Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Zakaj bi lahko industrijo rešilo manj moteno izobraževanje o vinu

Za tretjo in zadnjo epizodo v naši tridelni seriji, ki izpostavlja več Prihodnjih 40 oblikovalcev okusov 2023 , se Marie Cheslik loteva nujnega vprašanja: 'Kako naj naredim vino dostopno vsem?'



Kot sommelier in podjetnik iz Chicaga je Cheslik opazil, da vino na Srednjem zahodu ni zelo vroča tema. Vendar ni bilo nujno, ker ljudi ni zanimalo. Pogosto preobremenjeni z industrijskim žargonom in zatohlimi kulturnimi predstavami, enostavno niso imeli varnega in informativnega prostora za pogovor o tem.

Morda vam bo všeč tudi: Ste vinski snob? 8 rdečih zastav, ki jih je treba opaziti

Leta 2020 je Cheslik ustanovil Takšna vina kot platforma za izobraževanje o vinu, da bo vino bolj zabavno in dostopno. Njeno poslanstvo je pomagati več ljudem, da postanejo samozavestni glede vina, tako da prevede zapleteno terminologijo v preprosto angleščino in oblikuje podporno skupnost, ki jo ljubkovalno imenuje »odred Slik«.



Cheslik je od takrat razširila svoj doseg na Tik Tok , kjer njeni primerljivi skeči pomagajo več kot 65.000 sledilcem, da se počutijo videne, udobne in slišane – kar je bistvena sestavina pri ustvarjanju bolj vključujoče industrije, ugotavlja.

Poslušajte, kako Cheslik deli svojo industrijo; najde pronicljive vzporednice med svojo nekdanjo kariero diplomirane medicinske sestre in vinskim poslom; in deli svojo vizijo bolj vključujoče vinske pokrajine.

  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast


Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

Zvočniki : Samantha Sette, Marie Cheslik, Jacy Topps

Jacy Topps 00:09

Pozdravljeni in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Strežete kulturi pijač in ljudem, ki ga vozijo. Sem Jacy Topps. To je zadnja epizoda v naši tridelni seriji, ki poudarja nekatere letošnje funkcije. 40 degustatorjev Wine Enthusiast si je vedno prizadeval osredotočiti skupnosti, ki so bile tradicionalno izpuščene iz pogovorov o vinu. Prej 40 pod 40. Prihodnjih 40 sestavljajo inovatorji, zagovorniki oblikovalcev okusa in tisti, ki jim vinsko industrijo prinašajo v prihodnost. Kar me pripelje do gostov tega tedna. Marie Cheslik. Marie je certificirana sommelierka in ustanoviteljica podjetja Slik Wines, katerega poslanstvo je zagotavljati dostopno vinsko izobraževanje. Marie sedi z našim digitalnim spletnim producentom Samom Settejem. Prisluhnite torej, ko Marie razlaga, zakaj je navdušena nad tem, da bi izobraževanje o vinu postalo bolj dostopno, kaj se ji zdi frustrirajoče v vinskem prostoru, tisto stvar, ki bi jo naučila, če bi morala poučevati samo eno stvar o vinu, in kako izdeluje svojo spletno izobraževalno platformo privlačen in interaktiven. The calling je sanjska zbirka kalifornijskih vin, ki ponuja značilno paleto sort, stilov in najboljše v razredu Appalachians. Vinar James MacPhail daje vsakemu vinu jasen, edinstven glas, pri čemer sodeluje s priznanimi družinskimi pridelovalci pri izdelavi sort chardonnay, modri pinot in cabernet sauvignon, pri tem pa zbere več kot 7090 točk. Pridružite se enemu od klicev, popolnoma prilagodljivih vinskih klubov za prvi dostop do novih izdaj, posebnih knjižničnih letnikov in več. S štirimi možnostmi članstva obstaja klub za vsakega ljubitelja vina, prejmite tri pošiljke na leto ali preizkusite mesečno naročnino, ki vam dostavi tri steklenice na mesec naravnost do vaših vrat. Za več informacij in dostop nas obiščite na klicnem wine.com ljubitelju poševnice nazaj.

Samantha Sette 2:29

Pozdravljeni vsi in dobrodošli v podkastu Wine Enthusiast. Moje ime je Samantha Setter in sem digitalna spletna producentka pri Wine Enthusiast in danes imam veselje govoriti z Marie Cheslik, eno od letošnjih prihodnjih 40 nagrajencev. Vsako leto Wine Enthusiast prepozna raznolik nabor okušalcev, ki prinašajo posel s pijačami v prihodnost. Med njimi so vinarji, izobraževalci, sommelierji pivovarjev in različni strokovnjaki, ki najdejo edinstvene načine za odpiranje vrat in gradnjo mostov v industriji. Marie je certificirana sommelierka in ustanoviteljica slik wines, zabavne, dostopne, a informativne vinske izobraževalne platforme. Preden se potopimo v svet dostopnega izobraževanja o vinu, Marie, bi lahko povedala nekaj več o sebi in o tem, kako so nastala vina slik?

