vam res bolj všeč v vašem slogu.

Samantha Sette 13:06

Ja, in mislim, všeč mi je. In predvidevam, da na kratko, za vsak slučaj, kdo od naših poslušalcev ni dobro seznanjen s kemikalijami in takšnimi mislimi, ta pretvorba jabolčno-laktične fermentacije povzroča precej maslen okus, kjer da, to je neke vrste izdelek in naredi ne poznam prave besede, prave terminologije

Cara Morrison 13:27

To je stranski produkt, ki ga spet lahko na določene načine naredite tako, da naredite vino kot velikokrat pipa, ampak chardonnay in sod ter naredite ta batonnoge, kjer strmijo v droži. In to tudi pomaga požreti diacetil, ki je maslena komponenta. Torej obstajajo načini, kako to ublažiti. Torej ni preveč maslen, preplavi vino in ne morete dobiti sadja. In tako se ta umetnost spet pojavi z znanostjo. Torej gleda na ti dve stvari skupaj.

Samantha Sette 13:54

Vsekakor. Omenili ste tudi, da se pri Sonomi Cutrer vino ni spremenilo, chardonnay pa se ni veliko spremenil. Iz leta v leto je bilo precej dosledno. In to je nekakšna značilnost tega. To je tradicija, toda kako se znajdete zdaj kot direktor vinarja s tako zgodovinsko prisotnostjo? Kako uravnotežite novost s to tradicijo? Ker vem tudi, da je Sonoma Cutrer zrasla iz proizvodnje samo chardonnaya v tako raznolik portfelj. In ali ste se torej sploh oddaljili od tega sloga, še posebej, ko ste tam tako dolgo?

Cara Morrison 14:26

Ne, to je nekako naša glavna direktiva, da ostanemo v tem slogu chardonnayja. In to je, zato delam tukaj. Rad jih imam. Zato poskrbimo, da se tega držimo. Izvajamo vertikalne degustacije, običajno poleti in vertikalno ali ko okušate isto vrsto mešanic, kot je naš Russian River Ranch Chardonnay, in bomo okusili Russian River Ranch chardonnay, narejen zadnjih 10 let, torej od leta 2021 do 20. 2011 in bomo poskusili 10 leto navpično in preverite, kako in se prepričajte, da se slog seveda stara, tako da ni vedno enak, vendar lahko nekako dobite občutek sloga. In pazimo, da ne zavijemo. Zato delamo te vertikale samo zato, da nas držijo pod nadzorom, da ne odstopamo od stila ali tega, kako so se stvari spremenile. Vedno obstaja malo vintage do vintage različice. Saj veste, mati narava vam daje, kar imate, in najboljše, kar lahko naredite. Ampak to poskušamo obdržati skupaj. Zato se iz leta v leto trudimo ohraniti isti slog. Konsistentnost je absolutno ena največjih značilnosti sorte Sonoma cutrer Chardonnay.

Samantha Sette 15:31

In ali se je morda vaša ekipa sploh razvila ali vina na splošno in prikaz ekipe leta 2005.

Cara Morrison 15:39

Še enkrat, poskušamo ostati dosledni, vendar vedno, vedno, vedno iščemo nove stvari. Torej, tako kot leta 2000, tudi leta 1999, so dejansko začeli izvajati poskuse navojnih zamaškov, preizkušati navojne zamaške in zamaške ter v navojne zamaške dajati najbolj zadržana vina višjega cenovnega razreda. Ker zamaški, saj mnogi od vas morda veste, da so zamaški naravni izdelek in lahko občasno dajejo okus, ki ga vinu preprosto ne želite. Ne glede na to, koliko poskušate očistiti zamaške, je to naravno. Tako smo se začeli igrati z navojnimi zamaški, ker je bilo, lahko si zagotovil, da bo to vino, ki ga daš v steklenico, in se ne bo spremenilo zaradi zamaška. In tako smo leta 2007 prešli na navojne zamaške za več kot polovico naših vin. In pravzaprav bo to leto 100-odstotno zamašek za naš shard in pino za letnik 2022. Tako smo navdušeni, navdušeni nad tem, da je prišlo do takšne evolucije v letih testiranja in preizkušanja ter ugotavljanja, da je v redu zamenjati.

