Close
Logo

O Podjetju

Cubanfoodla - Ta Zanimiva Vina Ocene In Mnenja, Ideja Edinstvene Recepte, Informacije O Kombinacijah Pokrivanje Novic In Uporabnih Vodnikov.

Kultura

Kaj je v trendu v svetu vina, po besedah ​​Dava Rudmana iz WSET Americas

S priljubljenostjo in dostopnostjo izobraževalni programi o vinu bolj razširjen kot kdaj koli prej, smo želeli iti neposredno do vira ene najuglednejših in priznanih organizacij na svetu, da bi izvedeli več o trendih v poslu. 



V tej epizodi podcasta se je vodja izobraževanja Wine Enthusiast Marshall Tilden III srečal z direktorjem za globalni poslovni razvoj in izvršnim direktorjem Izobraževanje o vinu in žganih pijačah Trus t (kratko WSET) Amerike, Dave Rudman da se shujšam nad trenutnim dogajanjem.

Izvedeli smo veliko o razvijajočem se izobraževalnem okolju in vznemirljivih programih, ki so zdaj na voljo za ljubitelje vina, žganih pijač, sakeja in nazadnje tudi piva. 

Raziskujemo tudi, kateri programi so najprimernejši za različne ravni pivcev vina in popolne vinske geeke. In zakaj lahko umetna inteligenca pozitivno vpliva ali ne vpliva na svet izobraževanja o vinu. Rudman tudi osvetli, kako je bil WSET ustanovljen in kako je postal izobraževalna sila tukaj v ZDA.



In seveda, kakšna bi bila razprava o vinu med dvema diplomantoma 4. stopnje brez polne vsebine v slogu WSET Sistematičen pristop k degustaciji poglobljena analiza vina. Torej, poslušajte, kako Rudman in Tilden analizirata vino po metodi SAT, in preverite, ali se strinjate z njuno oceno.

  Logotip Apple Podcast
  Logotip Google Podcast

  Degustacija vina na slepo

Wine Enthusiast Academy ponuja virtualne tečaje o sortah grozdja, regijah, postopku pridelave vina in sistematičnem pristopu k degustaciji.

Učite se z Wine Enthusiast

Prepis epizode

Prepisi so ustvarjeni s kombinacijo programske opreme za prepoznavanje govora in človeških prepisovalcev in lahko vsebujejo napake. Pred citiranjem preverite ustrezen zvok.

GOVORCI

Samantha Sette, Marshall Tilden III, DWS, CSW, Dave Rudman

Marshall Tilden III, DWS, CSW  00:09

Pozdravljeni in dobrodošli v Wine Enthusiast Podcast, strežete kulturo pijač in ljudi, ki jo vozijo. Sem Marshall Tilden, glavni uradnik za prihodke in izobraževanje pri Wine Enthusiast. In kot si lahko predstavljate, smo tukaj zelo navdušeni nad izobraževanjem o vinu, kar je nekaj, kar imamo skupnega z izobraževalnim skladom Wine and Spirits Education Trust, bolj znanim kot WSET. Leta 2020. Ustvarili smo celo lastno akademijo Wine Enthusiast Academy in ponujamo tečaje prve in druge stopnje, ki jih kurira WSET, da bi širili in delili svojo strast do izobraževanja o vinu s čim več ljubitelji vina v ZDA. Z vinskim izobraževanjem, ki je tako priljubljeno kot vedno, in zvišanji v različnih vinskih šolah do 15 %. Iz leta v leto smo mislili, da bi bilo super slišati, kaj se dogaja v svetu WSET od njihovega globalnega poslovnega razvojnega direktorja in izvršnega direktorja WSET Americas, Dava Rudmana. Imam srečo in veselje, da sedim tukaj s svojim prijateljem Davom Rudmanom. In moram prebrati vaš naslov, ker je preprosto predolg, direktor globalnega poslovnega razvoja in izvršni direktor WSETs of Americans. Tako je. Tako je. To je dolgo. No, dobrodošli.

Dave Rudman  01:17

Hvala, da ste me imeli.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:18

Ja, res je super, da si tukaj. In pravkar si vstopil in sva se pogovarjala. Bilo je? Minila je vroča minuta, odkar ste tukaj.

Dave Rudman  01:23

Ja, zagotovo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:24

Kdaj ste nazadnje prišli?

Dave Rudman  01:26

Mislim, da je bilo leto 2019. Ja, verjetno je bilo pozno poletje, torej pred približno petimi leti.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:31

In to je bilo nekako takrat, ko smo začeli z našo akademijo. Prav? To je bil…

Dave Rudman  01:35

Ja, mislim, da ste bili v zadnjih fazah pridobivanja odobritve za ponudnika. In potem očitno sva skupaj šla skozi pandemijo. ja Ki je imel svoje izzive.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:47

In kar je bilo zanimivo, kajne, načrtovali smo, da bomo tečaje imeli tukaj osebno, potem pa smo morali kar naenkrat, veste, narediti hiter preklop, kar se je, če sem iskren, zelo dobro obneslo, ker s tem imamo tako velik doseg.

Dave Rudman  01:58

Ja, to je bilo super. Te možnosti pravzaprav sploh nismo imeli do tistega trenutka. Ker, veste, ko se je začela pandemija, smo za WSET hitro ugotovili, da moramo najti način, da bodo ljudje lahko opravljali te izpite, ne osebno, če bomo to prestali, ker nimamo pojma, kako dolgo bo vse to trajalo. Tako smo zdaj predstavili to možnost, da lahko ljudje na daljavo opravljajo izpite prve in druge stopnje v vseh različnih tečajih. In to smo morali kar hitro prinesti na mizo. Vsekakor sva prej skupaj rešila nekaj zapletov. Ni preveč zabavno

Marshall Tilden III, DWS, CSW  02:39

Ne ne, ampak smešno je, da ste omenili, ker sem pozabil, da nismo samo mi tisti, ki smo vas zadeli in virtualizirali, mislim, res ste začeli s tem svetom. Ja, to je neverjetno. Torej veste, z vsemi vašimi osmimi nazivi in ​​napredovanjem po svetovih WSET, kjer ste le malo ozadja o tem, kot ste sami, in kako ste prišli v WSET in kaj je to za tiste, ki ne vedo , ker je neverjeten program.