Marie Cheslik 03:14

seveda. In uspelo ti je. To je bilo super. Pravzaprav samo moj predlog dvigala v bistvu ni, ampak da, ime mi je Marie Cheslik. Verjamem v zabavno, dostopno, vsakodnevno vinsko izobraževanje in začel sem slik wines, ki je le končni konec mojega priimka. S L I K se je torej začel na začetku COVID-a avgusta 2020. Pravzaprav sem se odločal, kam želim iti v svetu vina. Pred COVID sem delal v restavracijah. Pred delom v restavracijah sem delala celo kot medicinska sestra. Tako sem živel nekaj življenj in se res odločil, da je vino nekaj, kar me navdušuje, ampak tudi ljudje in izobraževanje ljudi za tem. Slik wines je bila torej moja pot in moje poslanstvo raziskovanja, kako narediti vino dostopno vsem? In kako to izgleda? In ko smo takrat začeli, je bilo videti bolj kot virtualni dogodki, ker je bilo to očitno zelo priljubljeno na začetku in COVID. In res se je sčasoma spremenilo. In vedel sem, da se to mora zgoditi, da bo slick zrasel. Toda poslanstvo ostaja enako zabava in dostopno vinsko izobraževanje za vsakogar. In kako se je to začelo spreminjati v Da, virtualne dogodke, da, prirejanje dogodkov za ljudi. Vendar se je začelo bolj spreminjati v spletno podjetje, v resnici stvari, kjer sem začel ustvarjati vsebino, ne samo za sebe, da bi nekako oglaševal svoje početje in svoje veščine, ampak tudi za druge ljudi. Začel sem dobivati ​​priznanja od številnih različnih vrst vin. In ljudem je začela resnično všeč vsebina, ki sem jo ustvarjal. In dokaj hitro sem pridobil nekaj sledilcev. Na vseh svojih platformah imam skoraj 90.000 sledilcev in jih resnično uporabljam kot tablo za povratne informacije, da rečem: Kaj vam je všeč pri vinu? Kaj vas pri vinu moti? Kaj si želite, da bi obstajalo v vinskem svetu, tako jih ljubkovalno imenujem, moja prebrisana ekipa, ljudje, ki mi sledijo, moji sledilci, s katerimi se po svojih najboljših močeh trudim komunicirati z vsemi, ki pridejo do mene. In to je resnično ustvarilo to močno strukturo proizvodnega trga, ki se prilega vinskemu trgu. Zato sem ustvaril spletni tečaj o vinu, za katerega se mi zdi, da neverjetno ustreza ekipi Slik in njihovim potrebam. Delam tudi na nekaterih knjigah, kako brati vinsko etiketo, kar pomeni, da če bi moral naučiti eno stvar o vinu, bi bila to verjetno ta stvar. Zato je na misiji dostopnega izobraževanja o vinu za vsakogar.

Samantha Sette 05:36

Najlepša hvala, da ste vse to delili. Zdi se, kot da se vaše poslanstvo širi v toliko različnih smeri. In rad bi celo stopil korak nazaj za trenutek, ker ste omenili, da imate prejšnjo zgodovino v zdravstvu. In kje je prišel ta pivot. In kaj vas je zares navdihnilo, da ste se lotili vina?

Marie Cheslik 05:53

Ja, notri je šala o medicinskih sestrah, ki ob koncu dneva potrebujejo kozarec vina, ali katerem koli zdravstvenem delavcu, še posebej v času COVID-a. No, v zdravstveno nego sem se odločila, ker sem imela res rada ljudi. In zelo sem se rada povezovala z ljudmi. In res mi je bil všeč občutek, da pomagam, kajne. In resnično očiten objektiven način, kako nekomu pomagati, je pomagati rešiti njegovo življenje. In ko sem bil mlajši, je bilo to najbolj smiselno. In potem, ko sem vstopil v šolo za medicinske sestre, sem delal kot gostitelj v restavraciji tukaj v Chicagu, kjer sem še vedno doma, in bilo mi je všeč, kot da sem delal v tem neumnem bratovskem baru v središču Chicaga in res ni imel možnosti, da bi bil tako všeč kot meni. Toda spomnim se, da sem bil star 19 let. In imeli smo kot zavihke za gostiteljem in da smo lahko točili pivo ljudem, ki so čakali. In mislil sem, da je to najbolj kul. In rekel sem si, stari, restavracije so kul. Kot, res mi je všeč, kajne. In ko sem začela delati kot medicinska sestra, sem si mislila, veste, biti medicinska sestra je v redu, kajne? To naredi veliko ljudi zadovoljnih in srečnih. Vem pa samo, da je še ena stvar, za katero se moram ukvarjati. In moram vedeti več o tem in videti, kako daleč lahko pridem s tem. In tako ja, vstop v vino je bil v resnici samo moj način vstopa v restavracijo. To je bila restavracija višjega kalibra, res sem hotel narediti nekaj z Michelinovo zvezdico, samo nekaj višjega razreda. Zdelo se mi je, da je vino samo spretnost, ki je veliko drugih ljudi nima. In želel sem imeti nogo pri tem. Torej je bilo vstop v vino iz zdravstva res bolj pragmatičen kot kar koli drugega. Ampak to se je spremenilo v nekaj podobnega noremu. In prav obožujem vsak korak tega.

Samantha Sette 07:35

Vsekakor. In kaj vas je do zdaj najbolj presenetilo na tej poti od tega prehoda konkretno?

Marie Cheslik 07:43

Najbolj me je presenetilo, kako podobno je delo medicinske sestre delu v restavraciji. In tudi to, kar počnem zdaj, je tako podoben sklop spretnosti, da jemljem zapletene teme, pa naj gre za sladkorno bolezen ali srčno popuščanje, in jih prenašam v svet vina, vidim toliko vzporednic med dostopnostjo in čudnim žargonom ter biti preveč kompleksno, kajne? Ali morda celo majhen tabu, kot je govoriti o smrti na nek način, kajne? V vinskem svetu vidim veliko vzporednic. Prav tako bi se pošalil, da se mi zdi, da ljudem v obeh scenarijih zagotavljam vodo, ne glede na to, ali gre za bolnišnico ali restavracijo, da je bila moja glavna naloga 40 % polnjenje kozarcev z vodo.