Samantha Sette 16:41

To je ogromno. ja Kaj bi rekli, da so prednosti poleg uvoza te arome navojnega pokrovčka, ali se to razlikuje glede na sorte, kot so sorte?

Cara Morrison 16:52

Dobro smo ga preizkusili, v bistvu imamo blitvo in pinot, zato smo testirali na chardonnayju in nato testirali na pinotu in bili smo zadovoljni z rezultati, čep v navojnem zamašku se je z leti različno staral . Toda na splošno navojni zamašek ohrani več arom in okusov, samo stara se počasneje in je navojni zamašek kot pluta, ker je dovoljeno manj zraka noter. Tako smo bili z navojnim zamaškom preprosto zadovoljni in tudi mislimo, koliko izdelkov na voljo prisilite potrošnika, da ima poseben pripomoček za odpiranje za dostop do vašega izdelka. To je ovira za vstop, res je treba imeti ves čas zamašek.

Samantha Sette 17:33

Oh, to je boj. Pred kratkim sem se preselil in imel sem steklenico vina. Ni bil navojni pokrov in nisem imel zamaška. Nisem ga mogel odpreti. Poskušal sem vse, kar sem poskušal obešati, poskusil sem vse, poskusil sem vse trike, a ni delovalo, bil je čas. To je kot odličen razvoj. To je res razburljivo. Nekako se mi zdi, da krši tudi ta element dostopnosti, saj večina ljudi verjetno ne misli, da to ni tako, kot da zamašek povečuje dostopnost. Vendar pa postane bolj dostopen, saj je vino lahko težka stvar, s katero se ljudje spopadajo. In nekaj je v zvezi z navojnim pokrovčkom, ki se mi zdi veliko bolj prijazen.

Cara Morrison 18:11

Oh, absolutno. Mislim, moji starši so se upokojili in se preselili v skupnost upokojencev in vsi njihovi prijatelji zdaj radi dobijo pokrovček z navojem, ker je preprosto lažje, zamaški pa so za njih nekoliko težji. In tako je kot celotno starostno obdobje. Samo bolj prijazen je

Samantha Sette 18:28

To je res. In želel sem vas vprašati, če kaj veste, kot vinar ali tisti Sonoma cutrer, ali počnete kaj, da bi pritegnili naslednjo generacijo pivcev? Ker je to tema, o kateri vsi razmišljamo, kako bomo dosegli naslednjo generacijo? Imajo radi chardonnay? Kakšne so njihove preference? In zanima me vaše mnenje o tem področju na splošno, v smislu, kaj si generacija Z misli o vašem chardonnayu?

Cara Morrison 18:54

Vsi bi radi vedeli, kaj je ta čarobna krogla. Igramo s chardonnayjem v pločevinki. Tako kot smo začeli delati navojne zamaške, preden jih je začelo veliko ljudi, smo se odločili, da skočimo v kategorijo vina v pločevinkah, da bi videli, da je popolnoma drugačno. Veste, prva stvar, ki sem se jo naučil, je, da aluminijaste pločevinke niso narejene iz stekla in zveni tako očitno. Aluminij reagira popolnoma drugače z vinom kot steklo, ki je tako vznemirjeno, da preprosto ne daje nobenega okusa ali lastnosti, ne prepušča zraka in je preprosto popolno za vino. Nekako moramo ugotoviti te aluminijaste pločevinke za vino in sčasoma se razvijajo in veste, razvili smo slog, ki deluje za pločevinke Chardonnay, torej bolj kot iz nerjavečega jekla, manj soda in malo nekoliko ostrejši slog. Torej ja, to je nekoliko drugačna žival. Ampak ja, dali smo ga tja. Pred slabim letom ali dvema smo lansirali konzervirani chardonnay

Jacy Topps 20:05

In zdaj še beseda našega sponzorja. Kje lahko najdete najboljša darila po zelo nizkih cenah, da bodo vsi navdušeni nad Total Wine in več. Seveda, s toliko odličnimi steklenicami, med katerimi lahko izbirate, poiščite nekaj za vsakogar na vašem seznamu, pa naj bo to cabernet za vašo sestro, peneče vino za vašega sodelavca ali burbon iz enega soda za očeta. In če potrebujete pomoč, preprosto vprašajte enega od njihovih prijaznih vodnikov za nasvet. Z najnižjimi cenami že več kot 30 let boste vedno našli, kar vam je všeč, in všeč vam bo, kar najdete pri Total Wine in še več. Žgane pijače se ne prodajajo v Virginiji in Severni Karolini. Pijte odgovorno, bodite 21.