Dave Rudman  03:03

Ja seveda. hvala Mislim, da je prva stvar, ki jo ponavadi povem, ko govorim o tem, da sem si vedno želela biti vzgojiteljica. Če se torej vrnem vse do srednje šole in srednje šole, je bila moja poklicna težnja v tistem času v veliki meri biti učiteljica, želela sem biti srednješolska učiteljica in šla sem na fakulteto. Dobil sem precej ničvredno diplomo iz zgodovine in filozofije. Toda takoj sem šel na podiplomski študij, da bi postal srednješolski učitelj zgodovine in dejansko imel začasno licenco za poučevanje srednješolskega izobraževanja v zvezni državi Massachusetts. Verjetno ne bom nikoli uporabljal, vendar je v redu. seveda. Ni potekel. Ja, ne, dejansko ni potekel. Pred kratkim sem preveril. In ja, ampak dejansko sem poučeval kot nadomestni učitelj v vrtcu do 12. letnika. In samo, veš, nekaj let sem delal v javnih šolah in se pravkar odločil, da ne želim biti več srednješolski učitelj . Res je težko. Vsekakor kapo dol ljudem, ki izobražujejo naše otroke. Predvsem sva se samo pogovarjala, moj otrok je ravno končal vrtec. Tako da ga res šele začenjam doživljati na tak način. Ampak jaz, veste, še vedno mi je všeč veliko verjetno večine ljudi z diplomo iz filozofije, kot da sem na koncu delal v restavracijah. In bil sem v New Yorku. In veste, to je neke vrste zgodba, ki jo vedno pripovedujem, da sem na fakulteti strežal, na primer v zajtrkovalnici ali karkoli drugega. Tako sem ugotovil, da imam nekaj izkušenj s čakanjem na mize v restavraciji, kot da sem v New Yorku. Ja, veliko restavracij. dobim službo. V New Yorku je veliko težje, kot sem mislil, najti službo za čakanje. ja Živel sem v Brooklynu, nedaleč od mesta, kjer sem živel. Tam je bil razpisan vinski bar, iskali so natakarja ali kaj podobnega. Tako sem šel na razgovor in bila je ekipa moža in žene, žena pa je kot tekla pred hišo. In moj intervju se je začel z njo. In šlo je zelo dobro. Ne kot, ja, mreža, ali kot da je spraševala, kot, zagotovo spraševala kot nekatera nakupovalna vprašanja. To, kar sem prodajal, se je zdelo dobro, da je ona kot, No, v redu, zdaj pa je moj mož nameraval priti usesti, bil je kot, vinar ali karkoli. In vprašal me je, da je bilo eno prvih vprašanj, ki mi jih je zastavil, ali bi lahko delal tukaj, kot da imamo 60 vin na kozarec z vsega sveta, nekaj nejasnih regij, imamo kot listo steklenic, nekaj jih drago prodajamo. stvari. Malo, vsaj malo moraš poznati vino, delovna področja, kaj veš o vinu? In rekel sem rumeno rep. To je bilo? Tako smo se smejali. Temu smo se malo nasmejali. To je, veste, nisem poskušal ustrezati, ni načina, da bi se ponaredil, ne, ne, ne, ni mogoče. res Veste, zato ljudje ne vedo, da se ne morete pretvarjati. Ne, ne morete se pretvarjati. In tako si rekel, da imaš srečo. Tukaj si lahko natakar, jaz pa iščem barbacka. Tudi za tri najhujše dni v tednu? Ali kaj? Če želite, kot da ga lahko imate, bomo videli. Učili se boste o vinu in videli bomo, kaj se bo zgodilo. In potem ja, čez nekaj časa sem izvedel za vino. In to je preprosto postalo nekaj, nekako sem spoznal, da obstaja presek podobnega, moje želje po izobraževanju, moje ljubezni do izobraževanja, torej učenja o vinu, a potem tudi poučevanja, kar je tudi eden glavnih načinov tega se učim tako, da nekako razmišljam o tem, kako bi se organiziral in naučil nekoga drugega, kako je prav. In ja, to samo pomaga zares postaviti stvari na svoje mesto, seveda, toda tako kot tudi zgodovina in filozofija in podobna kultura, in veste, vsi razlogi, zakaj se ljudem zdi vino tako prepričljivo, preprosto, res je vse prišlo skupaj. In v približno dveh letih sem končal kot vodja izmene. Torej, kot da nekako povozim par za parom, nekaj noči na teden, se veliko naučijo. In potem sem preskočil nekaj različnih del v gostinstvu. Zadnji je bil, da sem odprl vinski bar v West Hartfordu v Connecticutu, ki je še vedno tam.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  07:24

Je to blizu mesta, kjer ste zdaj?

Dave Rudman  07:27

Ja, zelo blizu mesta, kjer sem zdaj, je vinski bar še vedno tam kot 12 let kasneje, kar je precej izjemno. Nekaj, na kar sem nekako napol nizko ponosen. Ja, skozi COVID je vsaka življenjska doba restavracije bistveno krajša od neuspeha. Ampak ravno takrat sem se poročil. In moja žena je rekla, Moraš dobiti dnevno službo, kar je zelo smiselno. Tako sem se začel ukvarjati z distribucijo. Tako sem sedem let delal za največjega distributerja v Connecticutu, na koncu pa tam postal direktor izobraževanja in razvoja računov. In tam sem pravzaprav prvič začel obiskovati tečaje WSET. In to je bila nekakšna pravzaprav ena od vstopnic, ki sem jih udaril, da sem dobil tisto vlogo direktorja izobraževanja, in našel sem WSET. In to sem jim priporočil. In prosili so me, da vodim cel program. In šel sem skozi postopek, da postanem odobren izvajalec programa, skozi katerega ste šli vi vi z mano. Nekaj ​​let po tem kot stroga. Bilo je, bilo je drugače. Takrat je bilo zelo drugače, ker ko sem šel skozi to, preden so me zaposlili, v ZDA ni bilo nikogar za WSET. In niso sami urejali svojih zadev v EOC je vodila Marian Mulligan MW v mednarodnem enem centru. Ja, kar pa je čisto druga zgodba. Ampak ja, torej je bila zelo drugačna izkušnja. Ja, drugačna izkušnja. Vendar sem nekaj let govoril o WSET-u tamkajšnjemu Salesforceu, o vinih in žganih pijačah, nato pa sem izvedel, da WSET prek zaposlovalca išče prvo osebo za ZDA in ja, lahko sem vstopil v ta proces in bil uspešen in bil sem zaposleni številka ena in ja, tako je bilo

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:27

Pravzaprav se nisem zavedal, da ste bili prvi, ki je tukaj v ZDA lansiral res vse. 