Samantha Sette 08:30

Nikoli nisem razmišljal o tem na ta način. In tudi jaz prihajam iz znanstvenega zdravstvenega ozadja, če hočete. In tako imaš prav in da je toliko ljudi, ki ne vedo o vinu. In težko je, ker je preprosto razumeti, da ni zelo enostavno komunicirati. In tam je tista ovira, za katero predvidevam, da je tisto, od česar se poskušate odtrgati, raje poskuša priti mimo nje.

Marie Cheslik 08:53

Ja, absolutno.

Samantha Sette 08:55

In zakaj torej vino in ne pivo, saj ste omenili, da ste začeli z nalivanjem kozarcev.

Marie Cheslik 09:02

Čutil sem, da je v vinu več priložnosti, saj vino prispeva k 30 % prodaje restavracij. In tako sem se počutil, kot da bi lahko prispeval več, lahko bi bil bolj dragocen za restavracijo z razumevanjem vina. In seveda, zgodovina sveta piva je tako zapletena kot svet vina. Toda nekaj me je res opozorilo na svet vina. Prav tako mislim, da je tudi pri vinu velik vprašaj. Na primer, sem iz Milwaukeeja v Wisconsinu, zato sem že spil nekaj piva. Razumem, to sem naredil, vendar se mi zdi, da je ameriška kultura modrih ovratnikov res že sprejela kulturo piva. Zdelo se mi je, da že obstaja nekaj odgovorov na to, da je, no, obstajajo obrtne pivovarne, ki jih imajo ljudje radi in ljudje jih imajo radi, zlasti na Srednjem zahodu. In z vinom. Kot da ne vidim nikogar, ki bi govoril o vinu na srednjem zahodu, in če kdo že, ali lahko prisežem na to? Ne bom preklinjal, ampak ti Nekateri ljudje preprosto, veš, res pokakajo celotno zadevo z vinom, kajne? In to sem želel rešiti. In tako se počutim, mislim, počutim se, kot da sem, in takrat sem se počutil, kot da bi lahko, zato to moje potovanje s slickom poskuša ugotoviti, kako ga narediti bolj dostopnega.

Samantha Sette 10:18

Vsekakor. In kaj misliš, da je vino nedostopno v primerjavi s pivom in morda z margarito? Ali pa se zdaj zdi, da so koktajli v pločevinkah povsod?

Marie Cheslik 10:27

Ja, zagotovo. Mislim, obstaja nekaj različnih stvari, kajne. In mislim, da bi lahko šel s tem pogovorom na veliko različnih načinov. Toda v moji glavi se mi zdi, da je to kombinacija, dve največji stvari sta terminologija. In tako kot izrazi, ki jih uporabljamo v vinskem svetu, in samo kulturno dojemanje, tako nekako tako, kot sem prej omenil zdravstvo, kot, da lahko nekomu opišete sladkorno bolezen zelo dobro ali zelo slabo. In kako boste to storili, bo na koncu določilo, kako skladni so s tem, kako uporabljajo insulin, ali koliko skrbijo zase, kajne. Kot da je zelo močna stvar, da lahko učinkovito komunicirate te zapletene teme na dostopen način. In mislim, da veliko, veliko ljudi to poskuša narediti. In mislim, da veliko ljudi spregleda nekaj stvari. In še vedno smo malo preveč žargonski, še vedno uporabljamo besede, kot veste, tanin in kislost, celo noge in podobne stvari, kjer so ljudje samo zmedeni zaradi tega. Na primer, te besede so pomembne, ko izveš več o vinu, vendar te besede ne moreš vedno uporabiti takoj. Zato menim, da so lahko samo izrazi, ki jih uporabljamo, ljudi res zastrašujoči. In potem seveda kulturne percepcije. Zdaj ves dan ustvarjam tiktoke, kajne. In vidim trende v vinskih vsebinah. In vedno vidim, da so najbolj priljubljeni videoposnetki o vinu tisti, v katerih se ljudje norčujejo iz vinskih snobov, kajne? Takšni vedno izbruhnejo, ne glede na to, ali gre za nekakšen skeč nekoga, kot je ponarejena degustacija vina, ali kot, veste, da ste na degustaciji vina. In to se zgodi, kajne? Kot da se ljudje tako zelo povezujejo s tem. In očitno je to tako boleča točka za ljudi. Vino je že od nekdaj povezano s prefinjenostjo in uglajenostjo. In ljudje nočejo izpasti neumni, kajne? In ljudje imajo ta pritisk, da morajo to narediti prav, citirati, preklicati, ko okušajo ali govorijo o vinu, in zato se boste sami po sebi počutili nedostopne, ko ne boste želeli narediti teh napak. To sta torej dve največji stvari, ki ju vidim, če si v vinu dostopen.

Samantha Sette 12:32

To je tako res. Spomnim se, da me je bilo ob moji prvi degustaciji vina tako strah, ker sem se počutil, kot da sem na preizkušnji. Kot bi bil kviz. In moral sem najti pravo besedo in nekaj, kot je tan in všeč, sploh ne vem, kaj pomeni všeč. In prav čudno se počutim, ko to rečem v tem podcastu. Ampak to je to, tam je toliko odtenkov. In zato ugibam, kaj bi svetovali nekomu, če bi bil v takšni situaciji? Kjer ne znajo opisati vina ali so čutili ta pritisk? Ali kako se lahko znebite tega pritiska? Kako lahko to ublažite?