Samantha Sette 20:50

Malo si namignil na to. Torej se zdi, da pridelava chardonnaya v pločevinkah obstaja nekaj razlik v postopku pridelave vina. Omenili ste nerjavno jeklo in kaj je bilo to ostrejše? Rekel si

Cara Morrison 21:00

Bilo je bolj hrustljavo, mislim, da ni preveč kislo, ampak samo za svežo kislost. In tudi zato, ker je v tem sodu iz nerjavečega jekla, tako da zaradi staranja v sodu ne dobiš toliko kremastega značaja, kar nam daje kremast občutek v ustih, kjer je, če je iz nerjavečega jekla, malo bolj tesno in občutek v ustih, ki naredi

Samantha Sette 21:20

Ko ste rekli bolj hrustljavo? Mislil sem, da misliš kot urednik biološkega genoma. Bil sem kot vau, rad bi izvedel več o tem vinu v pločevinkah

Cara Morrison 21:33

Ne, ne, nismo tako napredni.

Samantha Sette 21:36

Kot kislo. V redu, zdaj smo na istem

Cara Morrison 21:40

Veseli me, da ste prosili za pojasnilo.

Samantha Sette 21:44

Seveda, to je razburljivo. In v redu, to je smiselno.

Cara Morrison 21:48

Naj še omenim, da se našemu chardonnayju v pločevinkah reče preprosto cutrer, tega bi bil pogrešen, če ne bi omenil. Torej ni Sonoma cutrer, ampak preprosto cutrer znamke Sonoma Cutrer. Torej gre za nekoliko drugačno blagovno znamko in so zabavne mačke, kot da imajo pločevinke te rumene in bele črte na sebi in samo malo bolj zabavne in zanimive. Tako mlajši. Zato poskušamo s tem pritegniti pozornost mlajše generacije.

Samantha Sette 22:13

Vsekakor. Kot ste rekli, smo nekako vsi. In s tem mislim, kot veste, osebno razmišljam o vinu na splošno. Veš kaj, zakaj so? Zakaj ne moremo pridobiti več ljudi k vinu, predvsem pa k chardonnayu? Kaj je tisto, za kar bi si želeli, da bi ljudje vedeli o chardonnayju, še posebej tisti, ki jih je nekako strah in imajo trdno mnenje?

Cara Morrison 22:34

Mislim, da je vse v odprtem duhu. Mislim, vse pri degustaciji vin bi moralo biti odprto. In toliko ljudi reče ne, ne maram te vrste. In so ga preprosto zaprli. In toliko ljudi to počne. In preprosto morate reči, oh, poskusimo. Mislim, samo zato, ker mi pred 10 leti ni bilo všeč, bi se lahko spremenil slog ali … moj okus bi se lahko spremenil. Dejavnikov je toliko. In zato morate samo reči, Ja, poskusimo to. To se sliši fantastično. Mislim, kadar koli sem v restavraciji in imajo nekaj vina, sploh ne vem, kako izgovoriti na seznamu. To je prvi, ki želi naročiti. Sploh ne vem, kaj je to. To moram poskusiti. In mislim, da bi morali vsi to storiti, kot, Oh, to je. Za ta Chardonnay sem slišal že leta, zlasti na zabavah. Veste, za mizo so vsa ta vina in lahko poskusite različna. Ali pa mislim, da hodim na veliko zabav, kjer je veliko vinarjev. Torej so povsod različna vina. In tako Oh, tega mi ni treba poskusiti znova. Poglejmo, kaj se s tem dogaja. Torej gre le za to, da ostanete odprti in pozitivni ter poskusite nove stvari. torej

Samantha Sette 23:42

Všeč mi je, da se zdi zelo sveža perspektiva, zlasti če pridem do tradicionalnega chardonnaya. In opazil sem, da ste ob 40. obletnici sodelovali z nekaj drugimi vinarji, da bi ustvarili to mešanico. Lahko poveš več o tej izkušnji? Ker mislim, da prikazuje to idejo o preizkušanju novih stvari in biti malce inovativen, hkrati pa se držati tradicije.