Dave Rudman  09:33

Ja, do neke mere. Ja, ker to želim, veš, poročil sem se, oba poznava Marrian Mulligan MW Molly. Oba sva diplomirala na International Wine Center v New Yorku, ki je najina šola.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:45

Pravkar sva nosila tvoje pero. Svojega nisem nosila, ampak ga tudi jaz imam.

Dave Rudman  09:49

To je dobro. Lahko zahtevate zamenjavo. Obstaja obrazec

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:53

dobro se zavedam

Dave Rudman  09:55

Ugotovila je, da se je pogodba, ki jo je imela z WSET-om, iztekla in po 25 letih ali nečem podobnem sta se skupno odločila, da bosta pustila, da se izteče, ker je posel WSET-a v ZDA tako narasel. In to preprosto ni bilo mogoče. ne mislim

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:19

Samo šlo je zunaj tega

Dave Rudman  10:20

Ja, res je bilo težko

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:23

Kar po njeni zaslugi je bilo pripravljeno, ker je postalo tako priljubljeno s tem, kar je bila.

Dave Rudman  10:29

Vsekakor. Zato so vedeli, da morajo, postaviti temelje, da bodo lahko prvič prevzeli posel tukaj. Tako so me najeli, začel sem, v bistvu okoli januarja 2018. In ta pogodba se je končala avgusta 2018. Tako smo morali biti v res kratkem času pripravljeni upravljati lastno logistiko in vse storitve za stranke ter stvari, ki so vedno ki jih je obravnavala Mary. ja In ekipa IWC je morala priti na WSET.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:06

Imam te.

Dave Rudman  11:07

To je, tu smo vstopili mi. In vi in ​​vi ste nekako vstopili takoj po vsem tem, kar se je zgodilo?

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:14

ja ja Tako je bil julij 2019. Naši načrti se začnejo leta 2020. In tako, kot ste rekli, veste, iz prve roke smo dobili nekaj teh izboklin in modric na poti. In moram reči, in mislim, veste, da bi naši učenci, če bi naši prvotni učenci videli, kaj zdaj počnemo, lahko opazili veliko razliko

Dave Rudman  11:33

To je velika razlika. ja In vidimo, da to vidimo po vsem svetu. Zlasti pri digitalni tehnologiji, ki smo jo morali uvesti med pandemijo, še vedno uporabljamo in je še vedno zelo priljubljena. ja Povsod po svetu, še posebej tukaj v ZDA, vendar je to popolnoma drugačna izkušnja, ki je v zelo pozitivnem smislu.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:55

Seveda je.

Dave Rudman  11:56

Odlično.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:56

To je super. Hvala za to ozadje. Ker Ne, nisem vedel, ampak veliko tega nisem vedel, je res zanimivo slišati. Torej samo za ozadje samega WSET-a, kajne? Začetki in zakaj se je začelo ter komu je namenjeno, morda se lahko malo poglobite v to.

Dave Rudman  12:11

seveda. Torej veste, malenkosti za tukajšnje poslušalce, WSET je bil ustanovljen v isti sobi, kjer je bil ustanovljen Institute of the Masters of Wine in intendanta Somalia, tako da je ta soba v kraju, imenovanem Vintners Hall. To je v Londonu, veste, v bistvu, zelo osnovno in to je, to je moja ameriška razlaga, verjetno ne bom pošten, vendar imajo to, zelo podobno je tistemu, kar v ZDA bi si mislili kot kot trgovinsko združenje ali karkoli, kot lobistična skupina ali kaj podobnega. To je v bistvu nepristransko telo, ki nekako skrbi za celostne interese industrije, potem pa, veste, ljudje ga sprejmejo. No, veste, to sega tisoč let nazaj v Anglijo v podobna, cehovska gospodarstva, kajne? seveda. Torej, veste, obstaja nekaj, kar se imenuje vinogradniško podjetje, in to je, veste, nekakšna trgovinska organizacija, ki skrbi za interese trgovine z vinom. Veste, in če se obrnemo 1000 let nazaj, v Angliji res ni bilo proizvajalcev vina, ki bi spregovorili. Toda kljub temu se je Anglija, veste, uveljavila kot središče vinske univerze in vse pomembne stvari prihajajo in vse stvari tečejo skozi London, vino, preša, saj veste, dekanter in veste, takšne stvari, kot zgodnje, zgodnje pisanje vina je vse tam. Prav. Torej, WSET je bil ustanovljen leta 1969. In običajno, ko govorim o tem, je tisto, kar rečem, kot da se postavite v vinsko industrijo leta 1969. In pomislite na to, kako vinska industrija izgleda v tistem trenutku, kajne. Še vedno smo torej kakšnih pet let pred sodbo v Parizu, kajne, kar je kot resnično velika otvoritev ZDA. Če pa se ukvarjate z nakupom in prodajo vina ali se na nek način ukvarjate s trgovino z vinom, morate opaziti, da se čedalje več vlaga v kraje zunaj tradicionalne vinske regije. . Torej ne samo, da boste uvažali vino iz dramatično več krajev, kot ste ga v zadnjih 100 letih, tudi vaši izvozni trgi rastejo v teh krajih. Kot da je bilo vino nekako tako kot v ZDA, kot zelo rudimentarno, potem pa se je nenadoma, kot je, začelo resnično širiti

Marshall Tilden III, DWS, CSW  14:38

V približno desetletju.