Marie Cheslik 13:06

Prav. Zame? Zdi se mi, zakaj sem začel slik, da je bil odgovor na to vprašanje izobrazba. To je kot izobraževanje in dobra skupnost, kajne. In ko rečem pri obeh stvareh, kot je izobraževanje, moraš nekako vedeti, osnovne stvari, kajne? In to enačim z učenjem jezika, kot ga lahko, če ste takšna oseba, ki se lahko udeleži tečaja francoščine, tečaja španščine in se nauči francoščine ali španščine tako, da sedi v učilnici, kot super, več moči za vas, to bi moral storiti. In to lahko storite z vinom. In tam je veliko odličnih brezplačnih virov. Toda večini ljudi bi verjetno bolj koristilo, če bi se preselili v Francijo ali v Mehiko, da bi se naučili novega jezika in se vanj popolnoma potopili. To je najstrašnejša možnost. Ljudje ne storijo te možnosti. Če pa res želite to narediti, bi bil najboljši način za to, da se popolnoma potopite vase. In ugotovil sem, da seveda, če nimaš sredstev, da bi se takoj preselil v Napo ali Burgundijo, veš, samo najti skupino ljudi, s katerimi se dobro počutiš in ki govorijo tvoj jezik in se z njimi resnično ujemate in ne glede na to, ali je to osebno v vinoteki, to je samo navzdol po ulici, kajne? Kot da poznam veliko ljudi, ki obiskujejo degustacije v vinotekah, zaradi česar se počutijo udobneje in si mislijo, Oh, to je ravno na ulici. Tja grem po službi. In veš, res mi je všeč, kdo dela tam ali karkoli drugega, kajne? Slik je moja rešitev za spletni odgovor na to, kjer je veliko tega, kar počnemo, na spletu, a če lahko imamo spletno skupnost, v kateri se ljudje počutijo dobrodošle in se počutijo dobro, in ustvarjam vsebino, ki je dostopna in je nekako neumna in omogoča iskrene pogovore o tem, da ne vem, kaj so tanini, in biti takšen, to je v redu. To je kul. dobrodošli Veš, vstopi. Torej je najboljši način za to, da najdeš dobro skupino ljudi in se potopiš v tisto skupino ljudi, ki se mi zdi.

Samantha Sette 15:00

Vsekakor. Ko gre za takšne skupnosti, kakšne ljudi najdete? iščete te informacije in iščete to izobraževanje?

Marie Cheslik 15:09

ja Torej, mislim, imam sedež v Chicagu, kajne? Resnično sem s Srednjega zahoda, to vsake toliko časa omenim na svoji strani. Zato mislim, da ljudje počnejo to zelo naravno stvar, ko gravitirajo k ljudem s podobnimi skupnimi izkušnjami ali nekomu, ki jim je celo podoben. To je samo človeška psihologija. Zato mislim, da dobim veliko prebivalcev srednjega zahoda in veliko žensk, ki pridejo na mojo stran, je tako osvežujoče videti nekoga, kot si ti, govoriti o vinu na tako lahkoten in zabaven način. Torej je to nekakšna največja skupina ljudi, ki jih dobim v gladki ekipi. In potem sem tudi nemški vinski ambasador. Tako dobim tudi veliko mednarodnih članov skupine Slik, kar je bilo zelo zanimivo, saj poskušam uokviriti veliko svojih pogovorov in vsebine o American Wine Experience, ki se mi zdi kot majhen potop, to bi lahko bil cel drugi podcast, v nasprotju z European Wine Experience, kjer je še vedno tisti zid in še vedno je tista ovira. Ampak veste, vsaj če ste v Nemčiji, bi lahko šli na vse omake v okviru razumnega in si rekli, oh, ja, tukaj se dela vino, kot da bi lahko šli na, saj veste, mosel in bili kot, o, ja, kot da vidim vinograd, razumem. Toda za Chicago je tako, kam greš, ljudje pa sploh ne vedo, da v Michiganu delamo odlično vino. Ljudje tega še ne vedo. Prav? Ali pa se ljudje počutijo tako. To ni, citiram brez navedkov, pravi kraj za pridelavo vina. Vendar je tako, da se moramo na ameriški strani toliko naučiti. Zato je bilo zanimivo videti, kakšni ljudje sledijo sliki. Ampak to je bilo veliko različnih. Bilo je čudovito.

Samantha Sette 16:39

ja In opazil sem, da se pojavlja razlika med doživljanjem in učenjem. Temu ne želim reči zid ali prehod, ampak je skoraj sivo območje med obema, kjer lahko imate oboje in s spletno virtualno platformo, kako simulirate to izkušnjo? Kako prideš do te stopnje učenja,

Marie Cheslik 16:59

doslednost, mislim, jaz in doslednost, in resnično doseganje ljudi, ki se obrnejo name, kot da poskušam odgovoriti na vsako DM, ki ga prejmem, resnično sem poskušal narediti nekaj, kar je interaktivno in daje ljudem občutek, videli, a to seveda zahteva čas. In ne razumem vedno prav. Veste, včasih naredim delček vsebine in ta spodleti, šel bom v redu, recimo, zakaj se je to zgodilo? Kaj je bilo glede tega, kaj moram spremeniti, da bi se ljudje počutili, da se želijo ukvarjati s tem bolj XYZ. Tako je, veste, tako je, nikoli prej nisem vodil podjetja. Tako da se nekako učim teh stvari sproti. In bral sem veliko podobnih knjig o trženju, ker je veliko tega, kar počnem, trženje in veliko trženja je komunikacija. Torej veliko teh lekcij, o katerih poučujejo tržniki, na primer, v redu, imate podjetje, želite, da ljudje vedo za to. To je marketing, kajne? To je oglaševanje. In tako nekako uporabljam svojo osebno izkušnjo s stvarmi, ki sem se jih naučil v poslovnih knjigah in knjigah o trženju. In tu je ena knjiga, Anne Hadley je res slavna strokovnjakinja za trženje in avtorica. In dobila je ta odličen citat, o katerem razmišljam, da je zaradi dobrega trženja podjetje videti pametno. Zaradi odličnega trženja se stranka počuti pametno. Zato ne počnite stvari, ker se vam zdi, da je to dobra ideja. Na primer, morda je koristno orodje za začetek, da vidimo, kaj deluje. Toda v resnici je končni cilj ustreči tej osebi in pomagati drugim, pomagati, da je ekipa slik videna, in pomagati ljudem, da se res počutijo udobno. To je torej moj končni cilj s tem, kar poskušam narediti, da bi ljudje imeli občutek, da so slišani.