Cara Morrison 24:03

Ja, no tale. To je bilo res zabavno. Torej chardonnay ob 40. obletnici smo prinesli nazaj, tako da sem v bistvu četrti direktor vinarstva Sonoma, sopredsednik in prejšnje tri knjižnice, ki so odšli, ko so se upokojili. In tako so bili tokrat glavni vinar. Poklicali smo Terryja Adamsa in Billa Benettija, ki sta bila prejšnji direktor vinarstva v preteklih letih, in ju pripeljali nazaj, da z nami poskusita chardonnay in naredita mešanico, tako da smo imeli različne komponente iz različnih vinogradov in smo jih sestavili skupaj z Billom in Terry in to je bilo res nekaj posebnega, sestaviti to mešanico z ljudmi, ki gredo Benettiju, ki je blagovno znamko ustanovil leta 1981, nato pa Terryju Adamsu, ki je bil tukaj približno 30 let, nato pa sva z Mickom skupaj poskusila vsa vina in naredila to mešanico. . Tako in potem je bilo res posebno tudi to, da so okusili vino. In imamo kot naš vinograd les Pierre in naš vinograd cutrer in naš vinograd vinehill. In rekli so: Točno takega se spominjam okusa, ko smo ga pripravljali. To je bil torej velik kompliment, da smo ohranili slog, ki so ga začeli. In tako je odlična mešanica, ki smo jo sestavili in jo dali ven. In potem, ko smo ustekleničili Philbin, je bil Eddie sredi 90-ih. No, ko smo z njim okušali, se nam približa, oh, ne bom več mogel okusiti brbončic podatkov in okusa vina. In on je kot, Oh, no, to ima note bla, bla, bla. Ker popolnoma oster izrez odreže vse. In vino in zelo pronicljivo. Tako je bil, bil je, super fant je. A na žalost je takoj po tem, ko smo ga ustekleničili, umrl. In tako smo 40. obletnico posvetili njemu. Torej je, veste, ustanovni vinar, začel je celotne sloge.

Samantha Sette 25:53

To je lepo. In mora biti malo noro v dobrem smislu, da vidiš družbo in vino. Nočem reči transformacija, ker je bilo tako dosledno, ampak se sčasoma razvijaj in rastej. Ker ste vsi tako dobro znani. Mislim, sem precej nov v svetu vina. In sem prepoznal etiketo in rekel sem si, Oh, vau, govorim z njo. To je noro. In s tem upravičene čestitke za direktorja vinarstva. Zdaj pa bi rad slišal, kako se je s tem prehodom spremenila vaša vloga in vaš vpliv pri Sonomi Cutrer? Je kaj, na kar ciljate ali samo upate, da bo vplivalo tam, kjer ste?

Cara Morrison 26:29

No, mislim, da želim, da bi bil moj vpliv, da bo vino tako konsistentno, kot smo bili. In tako sem tukaj od leta 2005. Z Mickom Schroederjem, prejšnjim direktorjem vinarstva in Terryjem, sem delal z obema. In vedno so mi dali precej proste roke. In če sem rekel to, poskusite to. Torej naredimo to. In rekli so: No, ja, poskusite malo tistega novega kvasa ali tistih novih sodov ali te nove stvari. In čutim, da sem vedno vplival in bil vedno del ekipe. In tako vidim, da se dogaja še več istega. Samo, mislim, da mi ni treba več spraševati za dovoljenje.

Samantha Sette 27:09

Res je, in začenjamo si končno slikati sliko, kjer je, čeprav je vino v chardonnayju konsistentno in veste, kaj boste dobili iz leta v leto, spreminjanje v zakulisju tisto, kar se spreminja. Obstaja toliko dejavnikov, ki jih je treba upoštevati, ne samo okolje, ampak ste omenili kvasovke, sode in vsi ti dejavniki povzročajo isto stvar. Toda veliko ljudi ne ve, kaj se dogaja v zakulisju. Prav tako so dobre stekleničke cimeta. Seveda vem, kaj dobim. Toda na sliki je še več.