Dave Rudman  14:38

Ja seveda. Ja točno. In tako so videli, da je treba izobraziti ljudi, ki bodo delali v trgovini z vinom v Združenem kraljestvu v prihodnji trgovini z vinom in žganimi pijačami. In da bi vedeli, da so nekakšen kapitanski sedež v svetovni trgovini z vinom, da so potrebovali najboljše, kar so potrebovali. Najbolj razgledani ljudje na svetu delajo v industriji. To je bilo torej tisto, za kar je bil WSET ustanovljen. Gre torej za izobraževalno dobrodelnost. In veste, njegova misija je nekako vedno bila približno zagotoviti, veste, neoznačeno, nepristransko, globalno, globalno pomembno izobraževanje za ljudi, ki delajo v trgovini z vinom in žganimi pijačami. Prvotno je bilo to res samo za Združeno kraljestvo. Zdaj je za ves svet. WSET imate v več kot 80 državah. Toda saj veste, temelj je ostal enak, kjer koli se ljudje učijo o vinu ali žganih pijačah, ali sakeju ali zdaj pivu z WSET-om, gre za nepristransko neoznačeno, svetovno priznano in univerzalno relevantno gradivo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  15:50

Nočem se spuščati v sake in pivo, ker so te postavke velike, velike in vse večje komponente tega, kar počnete. Ampak hm, torej veste, na splošno razmišljamo o tem, komu lahko koristi, kajne? Na primer, kdo pripada ali kdo bi moral obiskovati WSET in tečaje in potem, veste, vedno nas vprašajo, kaj, katero stopnjo naj sprejmem? Prav? Ja, naj začnem pri enem? Naj začnem ob dveh? Lahko naredim tri? Je štiri nor? Sem zmešana? všeč? In odgovor na to je pritrdilen.

Dave Rudman  16:18

Štiri je zelo resno. Zelo resen.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  16:22

Torej, ampak kdo tam zunaj, prav od vseh naših poslušalcev, ki jih imamo, imamo ogromno občinstvo ljudi, ki samo sedijo in uživajo v vinu, postanejo resnično intenzivni in počnejo to ter jim zmanjka zgodb. Prav? Torej, kako se to ujema?

Dave Rudman  16:35

Gledam, rekel bi vam, da bi vsakomur, ki to zdaj posluša, koristilo, če bi naključni osebi iz prebivalstva ZDA zdaj vzel kvalifikacijsko vrečko WSET? Če niste, če vas vino ne zanima, zakaj se potem trudite? Verjetno vas ne bo zanimalo več. Toda ljudi, ki poslušajo, zanima vino. Bodisi zato, ker delajo v trgovini z vinom, bodisi zato, ker so navdušenci nad vinom. Ja, oni so potrošniki vina. Mimogrede se vsem zahvaljujemo za poslušanje. Ja, veliko stvari o učenju z WSET-om je po mojem mnenju prispevalo k vrednosti, za katero menimo, da uživa. In to očitno vidimo, da se odraža v rasti, ki jo imamo v smislu števila ljudi in od kod ti ljudje prihajajo. Nekaj ​​najpomembnejših stvari pri študiju z WSET v primerjavi s študijem drugje je, da je to resnično svetovno priznana kvalifikacija. In to lahko ali pa tudi ne, veste, to je morda bolj pomembno za nekatere kot za druge. Ampak to je nekako kul. In to je nekako pomembno misliti, zlasti ker se vinska industrija še naprej spreminja in vino prihaja iz vedno več krajev, od koder nekako nikoli ni prihajalo v preteklosti, ali vsaj ne, ki bi jih lahko kupili v trgovini. Seveda, Kitajska, Indija, Združeno kraljestvo, ja, itd., itd. Študij z WSET pomeni, da kamor koli na svetu greste, obstaja merilo uspešnosti, s katerim se vsi povežejo, in če se pogovarjate z nekom, ki je študiral z WSET v Hong Kongu, in nekom, ki je študiral z WSET v Južna Afrika, vsi govorite zelo podoben jezik, učili ste se isto snov, poučevali so jo na dosleden način. ja In to je, to je kul. Mislim, da to dodaja veliko vrednosti.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  18:40

In spet vas bomo obvestili, prišli bomo do tega glede degustacij. Izvedli bomo pokušino vina, zato se ne spuščajte v to, da se je to zgodilo, vendar v svojih razredih vedno govorim o tem o skupnem jeziku in leksikonu, ki se uporablja z njim, zato obstajajo dovoljeni in nedovoljeni deskriptorji in ni biti veste, zelo strog glede tega, kar lahko rečete, vendar veste, da veste, kakšen vonj in okus ima Blackberry, in bil sem navajen na primer, če nekdo reče dobro, diši kot v kleti moje babice. No, jaz ne poznaš babičino klet, kot da kako naj to analiziram, tako da ustvarim ta samo dialog o jeziku, ki ga lahko razumejo vsi po vsem svetu? Ogromno tako pomembno

Dave Rudman  19:15

Ja, mi in vi veste, spet smo, kot sem rekel, vinska industrija se še naprej spreminja in smo mi, veste, pred nekaj leti smo objavili videoposnetek, v katerem smo se norčevali iz prevajanja nekaterih britanskih izrazov na v naš leksikon v ameriški kot, kaj je trickle of what's gooseberry? kašo ali kaj drugega, kajne? Tako se mi, veste, tako malo zabavamo, da imamo kot globalna, veste, kot globalna organizacija. In da bi ohranili ta občutek globalne doslednosti. Hoditi moramo po meji med tem, da moramo res vsi govoriti isti jezik, o vinu ali Tako postane zelo težko. Toda kaj še lahko storimo, da zagotovimo, da je ne glede na ta skupni jezik vključujoč in dostopen? Točno, ljudje? Ker je veliko, saj veste, v Ameriki, morda 80 % tega, kar je v britanskem leksikonu, takoj prepoznavno. ja Ampak, če greste v druge kraje na svetu, to potopi. ja Torej je dobra točka. ja Torej imamo, imamo raziskovalce in imamo projekte, ki trenutno potekajo, do konca, da naredimo nekatere od teh sprememb. To je super. In da pogledamo nekaj načinov, kako lahko to razvijemo

Marshall Tilden III, DWS, CSW  20:35

Kar je inkluzivnost vsega. super. Torej, poslušajmo o trendu piva, ki se dogaja. In vaju je konec? Prav. Mislim, to je veliko zate.