Samantha Sette 18:36

To zveni res izpolnjujoče. Všeč mi je, kako ste govorili o trženju, saj ne tržite samo za Slik Squad in Slik vina, ampak tudi za vino na splošno. Ker se zdi ta nedostopnost, če je to beseda. V vinski industriji zaradi tega ljudje nekoliko oklevajo. Toda iz vaših izkušenj ugotovite, da so laiki, ki ne vedo veliko o vinu, dejansko precej navdušeni nad temi stvarmi, ko imajo besede in jezik, da o tem govorijo.

Marie Cheslik 19:08

Ja, ljubim, obožujem. Ena mojih najljubših stvari je, ko mi nekdo komentira ali pošlje DMS in reče, da ne pijem vina, ali ne maram vina ali mislim, da ne maram vina. Rad pa gledam vašo vsebino. In to je kot, no, to je močno. Kot da ne vem, koliko ljudi lahko spreobrneš na ta način, da to storiš. Mislim, da je to neverjetno močna stvar. In v resnici si nisem mislil, da bom to sposoben narediti samo s tem, ko sem jaz. Ampak to je res vse. In bilo je neverjetno koristno, kot ste rekli.

Samantha Sette 19:13

In za te ljudi. Kaj mislite, ko se podajajo na svojo vinsko pot in jih vidite, kako rastejo, jim olajšate to rast. Kaj se zdi najbolj izpolnjujoč del tega?

Marie Cheslik 19:51

Mislim, skratka, rekli ste, da imam rad ljudi. Rad pomagam ljudem. To je tisto, kar mi prinaša veselje. To je moj sebični Samo opazovanje tvoje rasti je tisto, zaradi česar se počutim izpolnjenega. Na primer, imel sem verjetno 12 ljudi iz skupine Slik, ki se ukvarjajo z vinom in me obveščajo o njihovem vinskem potovanju kot profesionalca, ker opazujejo moje stvari. Ta teden sem imel klic s fantom, ki dela kot prodajalec v LA-ju in pravi, da se želim ukvarjati z vinom. In mislim, da je to neverjetno. Pogovorimo se o tem, kaj veš, v čem si dober in kako te pripeljati do tega. In pravkar mi je povedal, da se je prijavil za službo prodajalca pri vinu, veste, tisti isti teden, dogodki istega dne. Tako je bilo tako, da so rezultati oprijemljivi in ​​je noro. In nikoli si nisem mislil, da mi bo to uspelo v kanalu vina. Mislim, v zadovoljstvo je to početi v okviru zdravstvenega varstva, prav gotovo videti rezultate svojega trdega dela in zagotavljanja, da je vaš pacient varen in da gre domov. To je nagrajevanje. In moj ekvivalent v slicku je opazovanje ljudi, ki se lotevajo vina in s tem obogatijo svoje življenje. To je tisto, kar me žene naprej.

Samantha Sette 21:02

In ali opazite, da je pogost vzorec, da se ljudje ne samo učijo o vinu, ampak temu nekako sledijo v svoji karieri in poklicnem življenju?

Marie Cheslik 21:11

Veš, rekel bi, da je to verjetno nenavaden scenarij, mislim, da bo večina ljudi preprosto uživala. Ljudje, ki so se udeležili mojega tečaja, bi jih potegnil, potem ko so ga opravili, rekel bi, da verjetno le 20 % ljudi sledi bolj poklicni karieri zaradi tega. Ampak tudi jaz nimam kot nobena druga referenčna točka tega. To je veliko. Ali če je to malo, veste, nimam nikakršnega osnovnega znanja o podobnih stvareh, kaj WSET naredi za pretvorbo podobnih za naslednji tečaj in podobnih stvareh, kajne. Ampak mislim, da sem samo jaz svoj posel in si nekako utiram to pot. Mislim, da je to močna stvar. Mislim, da bi morali ljudje z znanjem o vetru početi, kar hočejo. Mislim pa, da, da, dober del njih se na koncu odloči za bolj profesionalno pot kot za hobi in samo za obogatitev življenja.

Samantha Sette 21:57

Vsekakor. Ne. In mislim, da je to dokaz dejstva, da se vedno učimo, kajne? Ali ni to tisto, zaradi česar smo zabavni in vznemirljivi in ​​željni smo, da bi le še več vpijali v svet. In Wine je odličen kraj za to. Ker je ta stvar, ki je za toliko ljudi samo nekaj za pitje, je rdeče ali belo. In potem začneš luščiti plasti in na tem je veliko več nians. In obstaja svet in ljudje, kot ste vi, ki tako navdušeno govorijo o tem.

Marie Cheslik 22:23

Vsekakor. Bilo je neverjetno. res. Bilo je super.

Samantha Sette 22:28

Ja, in mislim, da je to odličen kraj za prehod, ker želim govoriti o TikToku. Rad bi slišal le o vaši dosedanji izkušnji, mislim, da od začetka, kdaj ste začeli s tem vidikom svoje platforme in prisotnosti?