Cara Morrison 27:38

Obstaja, veste, ni jim treba vedeti več, mislim, z veseljem začnejo brati, ne da bi vedeli ničesar, to je v redu. Vendar je super, da so ljudje tako radovedni in želijo vedeti, kako nastane vino. Samo najdem. Tako zanimivo, ker niso vsi, ki jih poznaš samo ti, včasih, ko sem na letalu, veš, sediš tam in če nekdo, ki ga ne poznaš, vpraša, Kaj počneš? In je žaljivo? Vam je do pogovora ali ne? Včasih smo z vinarji naslednje tri ure razlagali, zakaj ta oseba ... ljudje lahko postavijo toliko vprašanj. Včasih je tako, oh, delam v laboratoriju. Smešno je, kako se ljudje tako zanimajo za pridelavo vina v procesu. In v ozadju je toliko stvari, ki se dogajajo z uporabo sodov. In spet, ker se trudimo, da je naše vino konsistentno, vendar nam mati narava vsako leto podari drugačno grozdje. V bistvu ni popolnoma isto, saj veste, žito ali kaj podobnega, ko izdelujete žgane pijače in imajo določene parametre in jih lahko prilagodite, vsako leto dobimo to grozdje, ne vemo, kako bomo naredite to grozdje natanko tako kot mi vsako leto, zato se morate malo poigrati in upati, da ga boste vsako leto pobrali enako zrelo. Ampak spet, vreme je vreme, s tem je treba delati. Prinaša izziv in zato mi je ta izziv vsako leto všeč. To je nova uganka, ki jo je treba sestaviti, veste, svoj Wordle in svoje povezave sestavljam enako, veste, vsako leto dobim nov svinčnik, zato se ekipa

Samantha Sette 29:17

In kakšen je? Potegnil bom neumno vzporednico, kako je zunaj sezone? Saj veste, kot če bi bili športnik in je vinarstvo vaš šport, prav zdaj pa ste v sezoni, kot da je sezona trgatve. Kaj se zgodi po tem, na primer, ali se začnete takoj pripravljati za naslednje leto?

Cara Morrison 29:32

Oh ne, še vedno se ukvarjate s posledicami. Veš, da so vsa vina in sodi vzeti, je fermentirano ali in je tako, potem nekako gledaš v redu, kaj imamo in ali moramo še bolj mešati, da dobimo več občutka v ustih in teksturo, ali moramo nekako samo naj bo narejeno tako, da ve, kdaj nekaj narediti in kdaj nečesa včasih včasih mislim, da pridelava vina med procesom staranja. Jaz temu rečem varstvo otrok, saj veš, otroci so v redu. Ni vam treba posredovati. Ampak otroci se kregajo, nekaj moraš storiti in jim pomagati. In tako je ista stvar, če veste, tiste v redu, lahko bi jih pustili, saj veste, občasno premešali, še naprej okušali, se prepričali, da je vse v redu. In včasih morda potrebuje malo več napake ali kaj podobnega. Nevem. Kakorkoli že, torej samo okušate sezono. Torej, ja, obstajajo še druge stvari za početi. Polnimo. To je velik del procesa. O tem se ne govori ravno tako. Ampak ja, na pomembnem delu se dogaja veliko stekleničenja, sicer ne bi prišlo do strank. torej. In mislim, da smo se poleti začeli pripravljati, začeli načrtovati naslednjega gosta.

Samantha Sette 30:38

In mislim, da če se osredotočim na to malo športno analogijo, ki jo imam tukaj, kaj je zmaga? Kaj je zmaga za žetev? Veste, ni pokala, ni prvenstvene tekme. Kaj je zmaga za sezono žetve?