Dave Rudman  20:45

Ja, res je veliko za WSET. Torej zadnji nov izdelek, ki smo ga imeli, je bil sake. In sake smo predstavili pred kar nekaj leti in pravzaprav šele letos predstavili sake druge stopnje. Oh, najprej smo imeli tretjo stopnjo. ja In nato prva stopnja. In zdaj druga stopnja. In za tem je veliko metod. Ampak o tem nam ni treba več govoriti.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  21:11

Mislim, da lahko to zelo enostavno povzamem in bi lahko rekli. Nor sem. Prav? Torej v smislu vin, kajne? Tri je naslednja stopnja tri je zelo težka proga. Prav? In ena je res nova in samo res uvod v vino in res osnovne izraze. In dva je nekako to. Kje je tisto vmes sweetspot, kjer si le malenkost pod tretjo, a višji od ena, verjetno je veliko težje določiti, kje je tista sredina.

Dave Rudman  21:36

Lahko je Ja, mislim, počakajte, prva tretja stopnja je bila, ker smo vedeli, da potrebujemo ljudi, ki lahko poučujejo nižje ravni? Ja, saj veste, ker brez tega je Ja, ja, poplava, še posebej v nišni kategoriji, kot je nogomet, veste. Tako smo prišli s tretjo stopnjo, da bi določili merila in lestvico za ljudi, ki bi lahko poučevali nižje ravni, nato pa je prišla prva stopnja. In potem, ko nekako dosežete kritično maso in ljudje, ki so opravili prvo stopnjo, ne gredo na tretjo raven, potrebujejo to sredino. Tam smo zgradili most. To je torej odlična kvalifikacija. Tako smo to lansirali. Toda pivo je nekaj, kar je obstajalo pred 50 leti, v WSET je bila vsebina piva. Torej ni bilo ločenih kategorij izdelkov. Bila je samo ena skladba in pokrivala je večinoma vina, vendar je zajemala veliko žganih pijač, zajemala je pivo, zajemala stvari, kot so cigare, pravzaprav so bile cigare del WSET-a, ki

Marshall Tilden III, DWS, CSW  22:37

In to je vsota, kajne? To so tudi pokrite cigare?

Dave Rudman  22:41

Kolikor se spomnim, je minilo že nekaj let, odkar sem opravil sodni postopek. Ampak ja, vem, spomnim se, da je bilo na neki točki govora o cigari. Ja, mislim, da me ne citiraš. ja O pivu se je govorilo leta, veste, ljudje so to priljubljeno vprašanje dobili, veste, dobili smo vprašanja od ljudi. Oh, kaj pa pivo, to bi bilo super za pivo. Na primer, zakaj se vi ne ukvarjate s tem? Veste, to je tako velika industrija sama po sebi. To je zelo, veste, na nek način zelo ločeno od trgovine, ki se osredotoča na vino in žgane pijače. In ja, ne vem, samo čas je bil. ja Čas je bil, da razmislimo, kaj še želimo početi. In mislim, da sta bila za naju glavna pomisleka res dva, eden. Ali imamo ali lahko pridobimo strokovno znanje za to? Prav. seveda. In mislim, da smo dokazali, da je bil odgovor pritrdilen. Ker smo sodelovali in imamo enega od, rekel bi, morda enega izmed 20 najbolj usposobljenih ljudi na svetu, ki dela z nami. Ime ji je Mirella Amato in je ena od približno 20 mojstra Ciceroneja, Ja, na svetu. In ona, ona je prišla in delala z nekaterimi drugimi strokovnjaki, ki jih imamo, in ljudmi iz moje, moje ekipe, tako da je Marilla moja višja vodja poslovnega razvoja za Beerology tukaj v Ameriki, vendar delamo z Natalio Watson, ki je zelo vplivno, zelo pomembno za nas, da sodelujemo z njo za EMEA. In potem tudi Jane Lewis, ki je prišla iz kariere vodenja pivovarn in lastnice pivovarne in je bila super poklicana in zelo znana, tako da delamo z neverjetnimi talenti. Torej, kot sem rekel, to je bil premislek. Nismo imeli tega talenta. In ni nujno, da nam je lahko iti in se povezati z eno osebo, ker smo globoko v tej mreži. Nismo, nismo imeli omrežja, zato smo morali iti ven in ga poiskati. Naredili smo odlično delo. Za to delamo z nekaterimi najboljšimi ljudmi na svetu.

Samantha Sette  24:57

Vedno poiščite, kar vam je všeč, popolna linija in vojna s toliko odličnimi steklenicami, med katerimi lahko izbirate po najnižji ceni, enostavno je najti svoj najljubši cabernet ali nov bourbon z eno sodčkom, ki ga lahko poskusite s pomočjo enega od njihovih prijaznih vodnikov. In z vsako steklenico pride samozavest, da veste, da ste pravkar našli nekaj neverjetnega. Z najnižjimi cenami že več kot 30 let poiščite, kar vam je všeč, in vzljubite, kar najdete, samo pri Total Wine, več prevzema in dostave na pločniku pa je na voljo na večini območij.com Če želite izvedeti več, se ne prodaja v Virginiji in Severni Karolini . Pijte odgovorno, bodite 21.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  25:26

Želim govoriti o tem, ko ostajamo pri trendih, kajti nekaj, kar pravkar opažamo v vinski industriji in me zanima, kako veste, vpliva tudi na WSET, je nižja vsebnost alkohola, nižja vsebnost alkohola v vinih. Prav? Torej se to obravnava? Je to, da veš, postati del dodatka k učnemu načrtu? Ali pa je to samo nekaj, kar gledamo

Dave Rudman  25:48

100 % upošteva naše redne postopke pregleda izdelkov. Tako imamo za vse naše različne kvalifikacije na vseh različnih ravneh cikle pregleda izdelkov, v katerih smo, veste, bodisi v procesu lansiranja novega, novega dodatka in posodobitve ali sprejemamo povratne informacije in razmišljam o naslednjem. Gre torej za stalen ponavljajoč se proces. In veste, nenehno moramo razmišljati, veste, v katerih regijah sveta moramo biti in zakaj moramo biti zunaj, in to se spremeni, a veliko drugih stvari in, veste, nizko in ne , je res pomembna stvar. In če želite še naprej reči, da ste globalno priznani in vsesplošno pomembni, morate, morate vztrajati pri teh stvareh. ja Torej predstavlja dejavnike. In mislim, da se je treba veliko naučiti o tem in o tem, kako se razlikuje in kako je enako.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  26:48