22:43

Pogovor o TikToku, mislim, bilo je neumno, tako noro je, preprosto, obožujem vsako sekundo tega, ker je tako nesmiselno, zlasti na TikToku, nekako bolj, bolj kot si nor, bolj verjetno boste verjetno opaženi. Zato mislim, da ljudem le omogoča, da se resnično izrazijo na načine, za katere menim, da na drugih platformah res ne morete. Tako sem začel uporabljati TikTok, januarja 2022. Januarja lani in svoj cilj v januarju sem rekel, da bom objavljal TikTok na dan v mesecu januarju in videl, kaj se bo zgodilo. In tako sem tudi storil in moj prvi par je dobil nogavico, saj se, veste, mora zgoditi tvoja nogavica, preden postaneš v nečem dober. Toda do konca meseca sem imel 10.000 sledilcev, rekel sem, da je to noro. To počnem en mesec in na Instagramu, kjer to počnem že, veste, leto in pol. Imam približno trikrat več sledilcev kot jaz. In to je kot, v redu, to je zanimivo. Torej nadaljujmo s tem. In potem sem to počel naprej. In potem nekako najdeš trende in niše, ki delujejo. Delal sem nekakšne komične ocene degustacij vin, ki so bile ljudem zelo všeč. In to me je do marca spodbudilo, da mi je všeč, 23.000 sledilcev, in rekel sem si, vau, v redu, tukaj je, ne vem, kaj je to. Ampak čutim, da moram to še naprej dodajati svojemu repertoarju in samo nadaljevati s tem in videti, kaj se bo zgodilo. In tako zdaj, veste, zdaj imam približno 65 let ali nekaj podobnega. Seveda so s tem dobri dnevi in ​​slabi dnevi. In včasih dobim milijon ogledov videa. In včasih dobim 200 ogledov videoposnetka brez navideznega razloga. Ampak to je samo zato, ker se še vedno učim, kajne. To počnem šele leto in pol. Zato se počutim, kot da imam še veliko pod pasom. Ampak bilo je res zabavno. In večina strank, ki jih dobim, prihaja iz družbenih medijev. Večina prodaje, ki jo dobim za tečaj vina, prihaja iz družbenih družbenih medijev. Torej je neverjetno zmogljivo orodje, ki mi je vseeno, da bi mu porabil ogromno časa, saj je dejansko moj oglaševalski proračun, za katerega ne porabim nič denarja. Brezplačno je. Edino, kar stane, je moje delo. In zame se to splača in potem poskušam raziskati tudi druge platforme, kot je YouTube. Torej je bilo to potovanje, vendar je bilo res odlično.

Samantha Sette 25:07

Tudi tukaj je nekaj tako močnega, kajti zlasti z medijem, kot je TikTok, kajne? Kjer je vsebina, je ne iščete vedno, ampak nekako pristane v vašem naročju. In mislim, da vaša hitra rast kaže, ali vsaj meni, da je to vsebina, ki si jo ljudje želijo, a res ne vedo, kako najti. In raste, ker je pomembno, zanimivo in ljudem je všeč. In tako se zdi, da morda obstaja obotavljanje, o katerem smo govorili, glede učenja o vinu ali samo neizkoriščena radovednost, da ljudem pomagate spoznati sebe, in se zavedaš, hej, tudi če mi to ni všeč, to je kul, četudi ga ne maram piti.

Marie Cheslik 25:51

Ja, absolutno. Še posebej se mi zdi TikTok, mislim, da bi se lahko še enkrat pogovarjal o družbenih medijih. Mislim pa, da je TikTok še posebej zanimiv, saj boste dobili vinsko vsebino, tudi če ne uživate nobene druge vinske vsebine. Torej, včasih dobite samo naključen videoposnetek, v katerem je všeč, kar mislijo, da bi vam bilo všeč. In to samo pomeni, da vaš doseg seže veliko dlje, na primer, da, lahko poučujete o vinu in tej pločevinki, kar bi lahko pritegnilo določeno vrsto ljudi. Toda če lahko dodate vino k drugemu naboru veščin, ki jih imate, pa naj bo to ilustracija, humor ali katero koli drugo podobno orodje ali spretnost, v kateri ste dobri, se mi zdi, da vas to samo še bolj razširi, ker kot, uporabi veliko humorja z mojo vsebino. Tako da ne samo, da dobivam vinske klientele, ampak postajam tudi kot ljudje, ki gledajo strani s komedijami, kar je veliko večji trg, veliko večji bazen na tick-tak, saj veste, spektru. Torej uporabite vse, kar imate, kar je tudi nekako kot slavni pregovor, v poslu, tako kot uporabite, kar imate, karkoli ste dobri, samo nadaljujte s tem. In ne glede na to, kar je ljudem všeč, tega ne nehajte početi. Če imate videoposnetek, ki postane viralen, ga samo ponavljajte, dokler vas ljudje zaradi tega ne bodo sovražili, dokler niste preprosto ljudje so popolnoma siti tega. Prav. Tako sem se naučil veliko lekcij o ne samo doslednosti, tako kot o poslu na splošno, bilo je res odlično.

Samantha Sette 27:17

Ena mojih najljubših stvari, ki jih slišim, ko te spoznavam, in tvoja zgodba je, da ko pomagaš drugim ljudem pri učenju, se tudi sam učiš na poti. In tako si ga lastiš. In kaj je torej nekaj, kar mislite, da se morate še naučiti? Ne glede na to, ali gre za vino ali za poučevanje ljudi o vinu ali celo o TikToku, če želite? No, veliko se je treba naučiti o tik-taku, mislim, da se vsi borimo na tej fronti.