Cara Morrison 30:49

Kaj je zmaga? Mislim, nikoli ni takoj. No, v redu. Takoj je, vse grozdje je notri, vi si rečete, Vau, v redu. Brez izgub. Torej smo tam zmagali. Ampak veste, pravkar smo imeli dogodek z nekaterimi člani kluba. In samo govorili so, kako zelo obožujejo vina in leto za letom ter odlično opravljajo svoje delo. In to je samo veter, ko imajo ljudje radi vaše vino in se vam zanj zahvalijo. In dejstvo, da se prodaja in da ga ljudje pijejo. Mislim, to je prav tam zmaga. Ljudje uživajo v vinu. Torej, veste, ne potrebujem rezultatov vina ali trepljanja po ramenu. Lepo je videti ljudi, ki uživajo in se imajo lepo.

Samantha Sette 31:29

Vsekakor. In to je nekakšen kultni favorit. Veste, to je prepoznavno. To je znano. In spet, jaz sem mlajši pivec. In poznam veliko ljudi, ki bodo prinesli steklenico Sonoma cutrer Chardonnaya in si mislijo, da je to dobro. In sem kot, hvala. Vem.

Cara Morrison 31:46

Vidite, to je zmaga prav tam. Če lahko, lahko govorim o vinarski ekipi

Samantha Sette 31:52

Ja, radi bi slišali

Cara Morrison 31:54

Torej imamo zdaj s spremembami celotno žensko vinarsko ekipo?

Samantha Sette 31:58

Oh, to je ogromno.

Cara Morrison 31:59

ja Torej veste, tukaj sem od leta 2005. Delam chardonnay. Imamo Zidanelio Arcidiacono, ki izdeluje pinot od leta 2015. In zdaj je napredovala v višjo vinarko. Torej bo delala tudi črepinjo in nadzirala Pinot. In potem imamo Sama Parso, ki se je pridružil ekipi. In včasih je bila tu pripravnica v letih 2015 in 16. In potem smo jo ravno to poletje pripeljali nazaj kot tretjega vinarja. In naš namen ni bil imeti vso žensko žensko vinarsko ekipo. Samo nekako se je zgodilo. Zato smo tudi nad tem zelo navdušeni.

Samantha Sette 32:39

ja Kaj misliš, da je ena od Vem, da se to ni spremenilo namerno. Toda ali vidite kakšne razlike od zdaj v primerjavi s preteklostjo in kako boste delovali in kaj počnete ter samo predvidevam, kakšna je energija v prostoru, ko proizvajate vino?

Cara Morrison 32:53

No, veliko bolj smo klepetavi. Zelo dobra komunikacija. In mislim, da sem to opazil, ker imamo tudi direktorske vinograde, ki so ženski, kar je precej redko. Vodi ekipo 50 članov. Ona je edina ženska, ki jo zapušča, kar je res kul. In tako je komunikacija med našimi ekipami in med seboj neverjetna. In to je ena stvar, ki sem jo opazil, mislim, ni tako, da so vse ženske super komunikativne, vendar bomo šli s splošnim stereotipom. Torej, vendar smo zelo dobri. In vsi se zelo dobro razumemo. In in vedno smo to počeli tudi z Mickom. Z njim je bilo res super komunicirati, pogovarjati se je, toda mi postanemo nekoliko glasnejši. Trije izmed nas. Ampak to je zelo zabavno. In mislim, da je super, ker je bila tudi Zidanelia tukaj pripravnica v oh sedmih. In potem se je leta 2015 vrnila kot vinarka. Zato je tudi občutek dober. Še enkrat, to, kar ste govorili o tem, kaj je zmaga, so zmagovalci, ljudje se želijo vrniti in delati z vami. In to veliko pove in veliko pomeni. In pomaga samo zgraditi timsko delo. Ker se vsi razumemo in si lahko zaupamo. Mislim, da je velika stvar, da imamo veliko zaupanja. Torej je super.

Samantha Sette 34:09

Ja, in vesel bi bil, da veš, za vse ženske, ki poslušajo in se želijo ukvarjati z vinom? Objektivno mora biti nekoliko težje in ali imate kakšen nasvet ali besedo modrosti in se tako nekako spoprijeti s temi izzivi? In kako vdreti, kako priti tja?