Moja misel ali veste, kaj gre, kako dolgo trend ostane. In če je tukaj, je to trend? Ali pa je samo stvar? In potem to vpliva na srednji srednji alkohol za vina na splošno? Kajne, ker ravno zdaj teh 11 do 14 % postane sredina? Ali to velja za 10? Na 14%? Ja, veš,

Dave Rudman  27:06

To je res zanimivo. In zanimalo bi me, ne, želim si, da bi takoj vedel, ali je obstajal zgodovinski precedens za spremembo teh ravni, ker se je očitno v zadnjih 55 letih povprečni ABV vin, ki pridejo na svetovni oder, povečal kar precejšen znesek

Marshall Tilden III, DWS, CSW  27:25

Na primer, tako da vsi vedo, da WSET pravi, da se 11-14% šteje za srednji razpon za alkohol. Ampak, če vidite skoraj vse, karkoli iz Kalifornije, belo ali rdeče, ja, bo star 14 let ali več. Prav. In, veste, torej, veste, ta trend je zanimiv glede tega, da ja, oprostite, prekinil ga bom.

Dave Rudman  27:43

Ne, ne, sploh ne. Rekel bi tudi, pomislite, saj veste, stvari, kot so podnebne spremembe, so drastično zmanjšale število nizkih, ki niso namerno naravnih, kajne, tako da, pred 50 leti, nemščina, ko pogledaš, študiraš svojo diplomo ali tretjo stopnjo, študiraš kot Nemec zakon o vinu. In začnete razumeti in ceniti, zakaj so nekatere stvari zelo podobne realizaciji poglavij, na primer zakaj je to dovoljeno? No, ker je zgodovinsko resničen, je bil pravi boj za pridelavo vina. Ja, v nekaterih hladnejših območjih in podnebjih v hladnejših letih bi bilo sicer nemogoče doseči raven sladkorja, da bi lahko naredili alkohol ali fermentirali

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:26

Kar je to, je dodatek sladkorja.

Dave Rudman  28:28

Prav? ja

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:29

In rad bi razjasnil nekatere od teh stvari.

Dave Rudman  28:30

Mislil sem si, res, mislim, da v resnici ni več problema.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:36

Te besede že dolgo nisem slišal.

Dave Rudman  28:38

Samo nihče se ne trudi doseči niti osnovne ravni sladkorja. ja V Nemčiji ali kjerkoli drugje. torej. 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:47

ja Tako nekakšen uvod v našo degustacijo tukaj, ker me zanima, kaj menite o tem. Toda slepo okušanje vin je velik del četrte stopnje specialnosti. In ja, malo tretje stopnje, kajne? Ja, zahteva veliko vaje. Moral sem poskusiti veliko vin. Veš, ko sem študiral in sem prepričan, da ima vsakdo kakšno podobno zgodbo, in potrebuješ nekoga, ki ti bo točil vina. ja Prav. Ker drugič, vidite, da je iger s steklenicami konec. In tako sem imel ženo in veste, 10-11 uro zvečer, ko so otroci spali. Torej na srečo tukaj. Veliko vin je za poskusiti, naredimo degustacijo. Ali še vedno ohranjate svoje odrezke nedotaknjene glede na slepo okušanje?

Dave Rudman  29:29

Rada okušam. ja In povem ljudem in ne vem, ali je to res ali ne. Kot da je to zgodba, s katero se bom ukvarjal? Je to zato, ker sem imel tako omejen dostop do vina, ker sem bil reven. ja Veste, kaj sem se naučil o vinu kot barback. V New Yorku. Resnično sem se potrudil, da sem si čim bolj zapomnil deskriptorje, ki bi jih drugi ljudje uporabljali za različne stile vina. Ja, tako kot, jaz sem verjetno knjiga, ki je bila name najbolj vplivna v tistih zgodnjih dneh, je bila Vinska biblija Karen McNeil. In res odlično opravlja svoje delo kot vsaka sorta ali poimenovanje, o katerem govori. Vključuje veliko podobnega, kar je zelo značilno za scenariste. Prav? torej. Zato mislim, da moji možgani zdaj delujejo drugače. Ker sem se naučil, si rad nekako vrežem profile v glavo, ne da bi jih dejansko okusil. In morda lahko ponudim kot dokaz, kajne. Torej, ko sem delal diplomo, sem šel noter in naredil svojo penino, ki je bila takrat D šest, šest, kajne. In šlo mi je res dobro, kot da sem po predavanju ugotovil, da sem zadel pravo. In kar je bilo pri tem res zanimivo, zame je bilo to, da sem bil na enem od vin in sem si rekel, Takšen je okus. Mislim, da vem, kakšen je okus tega. Prav? In mislim, da je to Zach. Ker vem, kakšen okus naj bi imel Zach kot njegova nemška peneča se nemška penina. Ja, nikoli v življenju nisem okusil Xacta, dobesedno nikoli. Mislim, da je to verjetno prvič, da sem to okusil, če je to Zach. Prav. Vendar sem bil zelo prepričan, da lahko opišem, kakšen je okus, čeprav ga še nikoli nisem okusil, samo zato, ker sem bil takšen. In zagotovo vem, da je najbolj podoben tipični okusni noti za Zacha, nič drugega. In napisal sem ga in in bilo je še nekaj drugih, ki sem jih tako zabil. In ni, ni zato, ker sem kot izjemno nadarjen degustator. Ampak mislim, da je to zato, ker imam v glavi izjemno dobro razvito bazo podatkov o vinu. In tako sem zelo, zelo kot deduktiven in logičen v nasprotju z všečnim subjektivnim. In to je bila zame prednost. Ja, moraš imeti svoj skavt. Na kar smo že dovolj dolgo čakali.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:20

V redu. Zato razmišljava o tem, da bi naredila slepo, vendar sem hotel Davu dati malo oddiha. Zato smo mislili, da bomo šli skozi dejansko degustacijo v stilu WSET. In dobili smo nekaj naših kozarcev Wine Enthusiast, za katere želim, da jih preizkusi tudi Dave, ker mislim, da jih še niste videli. To je torej Sommology Somm in to je naša Aria. To je kozarec za taksi, ampak za takšno vino. Torej, to je Chard St Giacomo z enim vinogradom 2020, izdelujejo kot nič od tega, kot 320 zabojev. Ne bom govoril o alkoholu. Torej se bom pogovoril o vsem in hočeš svoj kos papirja?