Marie Cheslik 27:39

Mislim, odkrito povedano, saj veste, v zvezi z vinom, mislim, zame so največji problemi posel, povezan z vinom. Kot vem, dober sem v teh sklopih spretnosti. Kot, počutim se, kot da sem precej učinkovit komunikator, veš, morda to ni tako kot konec pravljice. Toda to je kot pravi konec tistega, v redu, delam, kar delam, in to mi je všeč. In blagovne znamke me plačajo, da naredim XYZ. In to je super. In to je neverjetno. In to mi omogoča, da širim dober glas o sladkem, širim dober glas o vinu in nadaljujem s tem, kar počnem. Ampak kot, veste, komaj zmorem, nisem hodil v poslovno šolo, učim se žonglirati, da bom vsak posamezen klobuk v podjetju. In to je, težko je, veš, in poskušati ugotoviti, koliko časa dodelim za izdajanje računov? Koliko namenim za trženje v primerjavi z mojim izdelkom v primerjavi s prihodnjimi izdelki? V primerjavi s tem, kako upravljam ekipo, je bilo tako kot, da gre za celoten nabor veščin, kjer je kot, da se tega ne naučim. Nevem. Počutim se, kot da poskušam to ugotoviti sproti. Toda kar se tiče izdelka, kajne, kar se tiče samega vina, je to tako velikanski svet in ne bom vedel vsega. Mislim, da sem precej učinkovit generalist, ljudi učim o vinu in na to sem zelo ponosen. Pri nemškem vinu sem malo bolj specifičen samo zato, ker sem nemški vinski ambasador, tako kot zdravstvo, kajne? Lahko se naučiš biti zdravnik družinske medicine, kar je kot veliko različnih stvari, kajne? Večinoma pediatrija ali pa si lahko nefrolog, kajne? Celo življenje se lahko specializiraš samo za ledvice. In vedno se bo spremenilo, kajne? In tako vino enačim s tem, kjer bi se lahko učil o Nemčiji, verjetno za vedno, veš, verjetno bi se lahko samo izpopolnil na enem mestu in bil dolgo časa specifičen, vendar sem srečen, da sem več generalist, ker se mi zdi, da omogoča, da se navduši večja skupina ljudi. In potem samo ustvarite vsebino, ki je učinkovita, zanimiva ter pritegne in zadrži pozornost. Tako se mi zdi, da gre za veliko stvari, vendar bi rekel predvsem poslovno plat in nato ustvarjanje vsebine okoli tega, ker bo to pomagalo poslovni plati.

Samantha Sette 29:54

Vsekakor. Toliko se je treba naučiti. Všeč mi je, kar ste rekli, da ste generalist, ker vas potrebujemo. Kot da vam pomaga, da stvari predstavite v preprostejšem jeziku, ker tako kot v zdravstvu ne boste šli k nefrologu, če ne vem, sem prazen. Ste prehlajeni. Piješ preveč vina.

Marie Cheslik 30:16

Ja, popolnoma, popolnoma.

Samantha Sette 30:18

Torej ugibam, kaj je naslednje za vina Slik, ali imate kaj na vrsti ali se porajajo ideje, ki bi jih radi delili na tej platformi?

Marie Cheslik 30:27

Ja, 100%, delam na seriji knjig z naslovom Kako brati vinsko etiketo. In ta serija knjig se je pojavila, ko sem delal svoj spletni tečaj vina, ki bi ga morali tudi vi preveriti, stane 189 $. Dolga je štiri ure. Naredil sem ga za gladko ekipo. To je zelo praktična informacija. Obožujem to. Všeč mi je, da je to stvar, ki jo lahko, da lahko dam ljudem, kar je po mojem mnenju dejansko koristno v vinskem svetu. Toda ko sem pripravljal ta tečaj, obstaja razdelek, kako brati vinsko etiketo. Mislil sem si, veste, to je močna veščina, za katero mislim, da se lahko veliko ljudi poveže s tem, kje so v vinoteki, in gledajo vse te etikete, in gredo, ne vem kaj hočem. Torej ali privzeto izberete tisto, kar običajno dobite, ali preprosto dobite najcenejšo stvar, ali drugo najcenejšo stvar, ali karkoli že je vaš miselni proces. In tako učenje, kako brati etiketo, vinsko etiketo, pomeni, da veste, kakšen okus bo vino, ne da bi ga sploh odprli. In to je nabor spretnosti. Prav. In to je nekaj, kar je tako učljivo, da še nisem videl, da bi se ga učili. Prva knjiga je torej skoraj končana. Kako prebrati francosko vinsko etiketo, jo bomo razdelili na države, ker mislim, da je to pomembno narediti na ta način. Ja, samo še naprej spremljajte Slick Squad in še naprej sledite temu, samo da veste, kmalu imam agenta, ki bo prišel tudi za to, kar je neverjetno, bilo je toliko priložnosti. In tako bo zakonito, pomagalo bo ekipi Slik in povečalo samozavest več ljudi o vinu, kar je spet moj cilj. To je nekakšen velik projekt, na katerem delam v teh dneh, tečaj, ki ga naredi čim bolj škripajočega in sijočega. In potem pridejo na vrsto te knjige.

Samantha Sette 31:59

To je zelo razburljivo. In nočem zamuditi mojega najljubšega vprašanja, ki ga vprašajte ljudi, da preden pozabim, pozabim, ali ste pričakovali, da boste končali tam, kjer ste danes?