Cara Morrison 34:23

No, to sem počel veliko dlje kot ljudje zdaj. Upajmo, da ni tako težko. Jaz, moram reči, da na to nikoli nisem gledal kot na oviro. Samo nikoli mi ni padlo na pamet. Ker včasih je dobro biti neveden. In kadar koli se nekaj odločim, to naredim in veste, občasno ljudje rečejo stvari, kot so: Oh, sodi so večji od tebe ali kako lahko to storiš? Ker si tako majhen, so stvari različne in se temu preprosto nasmejiš in greš naprej in na neki način je bolj kot bom pokazal, zaradi tega si bolj odločen, da to storiš, in bolj odločen, da bo uspelo. Torej preprosto moraš, dokler je to nekaj, kar si res želiš, in si še naprej prizadevaš za to, to je tudi pridobivanje pravih ljudi, slučajno sem v preteklih letih delal z nekaj res neverjetnimi mentorji. In zelo so me spodbudni. Tako je, ko izbirate svoje službe. Veš, nisi, oni ne intervjuvajo samo tebe, ampak ti intervjuvaš njih in se prepričaš, da so ljudje, s katerimi lahko delaš. In to bo pomagalo vaši karieri. In to je malo načrtovanja, malo sreče. Zato mislim, da se moraš kar naprej ukvarjati s tem. In če ne gre, poiščite nekje drugje

Samantha Sette 35:39

Obužujem to. Ja, vinarstvo je lahko tako lepo področje. In za vsakogar, ki se želi vključiti v to, se vpraša, kako vam to uspe? Kako spremenite grozdje v vino? In tam je veliko korakov. In zlasti kot ženska, veš, tisti vidik opolnomočenja, ki mi je všeč, ki si se ga dotaknila, je kritičen. In stopiti z nogo naprej na vrata, ampak naprej, premikati se naprej in priti tja. No, Cara, res. Nočem pozabiti na to vprašanje, ker to postavljamo v vsaki epizodi, vendar ti bom dal malo opozorilo. Torej ne morete reči Sonoma cutrer Chardonnay, ampak kaj je v vašem kozarcu? Na koncu vsake epizode vprašamo Kaj piješ? Kaj vam je trenutno všeč? Ali obstaja kakšno vino, nad katerim ste res navdušeni? In rad bi slišal, kaj je v tvojem kozarcu.

Cara Morrison 36:22

Kaj je v mojem kozarcu? Oh, fant, to je žetveni sok. je v mojem kozarcu. Grozdni sok. Vedno sem. Poleti imam slaba točka za vina Rose. In zelo sem vesel, da so vrtnice končno prodrle. Mislim vsa leta 2000. Nenehno smo govorili, da bo Rose uspelo. In vsak je navedel razlog, da se ne bi prodal, ker so se vsi spomnili na dneve belih Zin in mislili so, da bo sladko. In tako se je končno pojavila nekakšna novejša generacija, ki ni imela vsega pomisleka o vrtnici in rdečici iz tistih dni belega zina v 80. in 90. letih. Všeč mi je, da so suhe vrtnice tam zunaj in da lahko do njih dostopamo in da je na voljo toliko različnih vrst in da je na voljo veliko različnih trgovin in ja, samo mislim, da se vrtnice tako dobro ujemajo s poletjem in vročim vremenom . Torej mislim, da je to moja izbira, če ne pijem Sonoma cutrer Chardonnay.

Samantha Sette 37:31

To je tako zanimivo. Počutim se, kot da sem odraščal med ljudmi, kjer je Rose prava stvar. Veš, kot Rose, je bilo to vino. Nihče ni pil rdečega ali belega vina. Bila je Rose. Tega nisem nikoli vedel. To res ni bila velika stvar. Samo nekaj desetletij nazaj. To je noro.

Cara Morrison 37:46

No, bil je velik bel Zin Shutter Home. Nekoč. ja In potem, ampak takrat je bilo. ja Vsi so samo domnevali, oh, če je rožnato, je sladko. Ne bom se ga dotaknil. In tako je bilo tako super. Ko bi lahko preklopili tisti gumb in prešli na suhe vrtnice. Bilo je tako, da je še ena zmaga

Samantha Sette 38:12

Ena stvar, ki mi je všeč pri enem drevesu, je, da se počutim kot kolektiv prič. Ne gre samo za vinograd. Za vse je za vse. To je zelo sodelovalna, vesela, veste, skupna strast, ki jo čutim