Dave Rudman  32:56

Seveda, hvala.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:58

V nasprotnem primeru vas moram kriviti in reči, da je prav. Torej barva, iščemo intenzivnost in barvo ter za bela vina. Veste, mislimo, da bomo naredili nekako drugo stopnjo, vse do morda namiga na tri, morda nekaj plusa ali minusa. opine. Morda nas zelo moti, ali se to zgodi, kajne? Torej, kje ste na lahkem mediju?

Dave Rudman  33:21

Rekel bi, da je srednje intenzivnost

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:23

Zaradi pigmentacije? Ja seveda. Torej barvo na tej ravni gledamo, da vidimo, kako daleč sega pigmentacija do roba, in če je precej vodena, je svetla. Če gre pigmentacija tik do roba, je srednja, če pa vse do roba, je globoka. ja In potem barvo za drugo stopnjo imamo rumeno ali zlato. Pri tem se zanašam na zlato.

Dave Rudman  33:44

Ja, tudi jaz bi izbral srednje zlato. ja

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:46

Tako da mislim, da smo na srednjem zlatu. Všeč mi je, ko se z Davom veliko strinjava. To je čudovito. V redu, torej se vrtimo

Dave Rudman  33:53

Vrtimo se

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:56

Intenzivnost? Kakšna je vaša intenzivnost? Torej intenzivnost za mene in to in začnemo pri bradi, če bi jo lahko zavohali iz vaše brade. In če bi lahko vonjali dobre stvari, kajne? Ne moreš kar zavohati nečesa, kar moraš imeti rad, da bi iz tega nekaj potegnil.

Dave Rudman  34:10

Ja, mislim, da je izrazit

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:13

Tudi jaz ga nekako voham, ko sem ga natočil.

Dave Rudman  34:15

Kaj mislite, v kolikšni meri gre za te vrhunske kozarce Wine Enthusiast?

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:19

Nič, to je samo vino. Daj ti malo, malo je tako izrazito, da zdaj začnemo vonjati arome in vedno najprej izberem sadje. Prvo sadje, ki ga zavohamo, čeprav včasih ni, sadje ne prva stvar.

Dave Rudman  34:36

Dobim zlato jabolko, tukaj je zelo močno, zagotovo tisto sadovnjaško sadje Ja. Torej in to je precej razvito zlato jabolko, tako kot skoraj pečeno kot nadev za pito. Nekako jabolčni. Ja, ja, to se zelo lepo poda tudi z malo limoninega cveta. Torej nekaj arome citrusov, mislim, da tukaj.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:57

Kar za chardonnay predvsem iz Nape. To je tipično, precej tipično. Toplo podnebje, veliko sadja, 2020. Ja, torej govorimo o predizborih. Kaj pa na sekundarnih? Kaj imamo tam? Torej začimbe

Dave Rudman  35:10

Obilo arome hrasta

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:11

Veliko vanilije

Dave Rudman  35:13

Ja, imaš malo muškatnega oreščka. Obstaja kot krema kot krema ali nekakšna situacija.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:22

Tako smo dobro spoznali ta kremni masleni biskvit. seveda. Nekaj ​​mešanja listov na tem. Terciar zato ne dobim veliko.

Dave Rudman  35:38

Pojdimo. Na zdravje.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:39

Na zdravje. Torej za moje študente in za zdaj za katero koli stopnjo WSET uporabljamo SATAB: sladkost, alkohol, tanini, alkoholno telo in gremo na različne ravni, kajne? Zato uporabljam akronim za srkanje čudovitega Brunella, Bordeauxa ali Burgundije. Všeč mi je ta majhna kratica. Lahko uporabite tisto. Hvala vam. Torej sladkost.

Dave Rudman  36:10

Ne tukaj.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:11

Ne tukaj, kajne. Suha kot kost. Kislost.

Dave Rudman  36:15

Visoko je.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:16

Visoko je, kajne? Ja, niti ni srednje. Torej je trik s kislostjo zame okus. Počakajte približno 10 sekund, spustite glavo in ko boste začutili vso to slino, boste vedeli, da teče navzdol in je suha, da boste vedeli, da se vam iz ust skoraj cedijo sline. Ja, kravato. 

Dave Rudman  36:29

No, ja, to je trenutek, ko vem, da mi bo res všeč. Lepo, še posebej za New World Chardonnay. To je trenutek, ki sem ga čakal. Ja, stari, obrnili bomo desno, ni razočaral.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:40

Ja, dobro.

Dave Rudman  36:41

Veliko kislosti. ja tanin

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:43

V belih vinih ni taninov. Alkohol.

Dave Rudman  36:48

Zdi se kot visok alkohol. ja Torej kombinacija viskoznosti in nekako podobne moči. ja

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:55

Opekline na zadnji strani jezika, desno. Ta opeklina na zadnji strani jezika. Je 14,5 %. V redu, dober klic. In telo B za telo.

Dave Rudman  37:01

Vino za polno telo

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:03

Celo telo, kajne. Ima visok alkohol, kislost, koncentracijo? Ja, Okusi. 

Dave Rudman  37:09

Velika teža v okusu. Kremastost.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:11

Kremnost, ja. Kremna tekstura na tem je dinamit. Prav? Oh, vrnil se bo po še en požirek. To je vino Wine Express. Tako da sem zelo vesel. Zdi se, da to ime uživa. Okusi podobni nosu. Prav? Začimbe prihajajo nekoliko bolj razširjene.