Marie Cheslik 32:13

No, ne, mislim, seveda ne. To je tako smešno. Torej, kot da nisem uporabljal TikToka, veste, ustvarjanje videoposnetkov zame sploh ni bilo niti v registru. Vedno pa sem imel rad delo, kjer je bilo lahko ustvarjalno. In spet sem se lahko povezal z ljudmi. Ali sem torej vedel, da bom za preživetje opravljal ustvarjalno delo? Verjetno ne. Spet sem bil malo preveč pragmatičen. Obstaja razlog, da sem želela biti medicinska sestra. In obstaja razlog, zakaj sem tako hvaležen. Sem medicinska sestra, vedno si rečem, če bo jutri pihala slik vina, pa ga nisem imela več. Še vedno bi lahko bila medicinska sestra, lahko bi, lahko bi samo opravila zadevo medicinske sestre z botoksom in končala, veste, in bila samo prepričana, da bom finančno stabilna in da bom lahko nadaljevala z naslednjo stvarjo. Toda tisto, za kar si nikoli nisem predstavljal, da bi lahko opravljal to delo, bi opravljal polni delovni čas? Ne, vsekakor ne. Ampak bilo je tako kul. Bilo je tako. Veste, sam se imenujem podjetnik. In to me je včasih spravljalo v srh. Včasih sem sovražil to besedo. Samo zveni pretenciozno. To je skoraj tako, kot da bi se imenovali majhen Ja, nekaj je na tem, ko se počutiš, kot da si več kot si. Toda v resnici ni nobene druge službe, ki bi te nagradila za boljšo izboljšavo samega sebe. Boljši kot sem pri sliki in boljši kot pri komuniciranju vina, boljši kot pri ustvarjanju vsebine, boljši kot pri XYZ, boljši je ta slik bo naredil in bolje mi bo. In nagrado za to vidim finančno in veste, čustveno, kajne? Ni drugega dela na svetu, ki bi to res delalo. Lahko bi šel nazaj, da bi pridobil magisterij, če bi bil medicinska sestra ali medicinska sestra anesteziolog ali karkoli drugega, zagotovil bi, da zaslužiš denar, a še vedno imaš kapo, kajne? Še vedno si rečeš: V redu, šel si v šolo, končal si. Čestitam, veš, za to službo. Kot da bi lahko, lahko se spremeni v karkoli. Veste, lahko bi, ja, naredil sem ta tečaj, napisal bom knjigo. Veste, morda bo v prihodnosti situacija kot iz opeke in malte. Veš, da je toliko potenciala. In to je tisto, kar se mi zdi res vznemirljivo pri tem, kar počnem. In zelo sem hvaležen, da lahko nadaljujem to pot in da ljudje, kot si ti, ljudje, kot je Wine Enthusiast, navdušujejo ljudi, kot sem jaz, in preprosto sem hvaležen za vsako priložnost, ki mi pride naproti. Zato bi rad samo rekel, hvala, fantje. Cenim, da. Precej kul je.

Samantha Sette 34:33

No, zelo si ga zaslužiš. In mislim, da bi bila za večino ljudi ta negotovost, kaj sledi, zelo strašljiva. In prepričan sem, da ni vedno vznemirljivo, ker je strašljivo. To je negotovost, vendar vam čestitam, ker imate tako odprt in navdušen um glede tega in vseh možnosti, ki se vam lahko ponudijo v prihodnosti.

Marie Cheslik 34:51

Da, prividno optimističen sem, ker se mi zdi, da moraš biti

Samantha Sette 34:57

Pozdravljam to in ja, prav. če se veselimo, kaj je v vašem kozarcu?

Marie Cheslik 35:04

Pred seboj imam ledeno kavo in vodo. Imam pa tudi steklenico Gigi Rieslinga iz leta 2007, ki stoji tukaj. Zato sem hvaležen, da to imam, in morda bom to srknil pozneje ob praznovanju.

Samantha Sette 35:19

No, Marie, mislim, da sva na koncu pogovora. Želel sem se vam zahvaliti, da ste si vzeli čas, in samo še enkrat, priznati vaš dosežek kot bodočega 40. nagrajenca, če so bile še kakšne zadnje besede, ali kje vas lahko naši poslušalci najdejo? Prevzeti besedo? Tukaj je vaš strel.

Marie Cheslik 35:38

Ja, hvala za posluh fantje. Želim, da postaneš del Slik ekipe. Želim te spoznati Želim te spoznati. Želim te navdušiti nad vinom. Zato si oglejte Instagram Tik Tok ali YouTube slik wines S L I K wines in pridite pozdravit, pridite skozi in napišite komentarje. Sicer pa si oglejte mojo spletno stran. Ja, imam tečaj samo za vas. Če želiš. Če vas zanima vino in želite biti bolj kompetentni o vinu, vsekakor priporočam, da sicer, veste, vsa moja vsebina je brezplačna in se vidimo na internetu.

Samantha Sette 36:08

Get swiping je tisto, kar prinašate izraz hvaležnosti še enkrat.

Marie Cheslik 36:15

Najlepša hvala. Res cenim.

Jacy Topps 36:22

Učenje o vinu ni nujno zapleteno. Ampak velikokrat je. Izrazi in žargon, ki ga uporabljajo številni strokovnjaki, se potrošnikom, zlasti novejšim, pogosto zdijo ovire in zastrašujoči. Mi v industriji pravimo, da je izobraževanje ključ. Morda pa je bolj dostopna izobrazba. To je ključ. Kaj misliš? Če vam je bila današnja epizoda všeč, bomo z veseljem prebrali vaše ocene in slišali, kaj mislite. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti v podcaste pri Wine Enthusiast. dotnet. In hej, zakaj ne bi svojim prijateljem, ljubiteljem vina, rekli, naj nas obiščejo, da si zapomnijo, na ta podcast se lahko naročite v Applu, Googlu, Spotifyju in kjer koli drugje, kjer poslušate podcaste. Obiščete lahko tudi podcast s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Za več epizod in prepisov. Jaz sem JC vrhovi. Hvala za poslušanje