Cara Morrison 38:24

Saj veste, in odlična stvar pri vinski industriji je, da smo tako prijateljski drug z drugim. Vsi smo skupaj hodili na kolidž, skupaj smo delali v kleti in delali na praksi, videvamo se na sejmih, tako da se vsi nekako poznajo v vinu in so del tega. To je zelo majhna industrija in delamo skupaj. Tako ustvarjamo trgovske skupine, kot sem jaz ustvaril to skupino z imenom Charda nerds za nekaj časa. Zbrali bi se in se samo pogovarjali o chardonnayu in piflarskih stvareh o chardonnayju o vinarstvu ter si izmenjali poskuse in stvari, ki jih počnemo v kleti, ter samo delili znanje. Je zelo sodelovalen v celotni industriji.

Samantha Sette 39:06

Zveni še posebej na zahodu v Kaliforniji, kjer je vse skoncentrirano tukaj.

Cara Morrison 39:12

Točno tako. Toda tudi majhne regije, kot veste, se resnično združujejo. Delal sem na žetvi na Long Islandu v New Yorku, nekoč in veste, zbrali so se in delali podobne stvari, ker je malo in so poskušali promovirati znotraj in in delite ideje in povsod, kjer počnete, da vam je všeč, kaj se tam dogaja. Kot na začetku vsake žetve začneš klicati prijatelje. Ali razumeš to? Ali tudi vi vidite to? In kaj misliš, da bi morali narediti s tem? Kakšne so vaše ideje? Torej vedno odbijate ideje drug od drugega? In moj mož je vinar. Tako imam kot hišnega svetovalca za hišne svetovalce drugega. Tako da odlični pogovori ob večerji ne bodo ležali ob pitju vina in da se začnemo pogovarjati o tem in o različnih idejah.

Samantha Sette 39:56

No, ali imate še kakšno zadnjo besedo? Želim odpreti mizo z vsem, kar želite deliti, pa naj gre za vino, chardonnay, ki je vino, ali sebe in svojo pot, karkoli želite deliti s poslušalci Wine Enthusiast .

Cara Morrison 40:10

Oh, fant, nekaj bi moral prihraniti. Ja, mislim, da je edina stvar, ki jo je treba reči, to, da samo še naprej uživa in obožuje vino ter preizkuša nove stvari. Mislim, najbolj zabavno pri vinu je odkritje. In veste, iti v različne kleti in degustacijske prostore ter si ogledati, kaj imajo, je super zabavno ali samo degustirati različna vina, za katera še niste slišali. Ob kozarcu, seveda, veste, poskusite Sonoma Cutrer Chardonnay, ko lahko, a tudi raziskovanje in ogledovanje, kaj je tam zunaj, je eden najbolj zabavnih delov.

Samantha Sette 40:48

Absolutno vedeti, kaj vam je všeč, a biti odprt za vse, kar je tam zunaj, in na neki način sprejeti to izkušnjo. To mi je naravnost všeč. In Cara, bilo je veselje govoriti s tabo, kar je izraz hvaležnosti. Prepričan sem, da naši poslušalci čutijo enako. In s tem je bilo super klepetati s tabo danes.

Cara Morrison 41:05

Hvala, Sam, tudi s tabo je bilo lepo klepetati.

Jacy Topps 41:13

Nobeno vino ne vzbuja toliko trdnih mnenj kot chardonnay do hrasta ali ne do hrasta, sleza ali brez mele. Kot večina grozdja se bo tudi chardonnay izražal drugače glede na terroir in benifikacijo. S toliko proizvajalci chardonnaya po vsem svetu je stilov neskončno. Zato bi se morda mi kot pivci vina morali potruditi in ostati odprtega duha. Kaj misliš? Če vam je današnja epizoda všeč, bomo z veseljem prebrali vaše ocene in slišali, kaj mislite. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti v podkastu Wine Enthusiast. dotnet hej, zakaj ne rečeš svojim prijateljem ljubiteljem vina, naj nas obiščejo, da si zapomnijo, na ta podcast se lahko naročiš v Applu, Googlu, Spotifyju in kjerkoli drugje, kjer poslušaš poddaje. Za več epizod in prepisov lahko obiščete podcast s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Jaz sem JC vrhovi. Hvala za poslušanje