Dave Rudman  37:26

Ja, mislim, da kadar koli, še posebej, če imate vino z visoko intenzivnostjo in visoko kislostjo. V okusu se nagiba k temu, da prinese več not citrusov, ki jih dobim veliko. Torej na nos. To diši veliko bolj po hrastu in podobno, nekakšnih pečenih jabolkih, ampak kot, zelo zagotovo zelo hitra vrsta limete se pojavi pri limetah, ki jih obožujem. To mi je zelo všeč. Ker mislim, da je pomembno uravnotežiti vrsto citrusov s koščičastim sadjem, zlasti s chardonnayjem novega sveta.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:59

Povsem.

Dave Rudman  38:00

Tako da, res, zame je to glavna razlika. Sicer večinoma potrjuje veliko tega, kar smo povedali na nosu, toda ravno ko imaš to, je kislost, kot, igra trik in kot pravi, oh, ja, zdaj mislim, da je bolj občutljivo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:15

Ja, popolnoma. Dolžina? No, intenzivnost. oprosti. Intenzivnost okusa.

Dave Rudman  38:19

Intenzivno je.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:20

Ja, izraženo

Dave Rudman  38:21

Vsekakor. ja

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:22

In dolžina?

Dave Rudman  38:23

Dolgo, dolgo. Ja seveda. Še vedno ga zagotovo še testiram.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:27

Ravno ko se pogovarjava

Dave Rudman  38:28

Tako citrus kot kamen, prava vanilija. Ja.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:32

ja Torej druga stopnja. Zdaj moramo narediti malo ocene. Prav. In WSET, govorili smo o BLIC. Ravnotežna dolžina, včasih intenzivnost, prepoznavne značilnosti, kajne? Tako naše oči, tako da je dobro, da deluje, in kompleksnost. Torej ravnotežje, vidimo, ali dobi kljukico na vseh teh. Zdaj se lahko odločimo, kaj je. Dobi mojo kljukico Ja. Uravnotežite, ko vedno uravnotežite, kar je uravnoteženo s tem, kar ste pravkar povedali. Prav? Uravnavanje kisline s citrusi. Saj veste, z visokim alkoholom. 

Dave Rudman  38:57

Teža, alkohol, ja.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:59

Dolžina. Imamo ga. Rekli smo, da je dolgo. Prepoznavne značilnosti intenzivnost, izrazit in to je

Dave Rudman  39:06

Na nosu in na nebu. ja Prinaša veliko okusa, tako primarnega kot sekundarnega okusa. Ja, vsi so zelo značilni. Kot harmonično

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:17

In kompleksnost.

Dave Rudman  39:21

Ja, izbrali smo, izbrali smo veliko stvari med primarnimi in sekundarnimi aromami.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:27

ja In mislim, da ko imaš to, kajne, ko enkrat pridobiš primarno, sekundarno in terciarno, očitno, veš, pride v mehurček brez pametnega preverjanja, vendar mislim, da je na obeh dovolj 

Dave Rudman  39:36

In sploh nam ni bilo všeč geek do konca. Kličeš kajne? To je kot hiter posnetek, kajne? Lahko bi šel malo več

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:43

100%, potem pa se Rob razjezi. Torej dobi vse štiri kljukice. Torej na drugi ravni, kajne. Obstaja slabo, dobro, ni slabo sprejemljivo, dobro, zelo dobro, izjemno.

Dave Rudman  40:00

Zagotovo je izjemen. Veste, naša ocena ga zagotovo uvršča v to kategorijo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:07

In se strinjam. Verjetno je eden mojih najljubših Chardonnayjev zdaj, ko ga prinašamo. Zdaj se odmikamo od ekipe WSET in postavljamo moje zadnje vprašanje o katerem koli od teh vin, zlasti o Wine Expressu, koliko bi plačali?

Dave Rudman  40:20

Zdi se kot chardonnay za 40 dolarjev, morda 40, 40 do 60 dolarjev

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:24

Od kleti bodi malo stran kot 50-55. Ampak tukaj pri Wine Expressu 30 dolarjev 30 dolarjev.

Dave Rudman  40:31

Nekako brez pameti. Pojedel sem veliko chardonaya za 30 $, ki sem ga pil v življenju.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:38

Veš, to je nekaj, kar počnemo, je, da smo poskusili veliko vin, ki so dobra in zelo dobra. Toda želimo tiste, ki so izjemne. ja Zato bomo več sedeli in se pogovarjali

Dave Rudman  40:51

sS ngleski vinograd Sonoma Coast. To je super. Ne preveč zanikrno lepo.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:57

Hvala, da si se nam pridružil Dave. To je bil odličen pogovor kot vedno, uživam v pogovoru z vami, toda tudi na tej platformi, kjer našim poslušalcem dajete toliko informacij o WSET-u in vsem, kar je tam in kar še prihaja.

Dave Rudman  41:06

Ja, no, cenim to. In kot pravim ljudem, sem hvaležen za vse, kar počnete, in vse, kar vsi tukaj en navdušenec in vsi naši poslušalci, kar počnejo za WSET in za izobraževanje o vinu, žganih pijačah, izobraževanju in sakeju ter preverite pivo. ja In ljudje lahko obiščejo našo spletno stran na wsetglobal.com. Če želite izvedeti več in izvedeti, kje lahko opravijo tečaj in 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:35

Ja, seveda, kmalu bomo imeli več informacij o tem, kako se udeležiti tečajev tukaj, saj bo kmalu na voljo Wine Enthusiast Academy z delom na pivu. bodi naravnan na to. Dave, na zdravje.

Dave Rudman  41:47

Najlepša hvala, cenim to.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:53

Imate strast do izobraževanja o vinu? Če je tako, obiščite našo Wine Enthusiast Academy, kjer se lahko udeležite spletnih tečajev prve in druge stopnje kjer koli v ZDA v svojem tempu. Samo pojdi na WineEnthusiastacademy.com da se prijavim. Svoje komentarje in vprašanja nam lahko pošljete po e-pošti na podcast@wineenthusiast.net . Ne pozabite, da se lahko na ta podcast naročite v storitvah Apple, Google Spotify in kjer koli drugje, kjer poslušate svoje najljubše oddaje. Za več epizod in prepisov lahko obiščete podcast s poševnico nazaj na wine enthusiast.com. Jaz sem Marshall Tilden, hvala za posluh.